مردان متولد این ماه‌ها اغواگری را خوب بلدند!

شاید دوست داشته باشید بدانید که مردان متولد چه ماهی بهتر بلدند دست به اغواگری بزنند! این مقاله مال شماست!
مردان متولد این ماه‌ها اغواگری را خوب بلدند!
کد خبر : ۶۸۴۲۹

در رقص پیچیده عاشقی، به نظر می‌رسد برخی از مردان بدون زحمت و تلاشی طلسم‌های اغواگری را می‌بافند و دیگران را در هیبت جذابیت خود رها می‌کنند.

به گزارش زی‌سان، آیا می‌توان آن را در ستاره‌ها نوشت؟ علاقه‌مندان به طالع بینی اغلب برای پاسخ به چرخه زودیاک مراجعه می‌کنند.
در این نوشته، سه ماه سال را بررسی می‌کنیم که اعتقاد بر این است مردانی را با تسلط ذاتی در اغواگری در خود جای می‌دهند. 

آبان: شور
سفر ما به قلمرو‌های اغواگری با آبانی پرشور و مرموز آغاز می‌شود. مردان آبان که توسط پلوتون، سیاره دگرگونی اداره می‌شوند، خاصیت شورمندی مقاومت ناپذیری دارند. نگاه عمیق و هاله مرموز آنها دیگران را به دنیای خود می‌کشاند و آنها را اسیر جذابیت ناشناخته‌ها می‌کند. مردان متولد آبان با داشتن توانایی ذاتی برای فهم ناگفته‌ها، با شهودی تقریباً فراطبیعی، مسیر‌های ظریف اغواگری را دنبال می‌کنند.

مهر: جذاب
مهر که توسط زهره، سیاره عشق اداره می‌شود، مترادف با جذابیت و وقار است. مردان مهرماه دارای توانایی طبیعی برای ایجاد احساس خاص بودن در دیگران هستند و از ظرافت دیپلماتیکی استفاده می‌کنند که قدرت اغواگرانه آنها را افزایش می‌دهد. رفتار کاریزماتیک و تمایل آنها به امور عاشقانه فضایی از افسون ایجاد می‌کند و آنها را در هنر ظریف اغواگری استاد می‌کند.

خرداد: سرزنده و بازیگوش
خرداد که توسط عطارد، سیاره ارتباطات، اداره می‌شود، سرزندگی و بازیگوشی را به دنیای اغواگری می‌آورد. مردان خردادی در انطباق با موقعیت‌های مختلف مهارت دارند، بدون زحمت بین شخصیت‌ها جابه‌جا می‌شوند تا شعله‌های آرزو را روشن نگه دارند. شوخ طبعی و جذابیت فکری‌شان آنها را به گفتگوکننده‌های جذاب تبدیل می‌کند و تحسین کنندگان را به تک تک کلمات آنها گره می‌زند.

منبع: زی سان

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر