ابراهیم مرادی گفت: زمانی که باند را میبندیم، برای بازگشایی مجدد نیاز است که از طریق سامانههای کمک ناوبری باند را وارسی پرواز یا فلای چک را انجام دهیم.
به گفته مدیرعامل فرودگاه مهرآباد، برای رسیدن به این برنامه روز گذشته هواپیما ما در آسمان بود و در حال بررسی ILS باند ۲۹چپ فرودگاه بود که بر این اساس همکاران برج مراقبت به تمامی پروازهای ورودی به فرودگاه مهرآباد اعلام کردند که احتمال تاخیر وجود دارد.
او میگوید: در همین راستا پرواز آسمان از مبدا زاهدان به تهران با تصمیم خلبان به جای آنکه ۱۰ دقیقه در آسمان باشد در فرودگاه امام خمینی بر زمین نشست و بعد از گذشت چند دقیقه مجدد تیکآف کرده و در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست.