بهترین سایت برای خرید اکانت کالاف دیوتی مای ممبر

بهترین سایت برای خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل با لول بالا و بهترین قیمت بازار اکانت کالاف خرید و فروش. اگر طرفدار پر و پا قرص کالاف دیوتی هستید و به دنبال خرید یک اکانت لول بالایید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.
بهترین سایت برای خرید اکانت کالاف دیوتی مای ممبر
کد خبر : ۱۴۳۵۵

گزارش آگهی | آیا تا به حال بازی ندای وظیفه ( خرید اکانت کالاف ) را انجام داده اید؟ اگر اهل این بازی هستید در کدام سطح قرار دارید؟ اگر اهل بازی های رایانه ای باشید یا حتی اصل از این فضا سر درنیاورید مطمئنا اسم کالاف را شنیده اید!!

تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده که اگر بازی رایانه ای ام از حافظه دستگاه پاک شود چه؟ حتی اگر گیمر حرفه ای هم باشید این اتفاقی است که رخ دادن آن ممکن است. در این شرایط چه می کنید؟

 آشنایی با بازی کالاف

بازی کال آف دیوتی (CALL OF DUTY) یا ندای وظیفه از سری بازی‌های پرطرفدار همچون جی تی ای و نید آف اسپید است که حتی کسانی که تا به حال دسته کنسول به دست نگرفته‌اند نیز حداقل یک بار اسم آن را شنیده‌اند. این بازی به حدی در بین مردم پر مخاطب شد که به آن غول صنعت گیم لقب داده‌اند. این بازی از دسته بازی‌های مجموعه‌ای ویدئویی است. با اینکه سری بازی‌های کال اف دیوتی Call of Duty در طی این ۲۰ سال فراز و نشیب‌های مختلفی داشته است ولی توانسته خود را در دل مردم جای دهد و به درآمدهای عالی برسد.

نخستین نسخه کال آف دیوتی در سال 2003 برای رایانه های شخصی توسط کمپانی اکتیویژن و اینفینیتی وارد در اختیار مردم قرار گرفت و عنوان بهترین بازی کامپیوتری سال را از آن خود کرد. پس از آن تقریبا هر سال این کمپانی‌ها آپدیت جدیدی از این بازی را منتشر می‌کردند. 

در ابتدا سازندگان این بازی تلاش برای القای تجربه‌ای واقع گرایانه از جنگ جهانی دوم به بازیکنان را داشتند ولی در سری‌های بعدی داستان جنگ جهانی به گوشه‌ای رانده شد و موضوعات دیگری روی کار آمدند؛ هرچند این کار به نوبه خود منجر به مشهورتر شدن این گیم شد.

معرفی بهترین سایت خرید اکانت کالاف

اگر تا به اینجای این مقاله با ما همراه بوده‌اید حتما از دوستداران این بازی هستید و آن را امتحان کرده‌اید. پس می‌دانید که هرچه لول شما در این بازی بالاتر باشد دسترسی شما امکانات برنامه بیشتر خواهد شد. اسلحه های سطح بالاتر با دقت بیشتر، دوربین و ...، بمب و نارنجک و دودزا و کوکتل مولوتف و بسیاری دیگر از ابزارها بسته به سطح شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اما مثل هر بازی دیگری بالا بردن لول گیم کار زمان بری خواهد بود. پس باید به دنبال راهکار دیگری برای رشد پیدا کرد. با ما در ادامه همراه باشید تا بهترین سایت خرید اکانت کالاف مای ممبر شاپ را به شما معرفی کنیم.

images_1677059953_63f5e7713a758

اصلا چرا کالاف دیوتی؟

بازی کالاف دیوتی دارای طراحی گرافیکی فوق العاده مدرن و جذاب است که می تواند حس خوبی به بازیکن حین بازی بدهد . به طور کلی واقع گرایانه بودن کال آف دیوتی محبوبیت زیادی را برای آن به همراه داشت. از طرف دیگر شخصیتی که بازیکن آن را می‌گرداند، بیشتر از دو اسلحه نمی‌توانست حمل کند یا آسیب پذیر بود و در صورت زخمی شدن برای زنده ماندن نیاز به بسته‌های جان داشت که می‌توانست از همبازی‌های خود دریافت کند. همچنین آپشن کیل کم (KILL CAM)  نیز در کنار سایر موارد باعث جذب گیمرها به سمت کالاف دیوتی شده است.

در ادامه این مقاله به شما خلاصه ای از نسخه های این بازی را ارائه می‌کنیم:

1) در نسخه اول کالاف دیوتی بازیکن در نقش سربازی قرار می‌گرفت که همراه با هم‌رزمان خود در جنگ جهانی دوم، باید ماموریت‌های خود را تکمیل می‌کرد.

2) پس از موفقیت نسخه اول، دو سال بعد شرکت Activision دنباله این بازی را با عنوان Call of Duty 2 منتشر کرد و بازیکنان را مجددا به دوران جنگ جهانی دوم بازگرداند.

3) بخش کمپین Call of Duty 3 همانند دو نسخه قبلی در جنگ جهانی دوم جریان داشت که دارای ۱۴ مرحله مختلف بود و بازیکنان در نقش سربازانی از کشورهای آمریکا، بریتانیا، کانادا و لهستان قرار می‌گرفتند.

4)کالاف مدرن (MODERN WARFARE) اگر شما در دهه دوم یا سوم زندگیتان باشید و این بازی را انجام می‌دهید به احتمال زیاد با نسخه های کالاف امروزی آشنا باشید. کالاف امروزی از نسخه CALL OF DUTY 4 به بعد است که شما بیشتر بازی می‌کنید. این نسخه در سال 2007 منتشر شد و یک داستان هنجار شکنانه از سایر نسخه ها داشت. داستان این بازی از جنگ جهانی دوم خارج شده بودو به جنگ مدرن می‌پرداخت. روند بازی در سال 2011 آغاز می‌شد و بر حول کشته شدن رئیس جمهور یک کشور خیالی در خاور میانه می‌چرخید، که توسط یک شخص تروریست به نام خالدالاسد انجام شده بود. از طرفی هم زمان با جنگ داخلی روسیه به رهبری ایمران زاخائف بود. در بخش چندنفره این بازی اولین بار مکانیک «سطح بندی» بازیکنان معرفی شد و هر چقدر که سطح بازیکنان بالاتر می‌رفت، می‌توانستند سلاح‌ها و تجهیزات بهتری را آنلاک کنند. این نسخه با وجود این که در فاصله زمانی کمی با نسخه قبلی منتشر شد اما به اندازه یک نسل از نسخه قبلی تغییر کرده بود.

5) بازی Call of Duty: World at War بار دگر بازیکنان را به دوران جنگ جهانی دوم بازگرداند و در واقع اولین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی Black Ops قلمداد می‌شد.

6) ششمین نسخه دنباله مستقیمی بر نسخه اول Modern Warfare بود، داستان تعقیب سرکرده یک گروه تروریستی به نام ماکاروف را روایت می‌کرد.

7) بازی Call of Duty: Black Ops از لحاظ داستانی دنباله مستقیم بازی Call of Duty: World at War به حساب می‌آمد و داستان آن در دهه ۶۰ میلادی، در حین دوران جنگ سرد و پیرامون شخصیت‌های الکس میسون، جیسون هادسون و ویکتور رزنوف روایت می‌شد.

و چند نسخه دیگر که آنها هم به نوبه خود قدرتمند ظاهر شدند.

همانطور که گفته شد رشد لِول در بازی کالاف دیوتی فرایندی حائز اهمیت و صد البته زمان‌بر است. با وجود اینکه هرچه بیشتر بازی کنید مهارتتان در بازی بیشتر می‌شود اما گاها پیش می‌آید که نیاز داشته باشید اکانتی با سطح بالا را باز کنید. مثلا فرض کنید برای مدت زمان طولانی در تلفن همراه یا سیستم کامپیوتری خودتان کالاف بازی کرده‌اید، اما طی اتفاقی برای سیستم شما مشکلی پیش بیاید و برنامه حذف شود. یا شاید تمایل دارید هرچه زودتر به مراحل پایانی برسید! در چنین زمانی نیاز به خرید یک اکانت قدرتمند دارید. اما این اکانت را از کجا تهیه می‌کنید؟ بهترین سایت خرید اکانت کالاف مای ممبر شاپ را به شما معرفی میکنیم.

درست است که سایت ها و فروشگاه های زیادی در این زمینه کار می کنند اما بسیاری از ما در هنگام خرید اینترنتی بار ها و بار ها این فکر به ذهنمان خطور می کند که نکند فروشنده غیر حقیقی باشد؟! تایید امنیت و حقیقی بودن این مراکز دشوار است. به همین دلیل ما به شما بهترین سایت خرید اکانت کالاف را معرفی می‌کنیم. با مراجعه به این سایت می‌توانید اکانت‌های مختلفی را بررسی کنید و بسته به نیاز خود یکی از اکانت‌ها را خریداری کنید. در این فروشگاه این امکان برای کاربران فراهم شده که بتوانند اکانت بازی خود را به راحتی و با بالاترین امنیت بررسی و اکانت مد نظر را خریداری کنند.

 خرید سی پی کالاف دیوتی

images_1677059975_63f5e787e08f4

در ابتدا بزارید در مورد سی پی صحبت کنیم اینکه سی پی چیست سی پی یک سکه داخل بازی کالاف دیوتی است که می توانید با آن از فروشگاه کالاف با مقدار سی پی موجودی تان خرید کنید. برای خرید سی پی سریع می توانید به سایت مای ممبر مراجعه کنید.

خرید اکانت بازی کالاف برای اندروید و ios

در سال 2019 کمپانی اکتیویژن برای کاربران سیستم عامل های ios و android بازی کال آف دیوتی موبایل را منتشر کرد. این بازی یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است و توسط استودیو تیمی ساخته شد. تنها در بیست و چهار ساعت پس از انتشار این بازی تعداد بارگیری این گیم به 20 میلیون بار رسید و بیش از 2 میلیون دلار درآمد برای استودیو و کمپانی سازنده خود به ارمغان آورد. اما پس از یک هفته از این تاریخ آمار بارگیری این بازی به 100 میلیون بار رسید و درآمدی بالغ بر 17 میلیون دلار به دست آورد. به این ترتیب به یکی از موفق‌ترین بازی های موبایل در تاریخ تبدیل شد. کال آف دیوتی موبایل نامزد چندین جایزه و برنده دو جایزه بهترین بازی موبایل و بازی موبایل سال شد. این بازی گرافیک بالا و با کیفیتی دارد و به تبع آن نیازمند حجم بالایی از ححافظه بر روی تلفن همراه تان می باشد.

اما سوالی که ممکن است برای شما خریداران کانت بازی ندای وظیفه پیش بیاید این است که آیا سایت مای ممبر شاپ امکان خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل را نیز دارد؟ باید گفت بله سایت mymember.shop بهترین سایت خرید اکانت کالاف است که اکانت های گوناگون برای سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف را دور هم جمع کرده است تا در اختیار شما عزیزان قرار بدهد. برای اطلاع از قیمت ها و رتبه بندی این اکانت ها به شم پیشنهاد می کنیم حتما سری به سایت مای ممبر شاپ بزنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر