همزمان با تلاش ایران خودرو برای ساخت خودروی هیبریدی ، سایپا هم به دنبال ارائه نسخه اتومبیل برقی رفته و اگر ایرانخودرو ، روی اتاق معمولی رانا ، باطری لیتیومی قوی وصل کرده و ورژن برقی این ماشین را به نمایشگاه آورده ، سایپایی ها دست به نوآوری زدند و با ادغام دو پلتفرم اتاق های تیبا و ساینا یک فرزند جدید اراته دادند که شاید احنمالا سبک تر باشد! یک هاچ بک که نیمی از اتاقش ساینای اس است و نیمه پشتی ، تیبا. ویژگی های موتوری این خودرو در همان کلاس تیباست و فقط با باطری قابل شارژ قوای محرکه اش را تامین می کند.