آخرین خبر از ثبت نام واردات ۳۱ خودرو در سامانه + جزییات

به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها ثبت‌نام ۳۱ مدل خودروی وارداتی از امروز صرفاً برای متقاضیان مرحله اول آغاز شد.
آخرین خبر از ثبت نام واردات ۳۱ خودرو در سامانه + جزییات
کد خبر : ۶۸۱۹۲

مهدی تقدسی در این باره به نکات زیر اشاره کرد:

متقاضیان دور اول ثبت‌نام‌ها که تاکنون خودرویی را در طرح‌های قبلی انتخاب نکرده‌اند تا چهارشنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند تا حتما خودروی خود را انتخاب کنند.
عرضه ۳۱ مدل خودروی وارداتی از ظهر امروز (یکشنبه سوم تیرماه) برای متقاضیان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام و نوبت‌دهی شده‌اند، آغاز می‌شود.
در این مرحله از عرضه خودرو‌های وارداتی برای متقاضیان، ۳۱ مدل خودرو عرضه شده است. با توجه به گستردگی این طرح، تمامی افراد دارای نوبت که تاکنون طی طرح‌های عرضه اجرایی شده، هنوز خودرویی را انتخاب نکرده، حتما باید خودروی خود را انتخاب نمایند.
سامانه خودرو‌های وارداتی جهت انتخاب خودرو‌ها از روز یکشنبه (سوم تیر ماه) تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز چهارشنبه (ششم تیر ماه) در دسترس خواهد بود.
هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله از عرضه انجام نمی‌شود.
متقاضیان در این مرحله امکان انتخاب ۵ خودرو از سبد محصولات عرضه شده را دارند و در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی)، قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود نخوهد داشت.
در این طرح عرضه، ۱۹ مدل خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی و ۱۲ مدل خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی هستند.
شایان ذکر است که پس از تخصیص خودروها، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی حذف می‌شود.
نحوه تغییر خودروی برقی انتخابی
آن دسته از متقاضیانی که در عرضه ۱۳ مدل خودروی وارداتی از ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشارکت داشته و یکی از خودرو‌های برقی (EQM ۵ EV، EJ ۷، ENS ۱، GRE) را انتخاب کرده‌اند، اما تمایل به تغییر خودروی خود دارند، صرفا در این دور عرضه امکان لغو و انتخاب خودرو جدید را دارند. در صورتی که متقاضی خودروی برقی خود را لغو کرده و خودروی دیگری را انتخاب نکند، از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شود.

به نقل از ایسنا، تاکید شده است که با توجه به ۱۵ مرحله عرضه صورت گرفته و فراهم بودن امکان تخصیص خودرو برخی از متقاضیان که همچنان برای انتخاب خودرو اقدام نکرده‌اند، با عنایت به تنوع سبد محصولات قابل عرضه، در صورتی عدم انتخاب خودرو در این مرحله از فروش و مرحله بعدی، اولویت اعلامی این افراد حذف شده و در مرحله جدید ثبت‌نام که برای عموم مردم فراهم می‌شود، این افراد نیز باید مشابه سایر افراد و بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند. هیچگونه اعتراضی نیز در این خصوص، پذیرفته نمی‌شود.

آخرین خبر از واردات ۳۱ خودرو در سامانه + جزییات

آخرین خبر از واردات ۳۱ خودرو در سامانه + جزییات

آخرین خبر از واردات ۳۱ خودرو در سامانه + جزییات

منبع: کاما پرس

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر