شایعات در مورد بیلی آیلیش و تیلور سوئیفت قوت گرفت!

شایعات در مورد دشمنی تیلور سوئیفت و بیلی آیلیش تمامی ندارد! علیرغم اینکه بیلی در فضای مجازی به انکار این موضوع پرداخت ولی شواهد حاکی از قوت گرفتن این شایعات هستند.
شایعات در مورد بیلی آیلیش و تیلور سوئیفت قوت گرفت!
کد خبر : ۶۶۰۱۹

به نقل از ام اس ان، همه چیز از آن جا شروع شد که آیلیش به انتقاد از استفاده بیش از حد هنرمندان از وینیل پرداخت. او معتقد بود برخی هنرمندان فقط برای فروش بیشتر خود پیامد‌های جبران ناپذیری را به محیط زیست تحمیل می‌کنند.
پس از این اظهار نظر بسیاری از مردم گمان کردند که او مستقیما به خواننده محبوب، تیلور سوئیفت اشاره دارد و ماجرا آنقدر بالا گرفت که آیلیش را مجبور کرد در فضای مجازی تأکید کند شخص خاصی مدنظرش نیست.

این هنرمند جوان اخیرا در یک پخش زنده افکار خود را درباره کنسرت‌های سه ساعته به اشتراک گذاشت: «من یک اجرای سه ساعته انجام نمی‌دهم. این به معنای واقعی کلمه دیوانگی است!»

او در ادامه افزود: «من حتی به‌عنوان یک طرفدار نیز نمیخواهم هنرمند مورد علاقه‌ام سه ساعت تمام برایم اجرا کند!»

به نظر می‌رسد این بار او به طور واضحی به تور کنسرت‌های اخیر سوئیفت اشاره داشت.

مدیر برنامه او، دنی راسکین نیز پستی را منتشر کرد که در آن نوشته بود: «تیلور سوئیفت برای جلوگیری از درخشش هنرمندان دیگر دست به هر کاری می‌زند!»

آیلیش و سوئیفت در روز‌های اخیر برای رسیدن به جایگاه اول چارت‌های موسیقی دست به یک دوئل واقعی زدند و حاشیه‌های اخیر شایعات دشمنی میان آنها را بیش از پیش افزایش داد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر