بهترین گوشی شیائومی که با 5 میلیون می‌توانید بخرید کدام است؟

در این گزارش ۳ گوشی شیائومی که با قیمت حدودی ۵ میلیون تومان می‌توان در خرداد ۱۴۰۳ خریداری کرد به شما معرفی می‌شود.
بهترین گوشی شیائومی که با 5 میلیون می‌توانید بخرید کدام است؟
کد خبر : ۶۶۶۰۰

گوشی شیائومی مناسب که با قیمت ۵ میلیون تومان بتوان خریداری کرد هم در سری ردمی و هم در سری پوکو علاقه‌مندان زیادی دارد و اغلب برای کاربرد روزمره و گیمینگ به کار می‌رود. این گوشی‌ها اغلب با رم ۳ گیگابایتی ارائه شده‌اند و ظرفیت باتری بالایی دارند. همچنین این محصولات صفحه نمایشی به نسبت بزرگ داشته و کیفیت دوربین متوسطی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این گوشی‌های شیائومی از اینترنت ۴ جی پشتیبانی کرده و در اغلب موارد کیفیت صفحه نمایش به نسبت قابل قبول و مناسبی دارند.


گوشی شیائومی ۵ میلیون تومانی با مدل Redmi ۱۰A

بهترین گوشی شیائومی که با 5 میلیون می‌توانید بخرید کدام است؟
این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی عرضه شده و دارای سایز صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی است. این محصول ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و سنسور‌های شتاب سنج، مجاورت و حسگر اثر انگشت را دارد.

این محصول دو سیمکارته یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی داشته و کیفیت دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی شیائومی از شبکه اینترنت ۴ جی پشتیبانی کرده و ۱۹۴ گرم وزن آن است. همچنین رزولوشن صفحه نمایش در این محصول ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و صفحه نمایش آن ۴۰۰ نیت روشنایی دارد.


گوشی شیائومی ۵ میلیون تومانی با مدل پوکو C۴۰

بهترین گوشی شیائومی که با 5 میلیون می‌توانید بخرید کدام است؟
این گوشی شیائومی با ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعته طراحی شده و امکان شارژ سریع ۱۸ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول ۵ میلیون تومانی دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو داشته و از شبکه اینترنت ۴.۵ جی پشتیبانی می‌کند. این محصول ۲۰۴ گرمی حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی داشته و ظرفیت حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایت است.

این گوشی شیائومی رزولوشن ۱۶۵۰ در ۷۲۰ را ارائه کرده و با قابلیت نویزگیر در بازار عرضه می‌شود. همچنین این بازی که انتخابی جذاب برای گیم به حساب می‌آید، امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم کرده و سایز صفحه نمایش آن ۶.۷۱ اینچ است.

گوشی شیائومی ۵ میلیون تومانی با مدل Redmi A۳

بهترین گوشی شیائومی که با 5 میلیون می‌توانید بخرید کدام است؟
این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی عرضه شده و سایز صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول دو دوربین ۸ و ۰.۰۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو داشته و از اینترنت ۴ جی پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گوشی ۱۹۳ گرمی رزولوشن ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسلی داشته و نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. این گوشی با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته و بدون قابلیت شارژ سریع عرضه شده و محصولی دو سیمکارته است. این گوشی هشت هسته‌ای از سیستم عامل اندروید ۱۴ استفاده کرده و همراه با رادیو عرضه می‌شود. این محصول قابلیت شارژ سریع نیز ندارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر