قیمت ویژه عید قربان این ۳ محصول سایپا مشخص شد + جزییات

قیمت ۳ محصول پیش‌فروش سایپا ویژه عید قربان اعلام شد؛ برای ثبت‌نام ساینا اس ۱۷۰ میلیون تومان، کوئیک اس ۱۸۷ میلیون تومان و سهند اس ۲۳۱ میلیون تومان باید بپردازید.
قیمت ویژه عید قربان این ۳ محصول سایپا مشخص شد + جزییات
کد خبر : ۶۷۳۳۷

 براساس اطلاعیه شرکت سایپا پیش‌فروش ۳ محصول سایپا ویژه عید قربان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۳ خرداد آغاز خواهد شد. متقاضیان می‌توانند در این زمان به درگاه گروه خودروسازی سایپا مراجعه و ثبت نام کرده و کد خرید دریافت کنند.

برای ثبت نام متقاضیان باید برای ساینا اس ۱۷۰ میلیون تومان، برای کوئیک اس ۱۸۷ میلیون تومان و برای سهند اس ۲۳۱ میلیون تومان پیش‌پرداخت کنند. مابه التفاوت مبلغ پرداختی در زمان تحویل سه خودرو که از هفته سوم دی ماه تا اسفند ۱۴۰۳ خواهد بود، واریز می‌شود.

در حال حاضر شرکت سایپا هنوز اعلام نکرده که در این دوره چه تعداد از این خودرو‌ها و با چه قیمتی عرضه خواهند شد. به عبارت دیگر در اطلاعیه تاکید شده که قیمت برای خریداران بر مبنای قیمت روز اصلاح خواهد شد.
بازار سه محصول پیش فروش سایپا چگونه است؟
در حال حاضر این خودرو‌ها جزو ارزان‌ترین خودرو‌های بازار محسوب می‌شوند. ساینا اس با قیمت مصرف‌کننده ۳۳۵ میلیون تومان و قیمت کوئیک اس با ۲۹۸ میلیون تومان عرضه می‌شوند و متقاضیان باید پس از تحویل خودرو مابه تفاوت آن را پرداخت کنند.

پیش‌فروش سهند اس برای مشتریان ۲۳۱ میلیون تومان تعیین شده است. با توجه به اینکه پیش پرداخت این خودرو بالاتر از سایر خودرو‌های عرضه شده است احتمالا در محدوده ۴۰۰ میلیون تومان قیمت نهایی آن خواهد بود که نزدیک به قیمت اطلس است. این خودرو نسبت به ساینا با تغییر ظاهر روبرو شده، به همین دلیل پیش بینی می‌شود تقاضا بهتری در بازار داشته باشد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر