فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.
فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
کد خبر : ۶۴۵۷۸

فال تاروت یکی از روش‌های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت‌های تاروت انجام می‌شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید.


یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

 تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می‌شد، که بسیاری از آن‌ها هنوز هم بازی می‌شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت‌ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.


فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین
کارت تاروت: کارت هیروفانت

فروردینی ماهی جان، هیروفانت مخفف سنت و قرارداد است. برای اینکه احساس امنیت کنید و دوست داشته باشید، ممکن است با پایبندی به برخی قرارداد‌ها آرامش پیدا کنید. این می‌تواند نشان دهنده یک ازدواج یا نامزدی باشد و نماد یافتن سعادت درونی است. همچنین معرف دانش. اگر به فکر شروع یک پروژه جدید هستید، قبل از اینکه به عادت‌های قدیمی خود بازگردید، باید با مشورت با یک فرد معتبر یا مشاور مشورت کنید. عضویت نهادی علیرغم اینکه نشانه قطعی از دست کشیدن از استقلال است، از نظر معنوی پاداش دارد. از طریق انجمن هایمان است که در عرصه‌های بالاتر شرکت می‌کنیم. هیروفانت ممکن است فرصت‌هایی را برای رشد و تغییر از دیدگاه معنوی شما نشان دهد؛ و به شما توصیه کند که به مسائل فیزیکی توجه بیشتری داشته باشید و صادقانه به نفع دیگران زندگی کنید، حتی اگر خلاف اعتقادات شما باشد. شفقت می‌تواند راه طولانی را طی کند.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت
کارت تاروت: کارت شوالیه جام


اردیبهشت ماهی، مراحل پایانی یک سفر طولانی در شرف تکمیل شدن است. آنقدر متواضع باشید که به چیز‌ها با چشمان جدید نگاه کنید. در یک سطح عمیق، قلب و روح شما در حال تغذیه است. دوباره وسوسه نشوید که فرار کنید - این همان جایی است که شما به آن تعلق دارید. کل سفر شما طوری طراحی شده بود که شما را با قدردانی جدید به خانه بازگرداند.


فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد
کارت تاروت: کارت دو چوبدست

خرداد ماهی عزیز، وضعیت خود را با صبر و خویشتن داری ارزیابی کنید. مدیتیشن، تماشای موقعیت و مشاهده نیرو‌ها در کار را ادامه دهید. در برخی مواقع اطلاعات کافی برای مشاهده واضح خواهید داشت. فرآیند تصمیم گیری به پایان خواهد رسید و انتخاب مشخص خواهد شد.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین تیر
کارت تاروت: کارت هشت سکه

تیرماهی جان، برای کار با کیفیتی که تولید می‌کنید به خودتان اعتبار بدهید. این زمان مهمی برای رسیدن به اهداف است. با این حال، آنقدر سخت کار نکنید که کیفیت آسیب ببیند. شما در موقعیتی هستید که تلاش شما می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. خودت اعمال کن کار را انجام دهید و با انعطاف و آزادی پاداش خواهید گرفت.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد
کارت تاروت: کارت هیروفانت

مرداد ماهی، دانش درونی خود را گسترش دهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. با تکمیل تحصیلات و گسترش تجربیات خود، احترام و شناخت کسب کنید. اگر در حال حاضر تمام تجربیات لازم را دارید، پس رزومه خود را بازنویسی کنید تا دیگران بتوانند از شخصیت شما و آنچه می‌توانید به موقعیتی بیاورید قدردانی کنند. روی هدف خود تمرکز کنید و مصمم باشید. ممکن است مقدر شده باشد که در قلمرو خود استاد باشید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور
کارت تاروت: کارت هشت سکه


شهریور ماهی، برای کار با کیفیتی که تولید می‌کنید به خودتان اعتبار بدهید. این زمان مهمی برای رسیدن به اهداف است. با این حال، آنقدر سخت کار نکنید که کیفیت آسیب ببیند. شما در موقعیتی هستید که تلاش شما می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. خودت اعمال کن کار را انجام دهید و با انعطاف و آزادی پاداش خواهید گرفت.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مهر
کارت تاروت: کارت پنج جام

مهرماهی عزیز، برای تغییر الگو‌های گذشته اقدام کنید. اگر چیزی واقعاً مال شما باشد، نمی‌توان آن را از دست داد. وقتی احساس از دست دادن را تجربه می‌کنید، ممکن است به دلیل یک وابستگی عاطفی نامناسب باشد. اگر چیز‌هایی را وعده می‌دهید که نمی‌توانید انجام دهید، ممکن است خودتان را برای دنبال کردن ناامیدی آماده کنید. در بها دادن به توانایی‌های خود، مجبور می‌شویم با محدودیت‌های خود روبرو شویم. قدردان باشید که با افتادن جام ها، فقط سه تا از پنج جام را از دست دادید. دو تا هنوز دست نخورده، بکر و پر از انرژی مقدس هستند. به عقب نشینی نچسبید. روی پتانسیل تمرکز کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آبان
کارت تاروت: کارت عشاق

آبان ماهی‌های عزیز، این کارت در مورد روابط و انتخاب است. این می‌تواند تصمیمی در مورد یک رابطه موجود باشد، چه کسی از انتخاب‌های انجام شده سود می‌برد؟ این می‌تواند نشان دهنده یک نقطه عطف بزرگ باشد که در آن روح از شهوت و وابستگی کاذب به عشق واقعی حرکت می‌کند. این کارت هشدار می‌دهد که فقط کورکورانه هر کاری را که شریک زندگی تان می‌خواهد انجام دهید، انجام دهید، مراقب تصمیم گیری‌های تکانشی در این زمینه باشید. عاشقان گاهی اوقات می‌توانند به معنای پیشنهاد ازدواج یا نامزدی باشند. کارت انتخابی تاروت است. اگر با یک تصمیم مهم در مورد رابطه فعلی خود روبرو هستید، ممکن است بخواهید کارت دیگری برای راهنمایی بیشتر برای کمک به فرآیند تصمیم گیری بکشید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

آذر ماهی جان، حتی با سرعت گرفتن تغییرات، به هدف خود توجه کنید. ممکن است لازم باشد به زودی حرکت خود را انجام دهید، بنابراین مطمئن شوید که کاملا آماده هستید. به غرایز و خودانگیختگی خود اعتماد کنید. وقتی فرصتی پیش می‌آید ممکن است بخواهید بدون تردید از آن استفاده کنید. پس حواس خود را سریع کنید و آگاهی خود را بالا ببرید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین دی
کارت تاروت: کارت جهان

دی ماهی عزیز، جهان کارت نهایی در آرکانای بزرگ است. نشان دهنده موفقیت و تکمیل و نشان دهنده رضایت و آرامش کامل است. این یک کارت مهم است، زیرا نشان دهنده پایان یک چرخه است که یک مرحله به شادی بی حد و حصر نزدیکتر است. - کارت جهانی تاروت یک کارت مثبت و خوش‌گذران است که نشان‌دهنده تغییرات عمده در آینده است، اما اغلب وقتی وارونه می‌شود، ظاهری پیش‌بینی‌تر و دشوارتر به خود می‌گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، این زمان از موفقیت شخصی منعکس کننده زمانی است که شما سفری را که در آن آغاز کرده اید به پایان رسانده اید. دنیا پایان یک چرخه است که اغلب پایانی برای چیز‌های قدیمی است. این کارت نشان می‌دهد که تغییر در افق است و ایده‌های جدیدی در دست خواهند گرفت. آنچه زمانی پیچیده بود اکنون ساده خواهد بود و آنچه زمانی مهم بود ممکن است دیگر مهم نباشد. بنابراین، از پاداش خود از کار سخت لذت ببرید و به این فکر کنید که چگونه زندگی شما را تغییر داده است، چگونه به رشد شما کمک کرده است، یا چگونه می‌توانید اکنون به خاطر آن چیز جدیدی را امتحان کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ده سکه
بهمن ماهی عزیز، شما ملزم به انجام تعهدات هستید. هر عمل خرج کردن و سرمایه گذاری و تامین امنیت را به عنوان کاشت بذری در نظر بگیرید که جوانه می‌زند و درخت پول دیگری را در حیاط شخص دیگری تولید می‌کند. چگونه می‌توانید در پرتاب آن دانه‌ها واقعاً باهوش و مبتکر شوید؟ این تکلیف بعدی شماست.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند
کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

اسفند ماهی ها، شما در حال اختراع مجدد خود هستید تا تناسب بهتری با حرفه انتخابی خود ایجاد کنید. سنگ روی سنگ نگذارید. ببینید آیا می‌توانید بفهمید که چرا آزمایش‌های آنها به همان شیوه انجام شد و چه کار‌هایی ممکن است انجام دهید که می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. با شور و شوق به دنبال قطعات گم شده‌ای باشید که توسط کسانی که قبل از شما آمده اند نادیده گرفته شده اند. به یاد داشته باشید که ذهن یک مبتدی کانالی باز برای نبوغ است. بگذارید این صراحت شما را هدایت کند و شما به طور غریزی به قلب موضوع نفوذ خواهید کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر