حمایت قاطع کیهان از اولین نطق انتخاباتی مسعود پزشکیان

روزنامه کیهان نوشت: منافقین جدید و تندرو‌های غربگرای داخلی که نسبت به نطق تلویزیونی پزشکیان ابراز نارضایتی و طلبکاری از موضع بالا کرده‌اند، همان‌هایی هستند که در ادوار مختلف به تناوب، دور کسانی مانند مرحوم هاشمی، خاتمی، کروبی، عارف، روحانی، همتی و... جمع شده و تا عرش بالا برده بودند، و ضمنا به وقتش هم که توقعات‌شان به قدر کافی برآورده نشده، پنجه بر صورت همین شخصیت‌ها کشیده و از بدترین توهین و تخریب دریغ نکرده‌اند.
حمایت قاطع کیهان از اولین نطق انتخاباتی مسعود پزشکیان
کد خبر : ۶۷۳۰۳

روزنامه کیهان نوشت: آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.


روزنامه کیهان نوشت:

منافقین جدید و تندرو‌های غربگرای داخلی که نسبت به نطق تلویزیونی پزشکیان ابراز نارضایتی و طلبکاری از موضع بالا کرده‌اند، همان‌هایی هستند که در ادوار مختلف به تناوب، دور کسانی مانند مرحوم هاشمی، خاتمی، کروبی، عارف، روحانی، همتی و... جمع شده و تا عرش بالا برده بودند، و ضمنا به وقتش هم که توقعات‌شان به قدر کافی برآورده نشده، پنجه بر صورت همین شخصیت‌ها کشیده و از بدترین توهین و تخریب دریغ نکرده‌اند.

آنها بارها، هاشمی را «انحصارطلب، پدرخوانده، و عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای»، خاتمی را «اردک لنگ، جزو بدترین‌ها در مجمع روحانیون، شاه سلطان حسین بی‌عرضه»، «کروبی را یک دنده، مرتجع و ساده‌لوح» و «عارف را اصلاح‌طلب قلّابی و برانگیخته نهاد‌های امنیتی» خوانده‌اند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شد.

منافقین جدید، ادامه منافقینی هستند که حضرت امام (ره) درباره‌شان فرمود: «خدا می‌داند که من مکرر به این (بنی صدر) گفتم که آقا اینها تو را تباه می‌کنند، این گرگ‌هایی که دور تو جمع شده اند و به هیچ چیز عقیده ندارند، تو را از بین می‌برند، گوش نکرد، هی قسم خورد که اینها فداکار هستند».

آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر