برند هرمس با ارزش بازار بیش از 200 میلیارد یورو، دومین برند لوکس با ارزش جهان شناخته شد. این نخستین بار در تاریخ است که ارزش این برند از مرز 200 میلیارد یورو عبور کرده و همین موضوع، این خبر را بسیار جالب و قابل توجه می کند.
این برند لوکس فرانسوی ازطریق شاخص STOXX Europe 600 از داروساز سوئیسی Novartis AG پیشی گرفت و توانست رتبه هشتم را در فهرست با ارزش ترین شرکت های اروپا هم کسب کند.
بر اساس گزارشها، این برند پس از LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE که ارزش بازار آن 420 میلیارد یورو است، به دومین برند لوکس باارزش تبدیل شده است.