گزارش آگهی

اجاره خودرو در کیش؛ هر آنچه که لازم است بدانید

بسیاری از افراد معتقدند که سفر به جزیره زیبای کیش یکی از بیاد ماندنی‌ترین سفرهای زندگی‌شان به شمار می‌آید. در سفر به جزیره زیبای کیش، ‌مسافران می‌توانند علاوه بر گردش در مراکز خرید متنوع، بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی این جزیره زیبا، رانندگی با ماشین‌های لوکس و آخرین مدل خارجی را نیز تجربه کنند.
اجاره خودرو در کیش؛ هر آنچه که لازم است بدانید
کد خبر : ۶۵۸۳۴

بسیاری از افراد به علت ‌ترس از اجاره خودرو و مشکلاتی که ممکن است در اثر اجاره ماشین ایجاد شود، از اجاره ماشین در جزیره کیش صرف‌نظر می‌کنند. ما در این مطلب قصد داریم تا به بیان هرآنچه که لازم است در مورد اجاره اتومبیل در کیش بدانید، بپردازیم.

از آنجایی که در اغلب موارد اجاره خودرو در جزیره کیش بدون راننده صورت می‌گیرد، در نتیجه، ترس افراد در مورد خطرات و مشکلات احتمالی برای خودرو بیشتر و شدیدتر خواهد شد. اما لازم نیست نگران باشید، اجاره ماشین در جزیره کیش و همچنین رانندگی در این جزیره زیبا بسیار آسان‌‌تر و کم خطر‌تر از آنچه که فکر می‌کنید، خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در کیش

همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم، به طور معمول بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از خودروهای بدون راننده ‌در جزیره کیش استفاده کنند. با این حال اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند تا در جزیره کیش ماشین را به همراه راننده اجاره کنند، باید بدانید که هیچ مشکلی وجود نداشته و این امر به راحتی انجام خواهد شد.

جالب است بدانید که اجاره خودرو همراه با راننده در جزیره کیش بسیار آسان بوده و احتیاج به مدارک و یا شرایط خاص ندارد. با این حال، لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که اگر قصد دارید تا خودرو بدون راننده اجاره کنید، به مدارک متفاوتی نیاز خواهید داشت. مدارک لازم برای اجاره خودرو در جزیره کیش شامل موارد اشاره شده در زیر هستند.

  1. گواهینامه

  2. کارت ملی

  3. مدرک شغلی

  4. یک ضمانت نامه

در مبحث رنت خودرو در کیش باید توجه داشته باشید که مدارک باید به طور کامل به نام فردی که ماشین را اجاره می‌کند، باشد. همچنین لازم نیست در مورد مدارک خود نگران باشید زیرا شرکتی که ماشین را از آن اجاره می‌کنید از مدارک شما تا لحظه بازگشت ماشین به خوبی مراقبت و محافظت می‌کند. علاوه بر این لازم است مدارکی که به شرکت اجاره خودرو در کیش ارائه می‌کنید، مدارک معتبری باشند. زیرا شرکت اجاره دهنده خودرو از تمامی مدارک استعلام می‌گیرد تا در صورت بروز مشکل، قرارداد اجاره ماشین برقرار نشود.

کسر مبلغ ودیعه

برخی افراد اینطور تصور می‌کنند که بعد از تحویل ماشین به شرکت اجاره دهنده خودرو، بخشی از مبلغ ودیعه به عنوان حق الزحمه یا سایر موارد اینچنینی کسر می‌شود. این در حالی است که ما به شما اطمینان می‌دهیم که هیچ مقداری از مبلغ ودیعه کسر نشده و کل مبلغ به شما بازگشت داده خواهد شد. لازم به ذکر که در حقیقت، مبلغ ودیعه به عنوان یک ضمانت نامه نزد شرکت اجاره دهنده خودرو در جزیره کیش به امانت می‌ماند. مشتریان پس از بازگشت خودرو، می‌توانند مبلغ ودیعه را به طور تمام و کمال از شرکت رنت خودرو پس بگیرند.

اجاره خودرو در کیش؛ هر آنچه که لازم است بدانید

قوانین استفاده از خودرو در جزیره کیش

ممکن است شما نیز ندانید که قوانین استفاده از خودرو و انواع ماشین‌‌های سواری در جزیره کیش، نسبت به دیگر نقاط و شهرهای کشور نسبتاً متفاوت است. از این رو، اگر شما تمامی قوانین رانندگی موجود در جزیره کیش را رعایت کنید، نیازی به نگرانی در مورد جریمه شدن و سایر موارد مربوط به قوانین رانندگی نیست. به این ترتیب مشکلات و هزینه‌های رنت خودرو در کیش کاهش می‌یابد. در ادامه به معرفی برخی از این قوانین می‌پردازیم.

  1. در کیش بوق زدن ممنوع است.

  2. هنگام عبور عابران پیاده، لازم و ضروری است تا خودرو به طور کامل متوقف شود.

  3. ریختن زباله و باقی مانده سیگار در خیابان‌های جزیره کیش به شدت ممنوع است.

  4. تمیزکردن ماشین امری اجباری به شمار می‌آید و ماشین در زمان بازگشت به شرکت اجاره خودرو در کیش باید تمیز باشد.

  5. بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان و در تمام ماشین‌ها اجباری است.

  6. ایجاد هر گونه آلودگی صوتی و گوش دادن به موسیقی با صدای بلند، در جزیره کیش ممنوع است.

  7. حداکثر سرعت مجاز در تمام جاده‌ها و خیابان‌های جزیره کیش نهایتاً 60 کیلومتر است.

  8. حداکثر سرعت در جاده‌های خارج شهری در جزیره کیش نهایتاً 80 کیلومتر است. استفاده از سرعت بیشتر از موارد اشاره شده، منجر به توقیف خودرو و پرداخت جریمه می‌شود.

اجاره خودرو در کیش؛ هر آنچه که لازم است بدانید

اجاره خودرو در کیش، ایجاد خلافی

یکی دیگر از مسائل و مشکلات مربوط به اجاره خودرو در جزیره کیش مسائل مربوط به خلافی خودروها است. مطابق قوانین راهنمایی و رانندگی جمهوری اسلامی ایران، در اغلب موارد اگر در شهرهای دیگر جریمه شوید، نیازی به پرداخت جریمه در همان شهر نیست. اما در جزیره کیش، این موضوع کاملاً متفاوت است. در حقیقت، در جزیره کیش، باید تمامی جریمه‌های رانندگی که در این جزیره انجام شده است را در جزیره پرداخت کنید.

چگونگی گرفتن استعلام خلافی خودروها در جزیره کیش

در صورتی که قصد گرفتن خلافی را دارید، می‌توانید با مراجعه به دو سایت به نشانی trf.kish.ir و traffic.kish.ir  یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۰۲، و یا برای استعلام خلافی خودرو در کیش به صورت آنلاین به صورت جزیی یا کلی اطلاعات مربوط به خلافی خودرو مورد نظر خود برای رنت، هشدارهای راهنمایی و رانندگی و اطلاعات مربوط به حوزه ترافیک شهری را مشاهده کنید.

علاوه بر این، در صورت اعمال قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و ثبت جرایم توسط دوربین‌های کنترل سرعت، این اطلاعات به صورت پیامک به شرکت‌های اجاره خودرو در کیش و یا مالکان خودروها ارسال می‌شود.

کلام آخر

ما در این مطلب تلاش کردیم تا هر آنچه که لازم است در مورد اجاره خودرو در جزیره کیش، مسائل مربوط به خلافی خودروها، بازپرداخت ودیعه و در نهایت استعلام خلافی خودروها بدانید را، به طور کامل شرح دهیم. در صورتی که شما نیز قصد دارید تا در سفر به جزیره کیش از خدمات مربوط به رنت خودرو استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سایت سام سیر نوین کیش مراجعه کنید. شما از طریق سایت سام سیر نوین کیش می‌توانید استعلام خلافی خودرو در کیش را نیز بگیرید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر