درحالی بررسی آمار فروش فیلمهای درحال اکران سینماهای کشور نشان میدهد که همچنان فیلم کمدی فسیل با نزدیک شدن به فروش ۲۶۰ میلیارد تومانی پیشتاز است که بررسی دقیقتر آماری حکایت براین نکته دارد که این فیلم بعد از ۱۸۷ روز اکران بالاخره توانست از رکورد جذب مخاطب فیلم کانیمانگا با ژانر جنگی عبور کند و در جایگاه دوم پرمخاطبترین فیلمهای بعد از انقلاب اسلامی قرار گیرد.
طبق آمارهای رسمی ثبت شده از عملکرد فیلمهای اکران شده بعد از انقلاب اسلامی ایران فیلم دفاع مقدسی عقابها با جذب ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار مخاطب در دوره اکران همچنان در صدر جدول پرمخاطبها قرار دارد و بعد از آن نیز فسیل با جذب ۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۸۹۰ نفر مخاطب بعد از ۱۸۷ روز اکران قرار گرفته تا کانیمانگا دیگر فیلم ژانر جنگی با یک پله نزول، رتبه سوم را با ۵ میلیون و ۹۷۴ هزار مخاطب به دست آورد و بعد از آن بگذار زندگی کنم با ژانر اجتماعی و ۵ میلیون و ۴۳۷ هزار مخاطب رتبه چهارم و نهایتاً دیگر فیلم ژانر جنگی یعنی اخراجیها ۲ با جذب ۵ میلیون ۳۳۳ هزار مخاطب رتبه پنجم را در اختیار گرفت.