بهترین لپ تاپ های قلم دار ایسوس

با پیشرفت تکنولوژی با مدل‌های جدیدی از لپ‌تاپ‌ها روبه‌رو هستیم که با امکاناتی متفاوت و جذابتر به فروش می‌رسند. در این میان می‌توانیم به مدل‌های لمسی اشاره کنیم که با ضربه انگشت به صفحه نمایش وظایف خود را انجام می‌دهند.
بهترین لپ تاپ های قلم دار ایسوس
کد خبر : ۲۳۸۱۷

برای برخی از این لپ‌تاپ‌ها قلم‌های مخصوصی در نظر گرفته شده که کار را برای طراحی دیجیتال و یادداشت برداری راحت‌تر کرده است. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی مشخصات لپ تاپ های ایسوس که امکان استفاده از قلم را هم به کاربرانشان می‌دهند بپردازیم.

قلم لپ تاپ چیست و چه کاربردی دارد؟

قلم نوری نیز همانند دیگر لوازم جانبی لپ‌تاپ است. این محصول برای افرادی که عملکردهای خاص مانند طراحی‌های گرافیکی، نقاشی و ... می‌پردازند و نیاز به دقت بالاتری در حین انجام فعالیت‌های خود دارند، گزینه خوبی است. همچنین بسیاری از آموزش‌های الکترونیک، تدریس‌های حضوری و جزوه‌برداری‌ها را هم می‌توان تنها با همین قلم نوری روی صفحه نمایش لپ‌تاپ‌ها انجام داد.

هر قلم نوری دارای میزان حساسیت خاصی بوده و به طور متفاوتی وظایف خود را انجام می‌دهد. در قسمت سر این قلم‌ها سنسورهایی واقع شده که با حرکت روی صفحه نمایش لمسی لپ‌تاپ باعث خطوطی را ایجاد یا وظایفی مانند کلیک کردن را انجام می‌دهند. در برخی از لپ‌تاپ‌ها قلم نوری نیز در کنار خود محصول به شما داده می‌شود، اما در برخی محصولات، باید قلم مخصوص سیستم خود را به صورت جداگانه تهیه کنید.

تعداد این قلم‌ها در بازار زیاد بوده و توسط برندهای مختلف با کیفیت و قابلیت‌های متفاوت تولید شده‌اند. بهترین قلم برای لپ‌تاپ شما، مدلی است که توسط برند خود لپ تاپ تولید شده و با آن سازگار باشد.

بهترین لپ تاپ قلم دار ایسوس کدامند؟

33

 

قلم لپ‌تاپ، دارای انواع مختلفی است برخی از آنها با باتری کار می‌کنند و برخی نیز به صورت شارژی و به همراه کابل شارژ در اختیار شما قرار می‌گیرند. اینکه یک قلم نوری از چه مدلی باشد به نوع لپ‌تاپ شما بستگی دارد. در ادامه مدل‌هایی از لپ تاپ های ایسوس را معرفی می‌کنیم که دارای قلم هستند:

لپ تاپ 14 اینچ ایسوس مدل Vivobook Flip 14 TP470EA-EC003W i3 4GB 256GB

این لپ‌تاپ از سری ویووبوک بوده و با ابعاد 1.8722x32.40x سانتی متر و وزن 1.5 کیلوگرم تولید شده است. اگر به دنبال صفحه نمایش‌های بزرگ نیستید، قطعا این مدل 14 اینچی، بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود.

سری پردازنده در این لپ‌تاپ Core i3 بوده و دارای حافظه کش پردازنده 6 مگابایت است. حافظه SSD، با ظرفیت 256 گیگابایت آن قابلیت ارتقا را داشته و این ویژگی یکی از نقاط مثبت آن است. صفحه این محصول را می‌توانید به صورت 360 درجه بچرخانید و از حسگر اثر انگشت آن استفاده کنید. همچنین پشتیبانی از قلم لمسی مدل SA200H-MPP1.51 نیز کار را برای شما ساده‌تر کرده است.

لپ تاپ 14 اینچ ایسوس مدل Vivobook Flip 14 TP470EZ-A

Vivobook Flip 14 TP470EZ-A، یک محصول مناسب برای کاربری‌های عمومی بوده و دارای ابعاد 1.8722x32.40x سانتی متر بوده و وزن 1.5 کیلوگرم دارد. این مدل نیز همانند مدل قبلی دارای صفحه نمایش 14 اینچی است و البته وضوح تصویر بالایی دارد. در میان مشخصات آن می‌توانیم وجود قلم لمسی را هم ببینیم که عملا کار را برای کاربرانش ساده‌تر کرده است.

ویژگی بعدی آن نیز پردازنده مرکزی Core i5 است که برای محصولی با این سطح کاربری کاملا مناسب در نظر گرفته شده است. در این مدل، از سازنده پردازنده گرافیکی اینتل استفاده شده و نوع حافظه آن نیز به صورت SSD و با ظرفیت 512 گیگابایت است. روی بدنه محصول، می‌توانید پورت‌های مختلفی را ببینید که هر کدام مربوط به اتصال محصولی خاص است. همچنین امکان چرخش 360 درجه و حسگر اثر انگشت نیز در میان مشخصات آن دیده می‌شود.

لپ تاپ 13.4 اینچ ایسوس مدل ROG Flow Z13 GZ301ZC-LD111W i7 12700H 16G 512GB SSD

این مدل از سری لپ‌تاپ‌های ROG بوده و مناسب گیمرها تولید شده است. ابعاد آن 12204x302x میلی‌ متر و وزن آن نیز 1.18 کیلوگرم است. صفحه نمایش این محصول نسبت به دو مدل قبلی کوچکتر و برابر با 13.4 اینچ است. ایسوس برای تولید این صفحه از پنل IPS استفاده کرده  است که می‌تواند تصاویری شفاف و کاملا باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

پردازنده لپ تاپ 13.4 اینچ ایسوس مدل ROG Flow Z13 GZ301ZC-LD111W i7 12700H 16G 512GB SSD، از نوع Core i7 بوده و دارای 14 هسته است. برای حافظه داخلی آن هم از حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت استفاده شده است. وجود درگاه‌های مختلف، تاچ پد چند لمسی، حسگر اثر انگشت و امکان استفاده از قلم نوری، جزو دیگر مشخصاتی است که می‌توانید در این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس ببینید.

لپ تاپ ایسوس  zenbookمدل Q508UG

به جرات می‌توان گفت که سری لپ تاپ ایسوس zenbook، جزو زیباترین و پرطرفدارترین مدل‌های موجود در بازار است. مدلی که در اینجا به آن اشاره شده دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ بوده و با وضوح FHD و پنل IPS/PLED تولید شده است. این محصول دارای صفحه نمایش لمسی بوده و سری پردازنده آن رایزن 7 است.

همچنین دارای حافظه داخلی 25 گیگابایتی از نوع SSD است که باعث شده بیشتر برای کاربری‌های معمولی و خانگی مناسب باشد. البته شما می‌توانید حافظه لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید. در این لپ تاپ یک باتری با ظرفیت 56 وات ساعت قرار گرفته که بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد. این باتری از نوع 4 سلولی است.

خرید لپ‌ تاپ با قابلیت استفاده از قلم

ییبب

 

اگر به تکنولوژی علاقه داشته باشید، قطعا لپ‌تاپ‌هایی که با قلم نوری کار می‌کنند نیز برایتان جذاب خواهند بود. این موضوع به خصوص برای افرادی که به کارهایی مانند طراحی گرافیک یا نقاشی‌های دیجیتال مشغولند، اهمیت بیشتری دارد. ما سعی کردیم چند نمونه از بهترین لپ تاپ قلم دار ایسوس را که در بازار جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند، به شما معرفی و در مورد مشخصات آن صحبت کنیم. مطمئنا تعداد مدل‌های موجود که امکان استفاده از قلم را هم به کاربرانشان می‌دهند، بیشتر از مواردی است که در اینجا به آنها اشاره کردیم. اگر شما هم در میان محصولات ایسوس، لپ‌تاپی را می‌شناسید که می‌تواند در این لیست قرار گیرد، نام و مشخصات آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر