قاتل فراری: دوستم فحاشی کرد ، با چاقو کشتمش !

در تحقیقات به عمل آمده متهم به قتل اعتراف و اعلام کرد بر سر اختلافات مالی با مقتول درگیر شد و بعد از فحاشی مقتول، کنترل خود را از دست داد. سپس با چاقو ضربه‌ای به گردن وی وارد کرد و از محل متواری شد.
قاتل فراری: دوستم فحاشی کرد ، با چاقو کشتمش !
کد خبر : ۵۲۸۷۶

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با سرعت عمل پلیس آگاهی قاتلی در کمتر از دو ساعت دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نجم‌الدین مرادی گفت: در پی اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به مرگ مرد جوانی در یکی از روستا‌های شهرستان پاکدشت، بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مقتول با ضربه چاقو به ناحیه گردن به قتل رسیده و ضارب هم پس از ارتکاب جرم از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: ماموران با به کارگیری اقدامات پلیسی و بازبینی دوربین‌های پیرامونی هویت قاتل را که یکی از دوستان نزدیک مقتول بود، شناسایی و او را در کمتر از دو ساعت در یک عملیات شبانه پلیسی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به قتل اعتراف و اعلام کرد بر سر اختلافات مالی با مقتول درگیر شد و بعد از فحاشی مقتول، کنترل خود را از دست داد. سپس با چاقو ضربه‌ای به گردن وی وارد کرد و از محل متواری شد.

سرهنگ مرادی گفت: قاتل پس از بازسازی صحنه جنایت به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر