یکی از این دو نفر جایگزین اوسمار می‌شوند!

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با دو گزینه دیگر برای جانشینی اوسمار ویرا آغاز کرده است.
یکی از این دو نفر جایگزین اوسمار می‌شوند!
کد خبر : ۶۷۱۳۰

 تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته موفق شد با برتری برابر مس رفسنجان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با ۶۸ امتیاز عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و سوم را کسب کند.

در شرایطی که انتظار می‌رفت بعد از قهرمانی پرسپولیس قرارداد اوسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم تمدید شود، اما این مربی به بهانه بیماری همسرش ایران را ترک کرد و به نظر می‌رسد این مربی قصد بازگشت به ایران را نخواهد داشت. این در حالی است که از باشگاه بوریرام تایلند به عنوان مقصد بعدی اوسمار یاد می‌شود.

باشگاه پرسپولیس اگرچه تا پایان هفته به اوسمار سرمربی برزیلی خود برای پاسخ مهلت داده است، اما این باشگاه مذاکرات خود را برای جانشین احتمالی این مربی برزیلی آغاز کرده است. هرچند دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران گزینه اصلی سرخ‌پوشان است، اما پیگیری‌ها حکایت از مذاکره باشگاه پرسپولیس با دو گزینه دیگر نیز می‌دهد و به نظر می‌رسد نزدیکان باشگاه به دنبال معرفی گزینه خود به باشگاه هستند.

پیتر شگرت سرمربی سابق تیم ملی تاجیکستان که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر با این تیم دست به شگفتی‌سازی زده بود و تا مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها پیش رفته بود و یک نام آشنا برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران است، یکی از گزینه‌های جانشینی اوسمار است.

از طرفی نیز نوبیشا جووویچ مربی ۴۹ ساله و مونته‌نگرویی یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای جانشینی اوسمار است. این مربی سابقه هدایت تیم‌های سفاکسین تونس الفیصلی اردن الزمالک مصر، الشرطه عراق، الاهلی قطر و خورفکان امارات را در کارنامه خود دارد.

این مربی که هدایت خورفکان را در لیگ امارات بر عهده داشته است در ۲۱ بازی روی نیمکت این تیم آمار ۴ برد، ۴ مساوی و ۱۳ شکست را به ثبت رسانده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر