وبسایت آمازون، پنجشنبه گذشته از دستیار خرید هوش مصنوعی جدید خود به نام «روفوس» (Rufus) رونمایی کرد.
به گزارش سی ان بی سی، مدیرعامل آمازون اظهار داشت که این دستیار شخصی به کاربران در جستجوی محصولات مورد نظرشان کمک خواهد کرد و قرار است در همه بخشها به کار گرفته شود.
کافی است مشتریان در نوار جستجوی این سایت سوالات و عبارات موردنظر خود درباره محصولات گوناگون را جستجو کرده و با یک پاسخ جامع و کامل روبرو شوند.
برای مثال کاربران میتوانند با پرسیدن سوال «تفاوت کفشهای تریل و رانینگ» به یک نتیجه کلی برای خرید محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند.
روفوس در حقیقت از کاتالوگ محصولات آمازون برای پرسش و پاسخ با مشتریان استفاده میکند و پس از اجرای آزمایشی در هفتههای آینده برای سراسر ایالات متحده در دسترس خواهد بود.