مقایسه درآمد تبلیغات اینستاگرام و یوتیوب

اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۲.۴ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشت که ۲۷ درصد از کل درآمد متا را تشکیل می‌دهد. این رقم از درآمد تبلیغات یوتوب نیز (۲۸.۸ میلیارد دلار) بیشتر است. متا این ارقام را در یک پرونده قضایی علنی کرد که رشد سریع اینستاگرام از زمان خرید آن در سال ۲۰۱۲ را نشان می‌دهد.
مقایسه درآمد تبلیغات اینستاگرام و یوتیوب
کد خبر : ۶۲۱۶۲

در این سال‌ها اینستاگرام تحت مالکیت متا بسیار سریع رشد کرده و با صرف هزینه بسیار کمتر توانسته است تولیدکنندگان محتوای بیشتری را به‌سمت خود بکشاند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
دیجیاتو
مجله زندگی
ارسال نظر