تاریخ شروع لیگ تعیین شد

طبق گفته رئیس سازمان لیگ تاریخ مشخصی برای شروع مسابقات فصل جدید در نظر گرفته شده که البته امکان به تاخیر افتادن آن هم وجود دارد.
تاریخ شروع لیگ تعیین شد
کد خبر : ۶۸۴۴۱

مسابقات فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر در روز دوازدهم خردادماه به پایان رسید که پس از آن تاریخ شروع مجدد بازی‌ها به طور دقیق اعلام نشده بود که امروز حیدر بهاروند زمان ایده‌آل سازمان لیگ برای آغاز این رقابت‌ها را مشخص کرد.

بهاروند، رئیس سازمان لیگ امروز در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی تهران عنوان کرد: این ورزشگاه شرایط خوبی دارد، ایراداتی هم دارد که به نظرم تا زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده خواهد شد.

او درباره زمان شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر گفت: اعلام کردیم که اگر باشگاه‌ها آمادگی داشته باشند، در تاریخ ۲۵ مرداد مسابقات را برگزار خواهیم کرد، اما امکان تأخیر نیز وجود دارد.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به اینکه آیا در ورزشگاه‌های دیگر هم ناظر فرستاده خواهد شد یا خیر، گفت: ما به همه ورزشگاه‌ها ناظر می‌فرستیم و پیشرفت کار‌ها را هر هفته مورد بررسی قرار می‌دهیم. علاوه بر ما مسؤولان استانی هم موظف هستند که پیشرفت ورزشگاه‌های خود را پیگیری کنند و کارگروه مربوطه نیز هفته‌ای دو بار تشکیل جلسه خواهد داد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر