گوشی‌های محبوب نوجوانان کدام هستند؟!

در بین نوجوانان یک گوشی محبوب به مدلی گفته می‌شود که با شبکه اینترنت ۵ جی کار کند و برای گیمینگ و گردش در فضای مجازی مناسب باشد.
گوشی‌های محبوب نوجوانان کدام هستند؟!
کد خبر : ۶۶۷۳۳

اغلب این محصولات اپل یا پوکو بوده و با قیمت‌های متنوعی موجود هستند. این گوشی‌ها صفحه نمایشی با کیفیت داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم قابل توجهی را عرضه می‌کنند. همچنین این محصولات امکان شارژ سریع نیز داشته و دوربین‌هایی مناسب دارند.

کاماپرس در این گزارش ۵ گوشی محبوب در بین نوجوانان در خرداد ۱۴۰۳ را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

گوشی موبایل محبوب مدل Poco X۴ Pro

گوشی‌های محبوب نوجوانان کدام هستند؟!
این گوشی موبایل محبوب در بین نوجوانان با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۱۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی داشته و از اینترنت ۵ جی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی موبایل سه دوربین ۱۰۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو داشته و امکان استفاده از ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته با قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی را فراهم می‌کند.

گوشی موبایل محبوب مدل iPhone ۱۳ CH/A Not Active

گوشی‌های محبوب نوجوانان کدام هستند؟!
این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی طراحی شده و با قیمت حدودی ۴۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول دارای سایز صفحه نمایش ۶.۱ اینچی بوده و ظرفیت باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعته دارد. همچنین دوربین‌های پشت این گوشی موبایل هر دو کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی داشته و کیفیت دوربین سلفی آن نیز ۱۲ مگاپیکسل است. این موبایل اپل امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع ۲۰ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی موبایل محبوب مدل Poco F۵

گوشی‌های محبوب نوجوانان کدام هستند؟!
این گوشی موبایل با سایز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی و امکان نمایش ۶۸ میلیارد رنگ طراحی شده و با قیمت حدودی ۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت باتری در این مدل گوشی موبایل پوکو ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و امکان شارژ سریع ۶۷ واتی در آن وجود دارد. این محصول ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی را ارائه کرده و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل است. همچنین کیفیت دوربین‌های اصلی آن ۶۴ و ۸ و ۲ مگاپیکسل خواهد بود.

گوشی موبایل محبوب مدل Not Active iPhone ۱۳ Pro RK/A

گوشی‌های محبوب نوجوانان کدام هستند؟!
این گوشی موبایل آیفون با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی نزدیک به ۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش ۶.۱ اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و ظرفیت باتری ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعته دارد. همچنین این گوشی ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین TOF ۳D در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن نیز ۱۲ مگاپیکسل است. این محصول تک سیمکارته انتخابی مناسب برای گیم به حساب می‌آید.

گوشی موبایل محبوب مدل ۱۳ Lite

گوشی‌های محبوب نوجوانان کدام هستند؟!
این گوشی ۵ جی با سایز صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی ۲۱ میلیون تومان در اختیار گیمر‌ها قرار می‌گیرد. این محصول ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی داشته و ظرفیت باتری آن ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. همچنین این گوشی موبایل دارای سه دوربین ۵۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت بوده و کیفیت دوربین‌های سلفی آن که دو عدد در نظر گرفته شده‌اند به ترتیب ۳۲ و ۸ مگاپیکسل به حساب می‌آید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر