گزارش آگهی

ایمپلنت سوئیسی اشترومن چیست؟

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که برای جایگزینی دندان‌های خود و از بین بردن فاصله خالی میان دندان‌ها ایمپلنت را انتخاب کرده‌اید باید به شما بگوییم که انواع مختلفی از ایمپلنت‌ها وجود دارند که با توجه به میزان توانایی مالی و وضعیت دندان، استخوان فک و لثه‌های خود می‌توانید با مشورت پزشک یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
ایمپلنت سوئیسی اشترومن چیست؟
کد خبر : ۶۶۷۵۶

ایمپلنت سوئیسی اشترومن یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌هایی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این ایمپلنت مشابه سایر ایمپلنت‌ها از دو بخش پیچ و روکش تشکیل شده است. ایمپلنت سوئیسی اشترومن برای تمام افراد مناسب بوده و نتایج درمان فوق العاده مطلوبی به بیماران ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های ایمپلنت سوئیسی اشترومن

از جمله ویژگی‌های قابل توجه و مهم ایمپلنت سوئیسی اشترومن درصد موفقیت بالای آن در روند درمان است که طول دوره درمان را بسیار کاهش می‌دهد. همچنین این نوع ایمپلنت‌ها استریل بوده و از بروز بسیاری عوارض جلوگیری به عمل می‌آورند. ایمپلنت سوئیسی اشترومن به قدری با کیفیت است که در سطح جهانی به عنوان بهترین ایمپلنت شناخته می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این نوع ایمپلنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از تیتانیوم با خلوص بالا جهت جوش خوردن بهتر و سریع‌تر استخوان فک
  • دارای سطح صیقلی و طراحی هوشمندانه
  • ایجاد یکپارچگی کامل با استخوان فک و در نهایت دوام و طول عمر بیشتر
  • مقاومت بالا در برابر فشار ساییدگی و خستگی

انواع ایمپلنت سوئیسی اشترومن

انواع ایمپلنت سوئیسی اشترومن با توجه به جنس آن‌ها به سه دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:

ایمپلنت سوئیسی اشترومن روکسالید

ابعاد و اندازه این نوع از ایمپلنت اشترومن نسبت به دو نوع دیگر کوچک‌تر است، در نتیجه طول دوره درمان و تطبیق پذیری آن با استخوان فک کوتاه‌تر و بهتر خواهد بود. در ترکیبات این نوع ایمپلنت ۸۵ درصد فلز تیتانیوم و ۱۵ درصد زیرکونیوم مورد استفاده قرار گرفته است که تمام این موارد باعث شده تا مقاومت و استحکام این ایمپلنت افزایش یابد.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن تیتانیومی

این ایمپلنت تماماً از تیتانیوم ساخته شده است، در نتیجه مقاومت کمتری نسبت به ایمپلنت ترکیب شده با زیرکونیوم خواهد داشت و همین مورد نیز باعث شده است تا قیمت ایمپلنت اشترومن تیتانیومی نسبت به دو نوع دیگر ایمپلنت اشترومن پایین‌تر باشد. این ایمپلنت استحکام و مقاومت قابل قبول و مناسبی دارد و جزء رایج‌ترین نمونه‌های ایمپلنت اشترومن در ایران شناخته می‌شود. در نتیجه اگر به دنبال یک انتخاب باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه برای اجرای ایمپلنت خود هستید ایمپلنت سوئیسی اشترومن تیتانیومی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن چیست؟

ایمپلنت سوئیسی اشترومن اکتیو

منظور از ایمپلنت اشترومن اکتیو این است که این نوع ایمپلنت درون مایع قرار داده می‌شود و آب به آن کمک می‌کند تا فعال بماند، در نتیجه تمام مراحل اجرای این نوع ایمپلنت از قالب گیری تا اجرا طی یک پروسه زمانی ۱۰ الی ۱۵ روزه انجام‌ می‌گیرد و روند درمان این نوع ایمپلنت نیز نسبت به سایر ایمپلنت‌ها کوتاه‌تر است.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن sla

این نوع از ایمپلنت اشترومن از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده است که ضمن فراهم کردن امکان یکپارچگی بهینه استخوان فک پایداری، زیبایی و عملکرد بهتری را نیز به بیمار ارائه می‌دهد.

دلیل انتخاب ایمپلنت سوئیسی اشترومن

ایمپلنت سوئیسی اشترومن به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ایمپلنت‌های سوئیسی شناخته می‌شود که در ادامه ما دلایل محبوبیت این برند را برای شما عزیزان عنوان می‌کنیم:

  • کیفیت بالا در انتخاب مواد و همچنین نحوه ساخت این نوع ایمپلنت باعث شده است تا این محصول طول عمر بالایی داشته باشد، در نتیجه اگر به دنبال یک راه حل طولانی مدت به عنوان جایگزین برای دندان‌های طبیعی از دست رفته خود هستید ایمپلنت سوئیسی اشترومن می‌تواند گزینه معقولی باشد.
  • درصد موفقیت درمان آن حدود ۹۸ درصد است و این یعنی شما با انتخاب این نوع ایمپلنت خیال‌تان بابت نتیجه درمان آسوده خواهد بود‌.
  • استفاده از ایمپلنت سوئیسی اشترومن هیچ‌گونه اختلالی در بلعیدن، جویدن و لبخند زدن برای شما ایجاد نخواهد کرد و همچنین یک ظاهر طبیعی به دندان‌های شما می‌بخشد، در نتیجه می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
  • ایمپلنت سوئیسی اشترومن قابلیت تطبیق‌پذیری بالایی دارد و شما می‌توانید برای جایگزینی انواع دندان‌های خود به هر تعدادی که نیاز داشته باشید از آن استفاده کنید.
  • ایمپلنت سوئیسی اشترومن امکان جوش خوردن به فک را طی یک پروسه سریع با یک ساختار محکم و قوی فراهم می‌کند.

مزایای ایمپلنت سوئیسی اشترومن

  • کاملا مشابه دندان‌های طبیعی هستند و به همین دلیل نتیجه زیباتر و طبیعی‌تری به شما ارائه می‌دهند.
  • به دلیل طراحی خاصی که دارند روند درمان را سرعت می‌بخشند و درصد موفقیت آن‌ها در نتیجه‌دهی مطلوب بسیار بالا است.
  • آب دوستی ایمپلنت سوئیسی اشترومن پیوند بین دندان و استخوان فک را سرعت می‌بخشد.
  • این ایمپلنت‌ها سرعت ساخت استخوان را افزایش می‌دهند.
  • بسیار کم تهاجم هستند و در نتیجه ناراحتی‌های مربوط به لثه و فک را به سرعت بهبود می‌بخشند.
  • برای افراد مبتلا به بیماری‌های خاص نظیر دیابت و پوکی استخوان نیز نتیجه‌دهی مطلوبی به همراه دارند.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن چیست؟

طول عمر ایمپلنت سوئیسی اشترومن

به طور کلی طول عمر ایمپلنت سوئیسی اشترومن بین ۱۰ تا ۳۰ سال است. عواملی که باعث تغییر طول عمر و دوام ایمپلنت دندان می‌شوند عبارتند از:

  • غذاهایی که مصرف می‌کنید، برای مثال تا حد امکان مصرف غذاهای سفت یا نوشیدنی‌های الکلی را کاهش دهید تا از شکستن تاج ایمپلنت‌ها و رشد باکتری‌ها جلوگیری کنید.
  • از مسواک و خمیر دندان استفاده کنید و به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت دهید.
  • در صورتی که تعداد دندان‌های از دست رفته زیاد باشد جایگذاری ایمپلنت‌ها با نیروی بیش از حد صورت می‌گیرد و در نتیجه طول عمر آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.
  • دندان قروچه و جویدن ناخن نیز سلامت و طول عمر ایمپلنت‌های شما را تهدید می‌کند.
  • مصرف سیگار نیز می‌تواند باعث رشد پلاک‌ها و باکتریی‌ها شود که روکش و تاج ایمپلنت شما را بخورند و اتصال ایمپلنت به استخوان را با مشکل مواجه کنند.

قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن

قیمت نهایی اجرای ایمپلنت سوئیسی اشترومن به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد دندان‌های از دست رفته که قصد اجرای ایمپلنت برای آن را دارید.
  • نوسانات مربوط به نرخ ارز
  • میزان مهارت و تجربه و تخصص دندانپزشک
  • موقعیت مکانی و خدمات کلینیک انتخابی
  • و ...

نتیجه‌گیری

در نهایت چنانچه برای جبران و برگرداندن دندان‌های از دست رفته خود به فکر استفاده از ایمپلنت هستید ایمپلنت سوئیسی اشترومن می‌تواند یک انتخاب با کیفیت با طول عمر بالا باشد که قطعا ارزش سرمایه‌گذاری را خواهد داشت. فقط پیش از اجرای ایمپلنت حتما با دندانپزشک متخصص مشورت کنید تا با توجه به شرایط و وضعیت دندان‌ها و لثه و استخوان فک انتخاب مناسبی از جانب پزشک برای شما صورت گیرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر