آیا تا قبل از عید غدیر این کاندیدا انصراف می‌دهد؟!

عضو ستاد اجماع نیرو‌های انقلاب گفت: پیش‌بینی ما این است که تا قبل از عید سعید غدیر یک نامزد انتخاب و نتیجه اجماع اعلام شود.
آیا تا قبل از عید غدیر این کاندیدا انصراف می‌دهد؟!
کد خبر : ۶۸۱۶۹

عضو ستاد اجماع نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه بستر برای اجماع فراهم است و در حال شور و بررسی همه جوانب با رؤسای ستاد انتخابات در شهر‌های مختلف هستیم، گفت: پیش‌بینی ما این است که تا قبل از عید سعید غدیر یک نامزد انتخاب و نتیجه اجماع اعلام شود.
غلامرضا منتظری در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان و هیئت تحریریه ایسنا با اشاره به اینکه دلخوری‌ها و نارضایتی‌ها از برخی کاستی‌ها دلیل موجهی برای شرکت نکردن در انتخابات نیست، اظهار کرد: تنها گزینه برای بهبود وضعیت کشور شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

نماینده پیشین مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهیدمان باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها با تبیین منش، رفتار و خدمات سیدالشهدای خدمت می‌توانند به مردم کمک کنند تا فردی را که بیشترین شباهت به ایشان را دارد را انتخاب کنند.

وی در خصوص اجماع نامزد‌های انتخابات موسوم به جبهه انقلاب در چهاردهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتخابات زودرس ستاد مرکزی نیرو‌های انقلابی و ولایی جلسات متعدد با اعضای ستاد و برخی نامزد‌های انتخابات برگزار کرد تا پس از بررسی همه جوانب و بررسی نظرسنجی‌های معتبر به دلایل اقناعی و محکم برای اجماع دست پیدا کنند.

منتظری با بیان اینکه بستر برای اجماع فراهم است و در حال شور و بررسی همه جوانب با رؤسای ستاد انتخابات در شهر‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: پس از آنکه بررسی‌ها به نتیجه قابل قبول برسد بار دیگر با نامزد‌های انتخابات گفتگوی مجدد خواهیم داشت و در نهایت پیش‌بینی ما این است که تا قبل از عید سعید غدیر یک نامزد انتخاب و نتیجه اجماع اعلام شود.

منبع: سرانه

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر