گزارش آگهی

چگونه ویو ایتا را افزایش بدیم؟

پایین‌بودن بازدیدها در کانال ایتا با وجود تمام زحمت‌هایی که برایش کشیده‌اید، موضوع ناراحت‌کننده‌ای است. از طرف دیگر، ممبرهای کانال هم که نقش مهمی در جذب ممبرهای بیشتر و بازدید بالاتر دارند، به‌سختی افزایش پیدا می‌کنند.
چگونه ویو ایتا را افزایش بدیم؟
کد خبر : ۶۴۶۱۰

 معمای این پازل پیچیده که برای حل‌کردنش از راه معمولی آن به زمان بسیار زیاد و هزینه قابل‌توجهی نیاز دارید، با استفاده از یک راه ساده کشف می‌شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با میان‌برهای امن این مسیر یعنی خرید بازدید ایتا و خرید ممبر ایتا آشنا کنیم. 

هدف از افزایش ویوی ایتا چیست؟

معمولا افراد از انجام فعالیت‌هایی مانند خرید بازدید ایتا به‌دنبال رسیدن به اهداف مختلفی هستند که همه آن‌ها در راستای بهبود کسب‌و‌کار و رشد کانال‌ها یا گروه‌ها در این پلتفرم ایرانی به‌شمار می‌روند. بیایید نگاهی به نتیجه تلاش برای افزایش بازدید ایتا بیندازیم تا آن را بهتر درک کنیم.

ایجاد بستری برای تبلیغات گسترده‌تر

همزمان با افزایش ویوی پست‌ها، می‌توانید با جلب نظر تبلیغ‌دهندگان، پست‌های تبلیغاتی بیشتری را منتشر کرده و از این راه افزایش درآمد داشته باشید. ورود به این مسیر می‌تواند زمینه را برای گسترش کسب‌و‌کار یا رسانه‌تان فراهم کند. همین موضوع به نوبه خود می‌تواند افراد بیشتری را به سمت رسانه یا کانال شما سوق دهد.

ساخت برند در بستر ایتا

تعداد زیاد ویو در ایتا به شما این امکان را می‌دهد که برند قوی‌تری را در این بستر بسازید و راهتان را به سمت ساخت یک برند قدرتمندتر هموار سازید. شما می‌توانید در آغاز کار با خرید بازدید ایتا و سپس با فعالیت منظم، اعتمادسازی و ارائه خدمات، محتواها یا کالاهای باکیفیت، برند خود را به‌عنوان یک نهاد قابل‌اعتماد و شناخته‌شده به دیگران معرفی کنید.

افزایش تعامل سازنده با مخاطب

وقتی تعداد بازدید کانال یا گروه ایتا افزایش پیدا کند، افراد بیشتری با شما و موضوع فعالیتتان آشنا می‌شوند. همین ماجرا می‌تواند مخاطبانتان را با پرسش‌های مختلفی روبه‌رو سازد که برای گرفتن پاسخشان به شما سر بزنند. اگر از این بستر به‌وجود آمده به شکل درستی استفاده کنید، می‌توانید مشکلات کسب‌و‌کارتان، محتواها یا محصولاتتان را بهتر درک کرده و با ارتقای خدمات‌ خود، رضایت مشتریان و مخاطبانتان را به‌دست آورید.

چه کسانی به افزایش ویوی ایتا نیاز دارند؟

به‌طورکلی، هر کسی که به‌دنبال ارتباط بیشتر با مخاطبان، نشان‌دادن محتواهایش به تعداد بیشتری از افراد یا تبلیغات بیشتر در بستر ایتا می‌شود، به خرید بازدید ایتا یا افزایش آن به‌صورت طبیعی نیاز دارد. به‌عنوان‌ مثال، کسب‌و‌کارهایی که در ایتا مشغول فعالیت هستند، بازاریابان و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ که برای بهبود نتیجه کسب‌و‌کارها تلاش می‌کنند یا حتی افرادی که می‌خواهند از راه بازاریابی محتوایی و ساخت محتوای ارزشمند در این پلتفرم به جایگاهی که می‌خواهند برسند، به افزایش بازدید ایتا نیاز دارند.

چگونه ویو ایتا را افزایش بدیم؟

چطور می‌توان به‌طور طبیعی ویوی ایتا را افزایش داد؟

در کنار خرید بازدید ایتا راه‌های زیادی برای افزایش طبیعی این ویوها وجود دارد. باوجود این‌که این راه‌ها زمان‌بر هستند و گاهی هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل می‌کنند؛ ولی در ادامه می‌خواهیم آن‌ها را با شما آشنا کنیم.

تولید محتوای جذاب و ارزشمند

تولید محتواهای منحصربه‌فرد و همسو با نیازهای مخاطبان، این بستر را فراهم می‌کند که افراد بیشتری به سمت رسانه یا کانال ایتای شما جذب شوند. افزایش ویو، فقط یکی از فایده‌های تولید محتوا به‌ شمار می‌رود. از‌این‌گذشته، محتوا فقط به نوع متنی آن خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید با تولید محتواهایی از جنس ویدیو، تصویر، اینفوگرافیک و صدا، میزان بازدید محتواهایتان را به‌طور طبیعی افزایش دهید.

ارتباط فعال با اعضای کانال یا گروه

پاسخگویی به پرسش‌ها، فکرکردن به پیشنهادها و اهمیت به خواسته‌های مخاطبانتان نقش پررنگی در افزایش ویوی پست‌های شما دارد. همین ویژگی ساده می‌تواند با ایجاد ارتباط معنی‌دار با مخاطبان، اهمیت محتوا، کانال یا حتی کسب‌و‌کار شما را در ذهن مخاطبتان بسیار بالا ببرد. در کنار این موضوع، شما هنگام تعامل با مخاطبانتان به ایده‌های جدید یا شکاف‌هایی در کارتان پی می‌برید که در حالت عادی اصلا متوجه آن‌ها نبودید.

استفاده از ویژگی‌های ارائه‌شده در ایتا

بهره‌گیری از استیکرها، نظرسنجی‌ها و سیستم پاداش‌دهی برای ترغیب کاربران به فعالیت بیشتر، یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید به‌جای خرید بازدید ایتا از آن‌ها برای افزایش ویوی پست‌ها و محتواهای خودتان استفاده کنید. در این میان، استفاده درست و اصولی از هشتگ‌ها هم می‌تواند در افزایش نمایش محتواهای شما به مخاطبان هدفتان، تاثیرگذار باشد.

انجام تبلیغات در دیگر بسترها یا کانال‌ها

تبلیغات یکی از راه‌های قدیمی، اما همچنان کارساز برای افزایش بازدید و جذب افراد جدید به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید با پرداخت هزینه یا از راه تبادل پست‌ها به تبلیغ کانال یا گروه خود در ایتا بپردازید و از این راه، ویوی پست‌های خود را افزایش دهید. ازاین‌گذشته، امکان تبلیغ در بستر ایتا و دریافت بازدید میلیونی هم فراهم است.

خدمات افزایش ویوی ایتا چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمان و هزینه، دو مانع اصلی در مسیر افزایش بازدید و حتی رشد ممبرهای رسانه شما در ایتا به‌شمار می‌روند. باوجود‌ این‌که راه‌های طبیعی افزایش بازدید، ماندگاری بسیار بالایی دارند؛ اما برای به‌دست‌آوردن آن‌ها باید بسیار صبور باشید و پیوسته به فعالیت خود ادامه دهید. خوشبختانه راه‌حل‌های دیگری هم در مسیر شما وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها سرعت رشد کانال یا گروهتان را در اپلیکیشن ایتا افزایش دهید. در ادامه، شما را با این راه‌ها آشنا می‌کنیم.

استفاده از خدمات خرید بازدید ایتا

افزایش بازدید، به‌طور مستقیم بر جذب ممبر، فروش محصولات و ارائه خدمات تاثیر می‌گذارد و درنهایت، منجر به افزایش درآمد می‌شود. خرید بازدید ایتا یک راهکار سریع برای بهبود این آمار و تقویت حضور آنلاین مخاطبانتان به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید به‌راحتی و با قیمت منصفانه، بازدیدهای واقعی را برای پست‌های کانال یا گروه ایتای خود خریداری کنید.

استفاده از خدمات خرید ممبر ایتا

اولین چیزی که مخاطبان با ورود به یک کانال آن را بررسی می‌کنند، تعداد ممبرهاست؛ چون این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت خدمات، محتوا یا محصولات، میزان محبوب بودن آن‌ها و قدرتمندی نام برند باشد. اگر در آغاز کار باشید، جذب ممبر واقعی یکی دیگر از چالش‌های اصلی کار شما خواهد بود؛ اما می‌توانید به‌راحتی با خرید ممبر واقعی ایتا، اعتبار رسانه خود را در این اپلیکیشن بالاتر ببرید.

چگونه ویو ایتا را افزایش بدیم؟

از هر دو جبهه برای رشد خودتان در ایتا کمک بگیرید

موفقیت در کسب‌وکار دیجیتالی اغلب به دیده‌شدن و جلب‌توجه بستگی مستقیم پیدا می‌کند؛ به‌همین دلیل، داشتن تعداد زیادی عضو و بازدیدکننده در کانال‌های ایتا که نشان‌دهنده فعالیت و محبوبیت آن کانال است، تاثیر زیادی در موفقیت آن برند دارد؛ اما در کنار این موضوع، کیفیت محتوا و تعامل کاربران هم عوامل مهمی در جذب و حفظ مخاطبان هستند؛ بنابراین، در کنار خرید ممبر ایتا یا خرید بازدید ایتا، به تولید محتوای ارزشمند و همچنین تشویق مخاطبان به مشارکت فعال اهمیت دهید تا رشد پایداری را تجربه کنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
آخرین اخبار