گزارش آگهی

انواع مدل های عینک آفتابی مردانه و زنانه

در این مقاله به معرفی انواع مدل های جدید عینک های آفتابی مردانه و عینک آفتابی زنانه خواهیم پرداخت.
انواع مدل های عینک آفتابی مردانه و زنانه
کد خبر : ۶۵۶۸۶

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا عینک آفتابی اینقدر مهم است؟ عینک آفتابی ممکن است آخرین اکسسوری باشد که قبل از خروج از خانه به چشم می زنید، اما همه ما قبول داریم که بیشترین تاثیر را بر ظاهر می گذارد. انتخاب یک جفت عینک آفتابی زنانه با سبک و مدلی شیک و مدرن می‌تواند ظاهر شما را بهبود بخشیده و باعث شود که استایل شما به یک سطح جدیدی از جذابیت برسد.

انواع عینک آفتابی زنانه در طول زمان تغییر می‌کند. مدل‌های مختلف عینک نیز به طور متناوب محبوبیت پیدا می‌کنند و بعداً جای خود را به مدل‌های دیگر می‌دهند. در برخی سال‌ها، عینک‌های خلبانی محبوبیت بیشتری دارند، اما در سال های دیگر، عینک‌های خط ابرویی ممکن است مورد توجه قرار گیرند. سال ۲۰۲۴ زمانی است که روند‌های مد عینک آفتابی زنان بسیار جذاب و پرطرفدار شده است.

انواع عینک آفتابی زنانه

فصل تابستان زمان خوبی برای لذت بردن از زندگی و گذراندن اوقاتی خوب با دوستان در نظر گرفته می شود. انتخاب عینک آفتابی شیک و جذاب برای خرید می می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد، از آنجا که لیست عینک آفتابی زنانه طولانی است، ما جدیدترین سبک ها و روندهای عینک آفتابی زنانه امسال را گردآوری کرده ایم.

۱. عینک آفتابی بزرگ

عینک های بزرگ مد جدیدی هستند که امروزه به عنوان یکی از بهترین عینک ها برای خانم ها به حساب می آیند. استایل خیابانی تحت تاثیر پوشیدن لباس های بزرگ و گشاد است. اینها ممکن است شامل لباس های بزرگ و تنگ، کت و شلوار و تی شرت های بزرگ باشند. علاوه بر این، انتخاب عینک های مدرن و متناسب برای این سبک بسیار مهم است. این سبک به طور خاص برای برجسته کردن پوشش انتخاب شده است. 

۲. عینک آفتابی گربه ای

وقتی کیفیت یک عینک آفتابی برای زنان بالا باشد، آن عینک به عنوان یکی از بهترین عینک‌ها شناخته می‌شود. عینک‌های طرح گربه‌ای نیز همین تأثیر را برای شما دارند. این عینک‌ها با جزئیات پیچیده و متفاوتی، ظاهر شما را به روز کرده و به شما کمک می‌کند تا با اظهارات غیرخودآگاهی دیگران سبک خود را نشان دهید.

انواع مدل های عینک آفتابی مردانه و زنانه

۳. عینک آفتابی گرد

وقتی صحبت از عینک آفتابی به میان می آید، همه انواع و فریم ها با ظاهر مدرن به مد بازگشته اند. بنابراین می‌توانید گزینه های جذابی داشته باشید که مطابق با مد روز هستند. اگر خواهان عینک هایی هستید که کمی خنک تر و جذاب تر باشند، از لیست عینک های آفتابی زنانه یک عینک آفتابی نسل دوم انتخاب کنید.

۴. عینک آفتابی شفاف

عینک های شفاف در تابستان امسال حال و هوای خاصی می بخشند. به همین دلیل در لیست برندهای عینک آفتابی زنانه قرار گرفته است. اکسسوری ها نقش حیاتی در تکمیل هر لباس ایفا می کنند، از این رو عینک های آفتابی مرسوم نیز در بازار موجود هستند که گزینه های مد روز و مد روز را به شما اضافه می کنند.

5- عینک آفتابی خلبانی

این عینک های مد روز، ابزارهایی هستند که از دهه 1930 وجود داشته و هنوز هم محبوبیت هستند. با گذشت زمان، عینک های خلبانی همچنان پیشرفته و چشم نواز هستند. این عینک منحصراً از عناصر سنتی و کلاسیک الهام گرفته شده است اما به روشی مدرن و نوآورانه ارائه شده است. این ویژگی باعث می شود شما را از بقیه متمایز کند.

انواع عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی فقط یک اکسسوری مد نیست. این بدان معناست که تنها برای نشان دادن سبک یا زیبایی استفاده نمی شوند. این بیانگر شخصیت شما و بازتابی از سبک شما است. در زیر به بررسی انواع عینک آفتابی‌ مردانه و انواع مختلف آن در صنعت مد مردانه پرداخته ایم.

۱- سبک های کلاسیک

این عینک آفتابی مدل هایی هستند که همیشه ثابت و پایدار بوده اند و در دوره های مختلف تاریخ مد جذاب و محبوبیت هستند. 

  • عینک آفتابی خلبانی: Aviator با طراحی زیبای خود، ظاهر کلاسیکی را ارائه می دهد که ماندگار است. عینک آفتابی Aviator نوعی عینک آفتابی مردانه است و برای مردان مدرنی که به دنبال ظاهری قدیمی هستند، مناسب است. عینک آفتابی Aviator با لنزهای قطره‌ای منحصر به فرد و فریم فلزی و ظریف مظهر زیبایی جاودانه است. هوانوردان که در ابتدا برای هوانوردان در دهه 1930 طراحی شده بودند، از ریشه های عملی خود تکامل یافته و جزء اصلی کمد لباس هر مردی شده اند.
  • عینک آفتابی ویفرر (Wayfarers): این عینک برای این بار توسط Ray-Ban معرفی شده و اغلب با سبک مدرن همراه است. لبه های صاف و تیز در طراحی فریم عینک و اضلاع و شیب های مختلف قابل مشاهده در طراحی عدسی های عینک به ظاهر زیبا کمک می کند و برای آقایانی که می خواهند با استفاده از عینک استایل خاصی را به رخ بکشند، انتخاب محبوبی است.
  • عینک آفتابی گرد (Round): عینک آفتابی‌های گرد، شیک به نظر می رسد، مناسب برای اشکال مختلف صورت. عینک آفتابی گرد نوعی عینک آفتابی مردانه است که نمادی از خلاقیت و هنرمندی در سبک کلاسیک است. منحنی های متقارن و ملایم صورت های زاویه دار را گردتر نشان می دهد و ظاهری شیک به آن ها می بخشد.

۲- ترندهای مدرن و معاصر

این فریم ها منعکس کننده آخرین روند مد هستند و برای کسانی که به دنبال عینک های آفتابی مد روز یا مدرن هستند جذاب هستند. 

  • عینک آفتابی فریم D-frame: یکی از انواع عینک های مردانه با طراحی منحصربفرد و جذاب است. که برای کسانی که می‌خواهند توجه را به خود جلب کنند و ظاهر خود را جلب کنند مناسب است. استفاده از طرح های جسورانه و جدید عینک های فریم D می تواند بر روند و مد تأثیر بگذارد. این عینک به لباس های رسمی و غیر رسمی زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد و مطابق با آخرین ترندها است. آنها تعادل و کنتراست را در شکل صورت ایجاد می کنند و بر سبک منحصر به فرد پوشنده بیشتر تأکید می کنند.
  • عینک آفتابی تخت: عینک های Flat-top اغلب در فشن شوها و نقدها دیده می شوند و توسط افراد مشهور استفاده می شود. این عینک ها زیبایی و جذابیت خاصی به لباس های رسمی و غیر رسمی، می بخشند و مطابق با آخرین ترندها هستند. آن‌ها تعادل و کنتراست را در ویژگی های صورت ایجاد می کنند که استایل منحصر به فرد کاربر را برجسته می کند.
  • عینک آفتابی مستطیلی: عینک آفتابی مستطیلی مردانه، با طراحی منظم و ساختار یافته خود، جذابیت مدرنی را به ارمغان می آورد که می‌تواند با لباس ها رسمی و غیر رسمی، مطابقت داشته باشد. عینک آفتابی مستطیلی می تواند چهره های گرد را با ویژگی های خود تکمیل کند و جلوه ای بی دردسر ایجاد کند. این عینک ها از فریم های ظریف و باریک طراحی شده تا طرح های براق و دقیق را شامل می شود. شما می می‌توانید موردی را انتخابی کنید که مطابق با سلیقه و نیاز شما باشد و محدود به موقعیت ها و رویدادهای خاص نباشد.
  • عینک آفتابی Double Bridge / Brow Bar: عینک آفتابی با دو پل یا نوار پل (که به آنها Double Bridge یا Brow Bar نیز گفته می‌شود)، دارای یک پل دوتایی منحصربه فرد هستند. استفاده از این نوع عینک‌ها می‌تواند یک بیانیه مدرن، را برای فرد نشان دهد و استایل او را تکمیل کند.

۴- اسپرت و کاربردی

این عینک ها در درجه اول برای فعالیت در فضای باز و سبک زندگی فعال طراحی شده اند:

  • عینک آفتابی Wraparound: یکی از محبوب ترین عینک های آفتابی برای آقایان عینک آفتابی است. همانطور که از نامش پیداست، محافظت کاملی در برابر آفتاب را با پوششی وسیع ارائه می دهد. این عینک آفتابی که برای ورزش و فعالیت های خارج از منزل ایدئال است محافظت عالی در برابر اشعه UV و تابش خیره کننده دارد. همچنین در میان مردانی که سبک زندگی فعال تر را ترجیح می دهند. محبوب است.
  • عینک آفتابی Shield: Shield دارای لنزهای بزرگ و تک تکه‌ ای است که روی هر چشم قرار می گیرد و اغلب به دو طرف صورت کشیده می شود. طراحی جسورانه و جذاب این عینک آفتابی ظاهر مدرن و اسپرت به آن ها می بخشد و همچنین از اشعه های مضر UV و نور محافظت کامل می کند.

۵- انتخاب های منحصر به فرد و جسورانه

این سبک ها برای کسانی است که جرئت متفاوت بودن دارند و می خواهند بیانیه ای قوی داشته باشند:

  • عینک آفتابی گربه ای: عینک آفتابی چشم گربه ای یک سبک زنانه است که به دلیل جذابیت خیره کننده خود جایگاهی در مد مردانه ایجاد کرده است. عینک آفتابی گربه، ای می می‌تواند ظاهری دراماتیک و جالب به هر لباسی ببخشد. این نوع عینک بهترین انتخاب برای مردانی است که شجاعت و تطبیق پذیری دارند،
  • عینک آفتابی بزرگ: عینک های بزرگ، که به دلیل فریم ها و لنزهای بزرگ خود مشهور هستند، عینک های بزرگ، بیانیه مد جسورانه ای را ارائه می دهند. این عینک حس پیچیده و لوکسی را القا می‌شوند که نشان‌دهنده سبک ظریف و شیک دوران شکوفایی هالیوود است، عینک‌های آفتابی سایز بزرگ جدای از جذابیت‌های زیبایی‌شناختی، جدا از اینکه یکی از محبوب‌ترین عینک‌های آفتابی مردانه هستند، محافظت خوبی در برابر نور خورشید دارند و ناحیه بزرگ‌تری از صورت را پوشانند.
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر