پیشگویی فرشته‌ها امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

فرشته‌ها بر اساس خصوصیات هر فرد، برای هر شخص متفاوت هستند. همچنین، برخی مردم به این باورند که فال فرشتگان یک روش پیشگویی دقیق است و می‌تواند باعث روشن شدن راه‌های زندگی شما شود. 
پیشگویی فرشته‌ها امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
کد خبر : ۶۱۸۷۲

به گزارش سرگرمی روز، فال فرشتگان یکی از روش‌های پیشگویی برای دریافت پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش، با استفاده از نام و تاریخ تولد شما، یک فرشته انتخاب می‌شود که قرار است به شما کمک کند و نصیحت‌هایی به شما بدهد. فرشته‌ها بر اساس خصوصیات هر فرد، برای هر شخص متفاوت هستند. همچنین، برخی مردم به این باورند که فال فرشتگان یک روش پیشگویی دقیق است و می‌تواند باعث روشن شدن راه‌های زندگی شما شود. 

فال فرشته روزانه متولد فروردین


نام لاتین فرشته: Abasdarhon


فال انبیا ۱۵ فروردین ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟‌ای انسان نیکو سرشت! من Abasdarhon، فرشته ساعت پنجم شب هستم. در سکوت و تاریکی شب، هنگامی که بسیاری در خواب غفلت فرو رفته‌اند، من نجواگر امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجودتان، نوری الهی نهفته است. این نور، تاریکی را می‌شکافد و شما را به سوی سعادت و رستگاری رهنمون می‌شود. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از آن پیروی کنید.

 

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت


نام لاتین فرشته: Abathur Muzania


این صمغ یبوست، بی اختیاری ادرار، قند خون را شفا میدهد و ضدلک پوست است‌ای انسان جستجوگر! من Abathur Muzania، فرشته ستاره شمالی در کیهان شناسی مندایی هستم. در تاریکی شب، من راهنمای گمشدگان و نور امید در دل تاریکی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی جاودان و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی، سفری موقتی است و در نهایت به سوی نور و رستگاری رهسپار خواهید شد. من در این مسیر پرفراز و نشیب، همراه و یاور شما خواهم بود.

 

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon

به یاد داشته باشید که شما ذره‌ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی بی حد و حصر نهفته است که می‌تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس مسیر انتخاب شده را با قدرت ادامه بده و با ظهور اولین مشکل نا امید نشو.

 

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adnarel‌ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته‌ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می‌شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه‌های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

 

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Aiel‌ای انسان آزاد! من Aiel، فرشته‌ی هوا و تنفس هستم. در دنیای پر از محدودیت و آلودگی، من حامل پیام امید و رهایی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آزاد دارید. در اعماق وجود شما، میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کن و چیزی که مدتهاست ذهنت را مشغول کرده را رها کن و به زندگی خود برگرد.

 

فال فرشته روزانه متولد شهریور


نام لاتین فرشته: Mystique

سرزنده و با روحیه رو به جلو قدم بردار و از کسانی که مدام می‌گویند نمی‌شود دوری کن. تو با خلاقیت خود می‌توانی نتایج شگفت انگیزی خلق کنی

 

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیت‌های بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

 

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Vanessa

تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر: چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می‌کند؟ چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می‌دارد؟

 

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Azur

خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می‌شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

 

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Akasha

تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبت‌های معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

 

فال فرشته روزانه متولد بهمن


نام لاتین فرشته: Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می‌آید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر