فال حافظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین ماه‌ها

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.
فال حافظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین ماه‌ها
کد خبر : ۶۶۳۰۵

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می‌کند.

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.


انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان‌های ویژه‌ای اقدام به گرفتن فال حافظ می‌کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می‌شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال‌ها هم اکثرا بر همین مبنا می‌باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می‌شود.


فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۷۹ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:


فرصت‌های تازه‌ای به شما روی می‌آورد و در‌های رحمت الهی به سویت گشاده خواهد شد، به شرط آنکه عاقلانه تصمیم بگیری و این فرصت‌ها را از دست ندهی، کامیابی‌های بسیاری انتظارت را می‌کشد. دوست و دشمن خود را بشناس و از دشمنان توقع یاری نداشته باش و بدان که همیشه این فرصت‌ها در اختیار انسان قرار نمی‌گیرد و زندگی فناپذیر است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- موفقیت و کامیابی در چند قدمی شماست و به شما چشمک می‌زند. مبادا با بی مبالاتی، مرغ پیروزی را بپرانی که برای بدست آوردن مجدد آن، باید راهی طولانی طی کنی. زیرا دعای اطرافیان و کوشش شما لازم است.


۲- اجرای این نیت حتمی است. توکل بر خدا، کمی تلاش و کوشش، دقت و سرعت عمل لازم دارد.

۳- حضرت حافظ در بیت پنجم می‌فرماید:

* چمن از زیبایی‌های ماه اردیبهشت خبر می‌دهد. پس حالا کسی که نقد را به نسیه بفروشد، عارف نیست. بلکه زیانکار است.

* سرزمین دل را با نوشیدن باده و می، آباد کن که ویرانه سرای گیتی، در نظر دارد که از غبار پیکر ما خشت بزند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- زیاد زندگی را بر خود و اطرافیان سخت نگیر. از وسواس، تردید، بدگمانی و بدبینی نه تنها چیزی بدست نمی‌آورید، بلکه موجب ناراحتی خود و اطرافیان می‌شوید. خود را اصلاح کنید.

۵- به دشمن ابداً اعتماد نکن و با کسی که به شما چندین بار زیان رسانده، دوستی نکن. پس فوری از مصاحبت و دوستی آنکه خودت می‌دانی و دوباره با او مجادله داشتی، دوری کن که به ضرر شماست.

۶- مسافرت را توصیه می‌کنم. سفر کرده فعلاً نمی‌آید ولی حالش خوبست. موفقیت بالاخره در اختیار شماست. نذر خود را ادا کنید و برای گشایش کار، سوره مبارکه ابراهیم آیه ۲۵ تا آخر با حضور قلب و معنی بخوان.

۷- خرید را توصیه می‌کنم ولی فروش زود است. قرض ادا می‌شود. مشکل به زودی حل می‌شود.

۸- او به شما علاقه زیاد ندارد، بلکه از بد حادثه به دنبال شماست و اگر کسی بهتر از شما پیدا کند، فوری شما را ترک میکند. پس مواظب گفتار و اعمال خود باش و بهانه به دست او نده. چون آینده شما بسیار درخشان می‌باشد و خواهی دید دیگران به شما حسادت خواهند کرد.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین اردیبهشت


جواب فال شما: غزل شماره ۳۳۲ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:


رفاقت گرچه نعمتی است الهی، اما افراط در این راه و فریب هرکس را خوردن عاقلانه نیست. تو که انسانی متواضع، مهربان و پاک هستی بهتر آنست در این مورد دقت بیشتری کنی و بدان هرکه خدا با اوست از همه کس و همه چیز بی نیاز است. مهر الهی را در دل خود پرورش بده تا در عین فقر و حقارت به بزرگی برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های اول، دوم و آخر می‌فرماید:

* با نوک تیز ناز و کرشمه، دلم را مجروح نکن، زیرا من در برابر چشم خمار تو جان فدا می‌کنم. پس نیازی به تیر زدن نمی‌باشد.

* سرمایه زیبایی تو به حد کمال و تمام رسیده بطوری که لازم است زکات آن را بپردازی، زیرا هر چیزی زکاتی دارد. پس زکات زیبایی خود را به این بیچاره و مسکین بپرداز.

* همچون حافظ گنج عشق یار را در دل پنهان کرده ام. اگر چه دشمن من را کوچک و حقیر بداند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این اندیشه، فکر و نیت، شبانه روز، همراه و همگام شما می‌باشد. شما شخصی با صداقت و مهربان می‌باشید، اما او سیاستمدار است و با تفکر عمل می‌کند. عشق هم تفکر زیاد را نمی‌پسندد. به هر صورت، چاره شما در صبر و شکیبایی است تا او از تردید خارج شود.

۳- کار‌های او از روی عمد می‌باشد، چون می‌خواهد شما را امتحان کند. پس شما بسیار مواظب باشید و از روی حوصله، دقت و محبت کار کنید.

۴- مسافرتی خوش در پیش دارید. پدر یا همسرتان مشغول معامله ایست که برایش سود آور است، اما به او گوشزد کنید که مواظب اطراف کار باشد. بیمار شفا نمی‌یابد. شما بر اثر سرعت عمل و دقت از رقیبان خود پیشی خواهید گرفت.


۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. یکی از بستگان سخت به شما نیازمند است. به او توجه کنید که دعایش در حق شما موثر است.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۹ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:


دوران سیاه غم و غصه به آخر رسیده است. فرصتی در اختیار تو قرار گرفته که بی تردید گذران است و باید در استفاده از آن عجله کنی و بدانی آنچه که از انسان باقی می‌ماند و، چون گنجی جاودان است، نام نیک و کردار نیک است. زندگی اوج و افول را با هم در خود دارد و هیچ کس از این قاعده مستثنی نیست حتی رقیب شما!

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های چهارم، پنجم و هفتم می‌فرماید:

* چون بی تردید در دفتر زندگی نوشته و نشانی از تو نمی‌ماند، از هرنقشی که بازیگر ایام بکند، جای سپاسگزاری یا گله نمی‌باشد.

* شادی مجلس جمشید را که تعریف کرده اند، این است که می‌گوید باده بیاور که جم در دنیا نمی‌ماند و خواهد رفت.

*‌ای شمع وصال، پروانه را مغتنم بشمار، زیرا معامله وصل تو تا دمیدن صبح بیش نمی‌باشد و زندگی تو پایان می‌یابد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی‌های شما عبارت اند از: زحمت کش، مصمم، بی کلک، اصیل، فرشته خو، دوست داشتنی، شریف، منظم، درسخوان، اهل موسیقی و کتاب، قابل احترام، با سلیقه، شکیل، جسور، عجول، سخاوتمند، خوش بین و دقیق.

۳- او عاشق شماست. به او محبت کن. به شما مژده می‌دهم که دوران ناراحتی تان پایان یافته و همای کامیابی بر بام خانه شما لانه کرده است. کلید پیروزی و کامیابی در دستان شماست. قدری تلاش، اراده، سرعت عمل و توکل بر خدا می‌خواهد که کاملاً موفق شوید. برای اجرای کامل آن به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. یک شب با خدای خود خلوت کن و سوره مبارکه الدهر را با معنی و حضور قلب بخوان که گشایش است.

۵- مسافرت خوبست. حال مسافر و اوضاع او کاملاً بر وفق مراد است و به زودی از او خبر خوبی دریافت می‌کنید، زیرا جدیداً موفق شده است. ازدواج مقدماتش فراهم می‌شود. طلاق صورت نمی‌گیرد. خیر و خوبی در انتظارتان می‌باشد. به پدر و مادر نیکی کنید که در انتظار محبت شما می‌باشند. بیمار شما که مدت‌ها ناراحت است، به مدت یک ماه دیگر بهبود می‌یابد. پس اولاً مرا دعا کنید ثانیاً مطالعه سایت تاروت رنگی را به همه پیشنهاد کن. از این دردسر و ناراحتی به زودی با خوشی و خرمی رهایی پیدا می‌کنید به شرط آنکه از اراده قوی برخوردار باشید و از نیروی ایمان بهره گرفته باشید.


فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۳ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:


گذشته‌ای بسیار خوب و شاد داشته‌ای واکنون با خاطرات گذشته زندگی می‌کنی که این هیچ کار خوبی نیست. باید بدانی که زندگی رو به آینده جریان دارد. گذشته هرچه بود گذشت و دریغ آن را خوردن کاری عبث است. اکنون وقت آن رسیده که به فردای خود بنگری و زندگیت را دوباره بسازی. رازی که در دل نهفته داری نزد خود نگه دار که محرم راز بسیار کم پیدا می‌شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های سوم، چهارم و ششم می‌فرماید:

* اگر چه یاران از یاد کردن آسوده اند و یادی از من نمی‌کنند، اما از من ایشان را هزاران یاد باد. آنها را به خاطر می‌آورم

* من از گرفتاری زنجیر صحبت نااهلان در عذاب هستم. کوشش‌های خوب دوستانی که حق دوستی را به جای می‌آوردند و ما تنها نمی‌گذاشتند، هرگز فراموش مباد.

* از این پس حافظ اسرار خود را با کسی در میان نمی‌تواند بگذارد. دریغ و افسوس که محرم رازی دیده نمی‌شود. پس یاد دوستان راز پوش به خیر و خوبی باد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی‌های شما عبارت اند از: خوش بین، ناحسود، تمام کننده کار، بی قید و بند، محبوب، رفیق دوست، با صفا، با گذشت، رک گو، خوش تیپ، زود جوش، سخاوتمند، نظر بلند، آسانگیر، بی پروا، ساده، موفق و درویش.

۳- از عمر تلف کرده و بی وفایی یاران اظهار دلتنگی و تنهایی می‌کنید. درحالی که در جمع هستید، اما گویی تنها می‌باشید و یا از خاطرات و دوستان و یاران قدیمی یاد می‌کنید و از هجران و یادگاری لحظات گذشته افسوس می‌خورید. باید بدانید که در این دنیا با حوادث باید دست و پنجه نرم کرد و از ناملایمات آن نهراسید تا موفق شد.

۴- کسی به خانواده شما نارو زده و خانواده تان را دچار مشکل کرده است. اولاً او به سزای عملش می‌رسد. در ثانی به زودی در‌های خوشبختی به روی شما باز می‌شود و ملاقاتی صورت می‌گیرد و در معامله‌ای سودی بدست می‌آید و تغییر شغلی حاصل می‌شود.


۵- بیمار شما به زودی بهبود می‌یابد. این نیت با صبر و شکیبایی انجام می‌گیرد ولی زمان لازم دارد. از او دلتنگ نباشید، چون روش اخلاقی او باری به هر جهت می‌باشد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که گشایش حاصل شود.

۶- اوضاع به زودی تغییر می‌کند و شما به جایگاه اصلی بر می‌گردید. همه چیز وفق مرادتان می‌شود. او را به حال خود بگذارید. پشیمان می‌شود. ولی از دور مواظبش باشید. بگو و مگوی بیشتر موجب گسستگی و دلسردی بیشتر می‌شود. پس بجاست که از زیرکی و ملاحت خود استفاده کنید.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین مرداد
جواب فال شما: غزل شماره ۳۴۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:


زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد، نباید اعتنایی به سرزنش‌ها و طعنه‌های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه، زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های پنجم تا هفتم می‌فرماید:

* ارادتی و محبتی نشان بده و برای رضای خدا اندکی تامل کن و کنجکاوی نکن، زیرا بالاخره پی می‌بری که من تا چه اندازه از عالم درویشی بی خبرم.

*‌ای باد صبا، این شعر که برخاسته از خون دلم است، به سوی یار ببر و پیغام دل من را برسان، زیرا مژگان سیاه یار، چنان تیز است که بر ته قلبم خورده و مجروح محبوبم کرده است.

* من اگر شراب می‌خورم یا نمی‌خورم، کاری با دیگران ندارم. من که به کسی آزار نمی‌رسانم و راز میگساری را پنهان کرده ام. پس من شناسای وقت خود و راز خود می‌باشم و عیش را از دست نمی‌دهم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- کار شما درست است ولی قدری تند و خشن عمل می‌کنید و عجله دارید. از سخن دیگران ناراحت نشوید. بسیار مفید است که با شخصی با تجربه و عالم مشورت کنید و به سخنان وی توجه نمایید. از حرف مردم عامی ناراحتی نشوید و به کار خود ادامه دهید که اگر تلاش، کوشش و دقت را همراه سازید، بر رقیبان پیروز می‌شوید. موفقیت در چند قدمی قرار می‌گیرد. پس بر خداوند توکل کنید و راز خود را به کسی نگویید.

۳- اگر دیگران می‌گویند این کار فایده‌ای ندارد و موفق نمی‌شوید، بدین جهت می‌باشد اولاً خودخواهی شما موجب شده که به سخنان خیراندیشان توجه نکنید ثانیاً تردید و وسواس شما را مشاهده می‌کنند؛ بنابراین از هم اکنون با اراده‌ای قوی و مصمم گام بردارید. حتماً موفق می‌شوید.

۴- شخصی در کمین فریب همسر یا مادر شماست. به او بگویید با او معامله نکند. از طرفی به زودی خوابی خوش خواهید دید.

۵- روح‌های کوچک به آب حوض می‌مانند که با کوچکترین حادثه آلوده می‌شوند و روح‌های بزرگ به دریا می‌مانند که همه چیز آلوده را در خویش پاک می‌کنند. به شما تبریک می‌گویم. روحی بزرگ داری.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۲ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

عمری است منتظر کسی هستی که به زندگیت سروسامانی دهد، اما حالا که نیت ایجاد یک تحول مثبت را در زندگی کرده‌ای بهتر است تردید نکنی و هرچه سریعتر به نیت خود جامه عمل بپوشانی، زیرا نگرانی تو در این موارد کاملا بیهوده است. اگر می‌خواهی به مقصود و مراد خود برسی اکنون زمان عمل رسیده. هرچه سریعتر آغاز کن که به بزرگی و عزت خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های سوم تا پنجم می‌فرماید:

*‌ای شناسای رهرو حق، چون در خرقه تن آتش زدی و ریا و غرور را ترک کردی، اینک کوشش کن برای قلندری در محفل رندان جهان، صدرنشین باشی.

* به محبوب که می‌گفت دلم نگران و منتظر تو می‌باشد، بازگو که اکنون سالم و ایمن به نزد تو می‌آیم. چشم به راه باش.

* دل من از اندوه دوری آن لب لعل سرخ رنگ، خون گردیده ای، صندوقچه محبت همچنان با مهر و نشان عشق گذشته، دست نخورده بمان.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما در فراق و یا چشم انتظار کسی یا چیزی می‌باشید. بطوری که تمام حواس و فکر و ذکر شما گردیده است. به شما مژده می‌دهم که به مرادت می‌رسی و جای هیچ گونه نگرانی نمی‌باشد. او سالم و خوش و خرم در فکر شما است. تا یک هفته دیگر اتفاقات زیبا و مهم و خوبی روی می‌دهد بطوریکه تصور و باور نخواهی کرد.

۳- آینده روشنی در پیش دارید بطوری که موجب افتخار همگان خواهید شد. ولی مواظب باش حسودان در کمین نشسته اند و قصد دارند از راه به ظاهر دوستی، آسیب برسانند. بویژه آن کسی که قدی کوتاه، بینی کوتاه و چشم درشتی دارد و چهار شانه و پر مدعاست.

۴- تا یک هفته دیگر، هدیه و خبر جالبی دریافت می‌کنید. بیمار شما تا یک هفته دیگر شفا می‌یابد. مسافر شما کارش درست شد. با دقت و سرعت عمل و تلاش مواظب رقیبان باشید. اگر می‌خواهید ملکی یا ساختمانی بخرید، در ۶ شب متوالی سوره مبارکه نوح آیه ۱۲ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.

۵- او را از طریق بگو مگو امتحان کردی، مشاهده کردید که سر به راه و مطیع نشد. پس لازم است از نیروی احساس و عاطفه بهره بگیرید. مسلم بدانید که بر اثر مهر و محبت سنگ هم نرم میشود.

۶- تغذیه خوب را مورد توجه قرار دهید و منتظر خبر خوبی از طریق موبایل و اینترنت باشید.

حافظیه شیراز

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۵ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

بی آنکه خود بدانی فرصتی در اختیار تو قرار گرفته که به سرعت در حال گذر است و این در حالی است که با وجود تمام مشکلات، تو می‌توانی از این فرصت نهایت استفاده را ببری. قبل از هر چیز به خدا توکل کن و با خلوص نیت از او حاجات خود را بخواه که به امید خدا مستجاب خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت را فعلا آشکار نسازید، بلکه سعی کنید در اطراف تجسس و جستجوی کنید و از عقل و اندیشه خود کمک بگیرید.

۲- عجله و شتاب نکنید که زیان آور است. عشق را دریابید و محبت را نثار کنید. دیگران قصد فریب شما را دارند و دشمنان در لباس دوست ظاهر می‌شوند. خیال می‌کنند که شما با افکار لطیفی که دارید، با آن قلب پر مهر، مانند حبابی هستید که می‌توانند غرورتان را بشکنند. پس سخت مواظب رفتار و کردار خود باشید.

۳- چرا اطرافیان خود را آزار می‌دهید؟ این به صلاح شما نیست، زیرا خداوند دعای خسته و شکسته دلان را مستجاب می‌کند. پس هر زمان ناراحت شدید، سوره مبارکه البینه را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۴- کسانی را که به شما بدی می‌کنند، به خدا واگذار کنید. خوبی و مهر ورزیدن را از دست ندهید. به همین زودی مژده‌ای دریافت می‌کنید و مرد خدایی از اولیاءالله را می‌بینید که شما را راهنمایی می‌کند، سخنش را از جان و دل بپذیرید که نفس او حق است.

۵- این نیت و کار به زودی انجام میگیرد و مبارک است. خداوند دعای خسته دلان را مستجاب می‌فرماید، شما نیز حتما با توکل بر خدا و کوشش و اراده به مرادتان خواهید رسید.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۴۴۴ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

در‌های بسیار به تو گشوده شده است و راه‌های مناسبی در مقابلت قرار گرفته. از فرصت‌های موجود استفاده کن و به امید فرصت‌های بهتر در آینده زمان را از دست نده. اکنون زمان گشایش گره از کار‌های بسته فرا رسیده. گرچه کاری سخت و دشوار است، اما نتیجه‌ای شیرین و مطلوب به بار خواهد آورد، پس هرچه زودتر اقدام کن که شاید هرگز این فرصت تکرار نشود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های هفتم و هشتم می‌فرماید:

* این مشکل را چگونه حل کنم و راز عشق را چگونه فاش سازم. دردی جانکاه و مشکلی بسیار سخت است.

* هر رشته موی حافظ در پنجه گیسوی زیبایی بی باک و گرفتار است. در چنین شهری که از هر سو زیبارویان به دلبری پرداخته اند، آرام و قرار محال باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از دست دادن زمان باعث زیان فراوان شما خواهد بود. کار را به امروز و فردا موکول کردن برای شما ضرر فراوانی در بر دارد. پس با سرعت، زیرکی، فعالیت و تلاش به دنبال انجام این نیت باشید.

۳- اوضاع زندگی شما در مقایسه با دیگران بسیار خوبست پس اندیشه‌های ناصواب را از دل پاک کنید، زیرا روزگار بر وفق مرادتان می‌باشد. این نیت به نفع خانواده شما عملی می‌گردد و اوضاع خانوادگیتان چنان رونق می‌گیرد که همه را به تحسین وا می‌دارید.

۴- ویژگی‌های شما عبارت اند از: شیک پوش، بذله گو، در ابراز عشق بی پروا، گاهی اوقات از شدت کار‌ها سردرگم، دوستدار موسیقی، اهل ایمان و عاشق لطافت.

۵- از رنگ‌هایی که برازنده وقار شما باشد، رنگ لیمویی، آبی آسمانی، آبی نفتی و سفید پیشنهاد می‌شود که بر وقار، متانت و لطافت شما می‌افزاید.

۶- عشق و مقام دردسر فراوان دارد و برای کار‌های بزرگ، انسان‌های بزرگ لازم است.

۷- سخت گیری موجب آزار و دلزدگی می‌شود. عیب جویی هم اندازه‌ای دارد و شما بیش از حد معمول به عیب جویی می‌پردازید، حتی بیشتر از پدرتان!

۸- تردید را از دل بیرون کنید که آینده متعلق به شماست. نگران نباشید.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۱ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

گرچه از او بی وفایی‌ها دیده ای، ولی همچنان دوستش داری و او را از چشم بد حسودان به خدای بزرگ می‌سپاری. تو که تا این حد او را دوست داری و به خاطرش حاضر به انجام هر کاری هستی و از هیچ سختی و مشکلی هراس نداری، پس از چه اینطور بی قراری و بی تابی می‌کنی؟ شکیبا باش که همه کار‌ها با صبر و شکیبایی به نتیجه مطلوب می‌رسد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های پنجم تا هفتم می‌فرماید:

*‌ای صبا بیا به من بگو که دل من بر چهره و خال مشکین تو، حقی از دوستی و وفا داری دارد. پس بر تو است که آن را در چین زلف معطر خود با عزت نگاه داری.

* در بزمی که به یاد لب شیرین یار ساغر بر می‌گیرند، مستی که در آن مجلس از خود بیخود نشود و هستی خود را فراموش نکند. حقیقتاً فرو مایه و پست است.

* ابرو و مال از خدمت در میکده قلندران به دست نتوان آورد، زیرا هر که باده معرفت نوشید، دست از هستی می‌شوید و به فنای فی الله می‌رسد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خاطر و یادگاری عزیز داری و به او و ناراحتیش فکر می‌کنی. متاسفانه او سر سازگاری با شما ندارد ولی شما سخت به او علاقه‌مند شده اید. حافظ به شما توصیه می‌کند که صرف نظر کن و به او پای بند نباش که زیان و ضرر دارد.

۳- مقدمات این نیت فراهم نشده. بهتر است از آن منصرف شوید، زیرا به زودی با شخص مهمی ملاقات خواهید داشت و او در‌های صفا و محبت را به روی شما باز می‌کند. از سخنان وی و تجربه‌های او بهره بگیر.

۴- با همسر یا پدر خود مهربان باشید، زیرا جدیداً گرفتاری سختی دارد و حوصله کاری ندارد. به او بگویید از این معامله و کار صرف نظر کند که به نفع وی نمی‌باشد. بد اخلاقی او نتیجه وسواس و تردید وی می‌باشد. اگر می‌خواهید همسر یا نامزد یا دوستتان وفادار بماند، با حضور قلب و معنی سوره مبارکه نور آیه ۳۲ تا ۳۸ را به مدت ۷ شب بخوانید.

۵- از طریق موبایل و اینترنت می‌توانید به این موضوع دست یابید و از فرصت داده شده به هر ترتیب که صلاح بدانید، استفاده کنید ولی مواظب خطرات احتمالی آن هم باشید.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۶ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از او روزگارت تیره و تار است. زندگیت عذابی است مستمر که تو را رنجور و بیمار نموده است. حال دل خود را در نامه‌ای برای او شرح بده، اما به خاطر داشته باش که صداقت بهترین صلاح برای تسخیر دیگران است. پس در نوشتار خود صادق باش و از سرزنش دیگران نترس، زیرا تو گوهری بس گرانبهاتر بدست خواهی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- درباره این نیت نیاز به واقع نگریست. پس شما باید در این باره کاملاً توجه داشته باشید و با درایت، کیاست و دوراندیشی اقدام کنید.

۲- اکنون در هجران و فراق کسی یا چیزی اندوهگین هستید ولی از عاقبت آن آگاه نمی‌باشید. پس بهترین راه آنست که با توکل به خداوند، با یکی از استادان با تجربه، آگاه، دلسوز و بیطرف مشورت کنید. آنگاه به یکی از مشاهد متبرکه رفته، دعا و نذر کنید. انشاءالله گشایش حاصل گردد.

۳- روزگار همیشه بر وفق مراد انسان نمی‌باشد. پس نباید به یک دانه غوره سردی و با یک دانه کشمش گرمی کنید. قدری خوددار و زیرک باشید. آخر غرور، خودخواهی و لجبازی اندازه‌ای دارد. جانب او را نیز در نظر بگیرید و امکانات را بسنجید. در امور علمی موفق می‌شوید، به شرط آنکه دقت خود را بیشتر کنید.

۴- همسر یا پدر و مادر شما سخت از اوضاع ناراحت هستند. لازم است به آنها اطمینان خاطر بدهید. در ضمن یکی از آنها در کار ضرر بسیار کرده و در خود می‌ریزد و ابراز نمی‌کند. پس لازم است به دلجویی و همراهی وی بپردازید که سخت به مهر شما نیاز دارد.

۵- از زکاوت و هوش، همراه با متانت و ملاحت خود استفاده کنید و گره را باز نموده تا موفق شوید. به زودی خبری و مسافرتی خوش در پیش دارید. مقامی به دست می‌آورید.

۶- هر که می‌خواهد به علم و دانش حضرت آدم، درک و فهم حضرت نوح، زهد و پارسایی حضرت یحیی بن زکریا و دلیری و استواری حضرت موسی عمران بنگرد، باید به حضرت علی (ع) نگاه کند. پس از حضرت علی (ع) کمک بگیرید و بدانید شاهین موفقیت و کامیابی همگام شما خواهد شد.

۷- خرید و فروش موقعیت دارد. تغییر شغل و مقام و ادای قرض و رفتن به سفری شاد حاصل می‌شود. فرزندی پسر به دنیا می‌آید.ف

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۴۵۳ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی که در وجودش بذر عشق و محبت وجود ندارد، درواقع از زندگی هیچ بهره‌ای نبرده است و غرور بی جا مانع از ورود عشق به زندگی انسان است؛ و تو اگر در این راه قدم گذاشته ای، باید هوای نام و ننگ را از سر خود بیرون کنی و فقط به مقصود خود بیندیشی و در راه رسیدن به مقصود هر مانعی را از مقابل خود برداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ نیت شما را صریح و روشن بیان کرده است که او مست و مغرور از باده خودخواهی و یاده طلبی می‌باشد. بطوری که جز به خود، به هیچ کس توجه ندارد. علتش این است که شما به او زیاد میدان داده اید و او نیز سوء استفاده کرده و همه چیز را از شما می‌خواهد. همیشه احساس طلبکاری دارد پس ضروریست که شما قدری سخت بگیرید و اینقدر بها ندهید. البته اینکار را اندک اندک انجام دهید.

۲- او به عوامل ظاهری بیشتر توجه دارد تا عشق و علاقه باطنی. امور را سرسری می‌پندارد. پس زندگی با چنین کسی بسیار مشکل خواهد بود، زیرا هر کاری نیاز به احساس عشق و علاقه پاک و خالص دارد. شما می‌توانید او را اصلاح کنید.

۳- این نیت پستی و بلندی زیاد دارد. اگر قادر به قبول و پذیرش آن می‌باشی و فردا پشیمان نمی‌شوی، اقدام کن وگرنه بهتر است صرف نظر کنی. در آینده‌ای نه چندان دور، اوضاع شما به مراتب بهتر خواهد بود و دیدار جدیدی خواهی داشت.

۴- مسافر شما در آمدن و ماندن تردید دارد، به همین جهت به دنبال کار نمی‌باشد و از گفتن به شما واهمه دارد. او را راهنمایی کنید.

۵- به زودی مسافرتی نه چندان موفقیت آمیز دارد. خریدی زیان بخش و معامله‌ای نه چندان سودآور خواهید داشت.

۶- توده‌ای از تناقضات هستید. یعنی بهترین و بدترین انسان می‌توانید باشید. چون در عین آنی که بسیار نجیب، با فکر، سالم و معنوی هستید ولی کسی نمی‌تواند عقاید خود را به شما تحمیل کند و از آنی که شما را بخواهد دنبال روی خود قرار دهد، سخت عصبانی می‌شوید. اولاً هر عاملی که موحب تصور نا آگاهی شما باشد، شما را به بدترین شکل آزار می‌دهد و عصبانی می‌کند و، چون بسیار ماهر و چیره دست می‌باشید، همیشه موفق می‌شوید.

۷- رنگ سفید استخوانی یا آبی کم رنگ را برایتان پیشنهاد می‌کنم که علاوه بر جذابیت، موجب می‌شود که مورد توجه واقع شوید و حسودان از پیشرفت شما ناراحت می‌شوند و غصه می‌خورند.

۸- از طریق موبایل پیام‌های مهمی دریافت کرده و گوش به ندای وجدان و عقل بدهید، چون در این طرف احساس و در آن طرف امکان فریب وجود دارد.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۷ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آن کس که هدفی والا و بزرگ در زندگی برای خود دارد، با توسل به آن مشکلات و سختی‌ها را پشت سر خواهد گذارد. تو نیز که در آرزوی دستیابی به چنین نیت بزرگی هستی و فکر می‌کنی که او آلام تمام درد‌های توست باید در راه خود ثابت قدم باشی و رنج‌ها و سختی‌های ناگزیر این راه را تحمل کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دل به کاری یا کسی یا چیزی بسته‌ای که آن را از همه بهتر می‌دانی و هیچ گونه عیب و ایرادی بر اجرای آن متصور نیستی. بطوری که همه چیز را برای او می‌خواهی و در اندیشه اجرای آن هستی و برای موفقیت آن از هیچ خطری بیم و هراس نداری. اما خوشبختانه در این کار، از راه درست و منطقی خارج نشده اید و همین عامل موجب موفقیت و کامیابی شما است.

۲- برای شما دعا خواهند کرد. اینک به شما مژده می‌دهم که این نیت حتماً عملی می‌گردد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. حداکثر تا ۲۰ روز دیگر آثار مثبت آن را خواهید دید.

۳- حضرت حافظ در بیت‌های سوم تا پنجم می‌فرماید:

شیوه و نازت، شیرین و خط و خالت، مقبول و چشم و ابرویت، زیبا و قد و قامت تو واقعاً دلرباست.

گلستان خیالم از صورت زیبایت زیور و زینت یافته و مانند نگارخانه چین، پر نقش و نگار است. پس دلم را به آرزوی دیدار تو خوش داشته ام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- بیمارتان شفا می‌یابد. مسافر شما کارهایش سامان یافته، به زودی موارد آن را به اطلاع شما می‌رساند. ملاقات مهمی در پیش دارید که به نفع شما می‌باشد.

۵- پدر یا همسر یا برادر گرفتار دردی شدید شده است که نیاز مبرم به کمک شما دارد. او را یاری دهید. هر چند او نمی‌خواهد بگوید، شما با اصرار به گرفتاریش پایان دهید.

اگر می‌خواهید این معالمه سود آور باشد، در ۶ شب متوالی از سوره مبارکه نساء، آیه ۸۶ تا ۹۶ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر