مجری طرح پویش با انرژی با اشاره به ۳ راهکار مشارکت در پویش «باانرژی» گفت:به مشارکت کنندگان در این پویش جوایز ارزشمندی مانند٣٠٠ خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی به قید قرعه اهدا میشود.
هشدار به ادارات پرمصرف! از امروز برق اداراتی که مصوبه هیات دولت مبنی بر کاهش مصرف برق را رعایت نکنند قطع خواهد شد.
۲۷ فروردین ماه بود که مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرده بود: طی جلساتی که با شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی برگزار کردیم، هماهنگیهای لازم انجام شد تا نهایت تا نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سامانه ثبت اینترنتی درخواست کارت سوخت آماده و معرفی میشود.
اینترنتی شدن ثبت درخواست کارت سوخت که قرار بود از اول خرداد اعلام شود برای بار دوم به تعویق افتاد! این در حالیست که وزارت نفت تمام زیرساختها، دیتابانک و بسترهای لازم را از پلیس دریافت کرده است و حالا توپ اینترنتی شدن کارتسوخت در زمین وزارت نفت است.
مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: شناسایی و معرفی متخلفان مراکز غیرمجاز تولید رمزارز از سوی اشخاص حقیقی، حقوقی و دستگاههای امنیتی و انتظامی را مشمول دریافت پاداش و حق کشف عنوان کرد که از ٢٢ اردیبهشت امسال اجرایی شده است.
مصرف برق در دو بازه زمانی شدت مییابد و هرچه در این ساعتها از وسایل برقی کمتر استفاده شود مشترکان میتوانند از جوایز بهرهمند شوند.
سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: در روز نخست تغییر ساعت کار ادارات ٤٥٤ مگاوات صرفهجویی در مصرف برق را شاهد بودیم.
طبق اعلام سخنگوی صنعت برق مشترکان پرمصرف برق در صورت عدم رعایت الگوی مصرف در تابستان با قبضهای میلیونی روبرو خواهند شد.
سخنگوی صنعت برق به مشترکان پرمصرف هشدار داد و گفت: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف در تابستان باید منتظر قبض های میلیونی باشند.