گزارش آگهی

تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم و مزه در شاندیز مشهد

مسیر ریلی بین مشهد، مرکز استان خراسان رضوی، و ساری، مرکز استان مازندران، یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی ایران به‌شمار می‌رود. هر سال بسیاری از مردم ساری بعد از اعلام زمان پیش فروش قطار با خرید بلیط قطار ساری مشهد راهی این شهر مذهبی می‌شوند.
تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم و مزه در شاندیز مشهد
کد خبر : ۶۳۷۱۶

مردم ساکن مشهد نیز با خرید بلیط قطار مشهد ساری به این شهر سرسبز و زیبا در شمال کشور سفر می‌کنند. یکی از مکان‌های دیدنی مشهد، مجموعه شاندیز نام دارد. مسافران در رستوران‌های این مجموعه می‌توانند از طعم و مزه انواع غذا تجربه بی‌نظیری داشته باشند. در این مطلب، قصد داریم درباره رستوران‌های شاندیز صحبت کنیم.

 رستوران‌های شاندیز مشهد کدام‌اند؟

شاندیز مشهد یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی محسوب می‌شود و به‌عنوان یک شهر ییلاقی آب‌وهوای بی‌نظیری دارد. مردم ساری که بعد از شروع پیش‌فروش بلیط قطارهای نوروزی با هدف زیارت حرم مطهر امام‌رضا علیه‌السلام بلیط ساری مشهد را تهیه می‌کنند، برای اقامت در مشهد بیشتر سراغ رزرو هتل‌هایی می‌روند که با حرم فاصله کمی داشته باشد تا بعد از زیارت، به سایر مکان‌های دیدنی مشهد از‌جمله مجموعه شاندیز بروند.

اگر با خودروی شخصی از هتل‌های نزدیک به حرم بخواهید به سمت مجموعه شاندیز حرکت کنید، حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود؛ البته مسافران می‌توانند از‌طریق ایستگاه متروی میدان بسیج مشهد نیز به وکیل‌آباد بروند و از آنجا با تاکسی به سمت شهر شاندیز حرکت کنند. در مجموعه شاندیز، رستوران‌های مختلفی وجود دارد که بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. نه‌تنها مسافران بلکه خود اهالی ساکن مشهد نیز در تعطیلات آخر هفته به رستوران‌های شاندیز می‌روند و از خوردن غذاهای بی‌نظیر آن‌ها لذت می‌برند. در ادامه، این رستوران‌ها معرفی خواهیم کرد.

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز در فلکه اول شهر شاندیز واقع شده است و معروف‌ترین رستوران این شهر محسوب می‌شود. این رستوران بزرگ شامل چند رستوران مختلف است که عبارت‌اند از: رستوران بین‌المللی، رستوران تابستانی، رستوران لمکده و رستوران انتخاب آزاد. در منوی رستوران پدیده شاندیز، غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه‌ای وجود دارد. فضای رستوران نیز با المان‌های جذاب و خاصی مانند آب‌نما، فضای سبز، باغ پرندگان، آلاچیق و پخش موزیک زنده به یک فضای دیدنی، آرامش‌بخش و منحصربه‌فرد تبدیل شده است.

رستوران ارم شاندیز

در فلکه دوم شهر شاندیز، رستوران بزرگ دیگری به‌نام رستوران ارم وجود دارد. مسافران در این رستوران می‌توانند به انواع غذاهای سنتی و لاکچری باکیفیت و خوشمزه دسترسی داشته باشند. جالب است بدانید که محصولات لبنی مانند ماست و دوغ در داخل رستوران تولید می‌شوند. از پرطرفدارترین غذاهای رستوران ارم شاندیز می‌توان به چلوگوشت، چلوماهیچه و شیشلیک اشاره کرد. فضای این رستوران به سه قسمت مختلف شامل رستوران سنتی، رستوران فضای باز و رستوران VIP تقسیم می‌شود.

رستوران حاج‌ حسن شاندیز

رستوران حاج حسن یکی دیگر از رستوران‌های معروف شاندیز مشهد است که پایین‌تر از فلکه دوم این شهر قرار دارد. اگر از ساری به مشهد سفر می‌کنید، قبل از این‌که با بلیط قطار مشهد ساری به شهر خود بازگردید، لذت غذا‌خوردن در رستوران سنتی حاج حسن را از دست ندهید. در این رستوران، چندین تخت ایرانی وجود دارد و یک رودخانه زیبا از بین آن‌ها عبور می‌کند. با‌توجه‌به این‌که مسافران زیادی به این رستوران مراجعه می‌کنند، قبل از رفتن به آنجا حتما با شماره تلفن رستوران تماس گرفته و تخت خود را رزرو کنید. پرطرفدارترین غذای رستوران حاج حسن چلوگوشت است.

تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم و مزه در شاندیز مشهد

رستوران تخت جمشید شاندیز

رستوران تخت جمشید، لوکس‌ترین و مجلل‌ترین رستوران شهر شاندیز، واقع در حدفاصل بین خیابان‌های سوم و پنجم امام‌رضا است. استفاده از المان‌های مربوط به ایران باستان در طراحی و معماری رستوران تخت جمشید باعث ایجاد فضایی مجلل در آن شده است. کیفیت و قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالاتر از رستوران‌های دیگر است. مسافرانی که در زمان پیش فروش بلیط قطار، بلیط قطار مشهد را خریداری می‌کنند، با مراجعه به رستوران تخت جمشید می‌توانند متنوع‌ترین غذاهای سنتی ایران و غذاهای بین‌المللی را سفارش دهند.

رستوران سدروس شاندیز

یکی از رستوران‌های واقع در مجموعه شاندیز مشهد که جزء رستوران‌های زنجیره‌ای این شهر است و چهار شعبه دارد، رستوران سدروس است. این رستوران در جاده شاندیز 3 واقع شده است و خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در منوی رستوران سدروس، غذاهایی مانند شیشلیک، ران مرغ سرخ‌شده، سرتاس، کترینگ خانوادگی و ... وجود دارد. این رستوران با شعار طعم‌های بی‌نظیر و لحظاتی فراموش‌نشدنی به فعالیت خود در شهر مشهد ادامه می‌دهد.

رستوران قرمه‌خوران شاندیز

افرادی که به خورش‌های خوشمزه و اصیل ایرانی علاقه زیادی دارند، می‌توانند در زمان مراجعه به مجموعه شاندیز مشهد در رستوران قورمه‌خوران این منطقه خورش موردعلاقه خود را میل کنند. در منوی این رستوران، علاوه‌بر انواع خورش، غذاهای دیگری نیز وجود دارد. قیمت غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران‌های شاندیز مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

رستوران قصر مهرگان شاندیز

یکی دیگر از رستوران‌های منطقه شاندیز مشهد به ‌نام رستوران قصر مهرگان، در نبش خیابان امام‌رضا 1 واقع شده است و جزء رستوران‌های بزرگ و مجلل محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به مواردی مانند ارائه غذاهای سنتی و ایرانی با بهترین کیفیت، برخورداری از پرسنل حرفه‌ای و رفتار مؤدبانه آن‌ها با مشتریان اشاره کرد.

تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم و مزه در شاندیز مشهد

خرید آنلاین بلیط قطار ساری مشهد از سایت فلای تودی

در این مطلب، شما عزیزان با چند مورد از معروف‌ترین رستوران‌های واقع در منطقه شاندیز مشهد، یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این شهر، آشنا کردیم. با اعلام تاریخ پیش فروش قطار، افراد ساکن در شهر ساری می‌توانند با تهیه بلیط قطار مشهد ساری به پایتخت معنوی ایران سفر کنند و از طعم بی‌نظیر غذاهای رستوران‌های شاندیز لذت ببرند و با خرید بلیط قطار مشهد به ساری به محل سکونت خود بازگردند.

اگر برای خرید آنلاین بلیط قطار دنبال یک مرجع معتبر هستید، سایت فلای تودی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امکان خرید بلیط قطار از شرکت‌های ریلی مختلف، مقایسه آنلاین قیمت بلیط‌ ها و خدمات قطارها، امکان رزرو هتل هم‌زمان با خرید بلیط، امکان استفاده از ابزارهای نمودار و تقویم قیمتی، استرداد آنلاین بلیط‌ های قطار در‌صورت کنسل‌شدن سفر و استفاده از خدمات پشتیبانی 24ساعته، مهم‌ترین مزایای خرید بلیط قطار از سایت فلای تودی هستند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر