اظهارات جنجالی مسعود پزشکیان درباره برجام

مسعود پزشکیان گفت: برجام برای همان دولتی است که برادران می گویند بد است و نقد می کنند ولی الان دنبال این هستند که برجام را نهایی و حل کنند.
اظهارات جنجالی مسعود پزشکیان درباره برجام
کد خبر : ۶۸۳۱۶

مسعود پزشکیان در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما، گفت: ستون دین در برابر دشمنان عموم مردم هستند و نه فقط خواص. اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی و بین المللی خود را حل کنیم باید اجماع کنیم و عموم مردم را راضی کنیم. ما اینجا مشکل داریم.

وی افزود: برجام برای همان دولتی است که برادران می‌گویند بد است و نقد می‌کنند ولی الان دنبال این هستند که برجام را نهایی و حل کنند. برجام مزیت دولت گذشته بود ولی با موانعی که ایجاد شد نگذاشتند. دعوا بر سر این است که به اسم چه کسی باشد!

پزشکیان گفت: باید تحریم‌ها و اف‌ای تی اف را حل کنیم. داشت همه چیز حل می‌شد و می‌رفت جلو ولی اختلافاتمان کار را خراب کرد. در منطقه می‌توانیم ترانزیت شرق به غرب باشیم و بیشترین مزیت را به ارمغان آوریم. چرا نتوانستیم؟ چون هم با خودمان دعوا داریم و هم با همسایگانمان.
وی ادامه داد: کار شهید رئیسی برای حل مشکل با همسایگان و نهایی کردن برجام قابل تقدیر است. اگر می‌خواهیم مشکل اقتصادی و ارتباط با بین المل حل شود باید تحریم‌ها و FATF را حل کنیم. چون الان گران می‌خریم و ارزان هم می‌فروشیم.

پزشکیان تاکید کرد: کی با چین توافقنامه را انجام دادیم؟ تا مشکلمان را برای ارتباطات بین المللی حل نکنیم آنها هم انجام نمی‌دهند. سهم ما از بازار با گفتگویی که با همسایگان خواهیم داشت و وحدت وانسجام در داخل، حل می‌کنیم. هیچ وقت نخواستم وارد بحث نقد‌هایی که به ما می‌کنند بشویم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر