بهترین ماشین کره ای در ایران؛ ۴ خودروی محبوب

خودروهای کره‌ای به‌دلیل ترکیب مناسبی از کیفیت ساخت بالا، امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته، طراحی مدرن و قیمت مقرون‌به‌صرفه، طرفداران متعددی دارند.
بهترین ماشین کره ای در ایران؛ ۴ خودروی محبوب
کد خبر : ۶۸۴۷۸

 درحال‌حاضر کیا اسپورتیج، هیوندا اکسنت، هیوندا سانتافه و کیا سراتو کوپ با مشخصات موتوری و ایمنی عالی درکنار طراحی به‌روز و مدرن، بهترین ماشین های کره ای در ایران هستند. کیا اسپورتیج با موتور توربوشارژ و سیستم دو دیفرانسیل، هیوندا اکسنت با موتور اقتصادی و مصرف سوخت بهینه، هیوندا سانتافه با موتور قدرتمند و امکانات رفاهی متعدد و کیا سراتو کوپ نیز با طراحی اسپرت، تجربه‌ای عالی از رانندگی برای شما رقم می‌زنند! اگر به‌دنبال خرید خودرویی با عملکرد و مشخصات فنی برجسته هستید، در ادامه مطلب برای خریدی هوشمندانه با این خودروها بیشتر آشنا می‌شوید.

کیا اسپورتیج ۲۰۲۳؛ بهترین ماشین کره ای در ایران

کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ مجهز به موتور توربوشارژ ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم ۱۵۹۸ سی‌سی، محبوب‌ترین خودرو کره‌ای در بازار ایران است. سیستم انتقال نیروی ۲ دیفرانسیل این خودرو حداکثر قدرت ۱۷۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه را تولید می‌کند. کیا اسپورتیج جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه دارد که به عملکرد بهینه آن در شتاب‌گیری کمک می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است.

از جمله امکانات ایمنی کیا اسپورتیج می‌توان به کیسه هوای سرنشینان جلو، کیسه‌های جانبی و پرده‌ای اشاره کرد. صفحه‌نمایش ۷ اینچی، سیستم‌های ترمز و پایداری پیشرفته شامل ABS، EBD، ESP، HDC، HAC و TCS نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این خودرو هستند. همچنین، کیا اسپورتیج با داشتن سیستم کنترل بین خطوط، تهویه‌مطبوع دیجیتالی، کروز کنترل، سانروف و روکش چرمی صندلی‌ها، تجربه‌ای راحت و لوکس را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند. باوجود شرایط آسان برای ثبت نام کیا اسپورتیج به‌صورت قسطی با پیش‌پرداخت مناسب، خرید این خودرو لوکس آسان‌تر شده است!

بهترین ماشین کره ای در ایران؛ ۴ خودروی محبوب

کیا اسپورتیج بهترین ماشین کره ای در ایران

هیوندا اکسنت؛ ترکیبی از ایمنی و قدرت در خودروهای کره ای

سدان کامپکت هیوندا اکسنت با طراحی زیبا و موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم ۱۵۹۱ سی‌سی، از بهترین ماشین های کره ای در ایران است. این خودرو توان تولید حداکثر قدرت ۱۲۲ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور در دقیقه با سیستم انتقال نیروی دیفرانسیل جلو را دارد؛ همچنین حداکثر گشتاور هیوندا اکسنت ۱۵۵ نیوتن‌متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه است. این خودرو جعبه‌دنده ۴ سرعته خودکار دارد که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۱۱.۴ ثانیه به‌دست می‌آورد و حداکثر سرعت آن ۱۸۴ کیلومتر در ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

از جمله ویژگی‌های ایمنی هیوندا اکسنت می‌توان به ۶ کیسه هوا (کیسه هوای سرنشینان جلو، پرده‌ای و جانبی) اشاره کرد. سیستم‌های ترمز و پایداری شامل ABS، EBA، EBD، VSC و TCS نیز در این خودرو به کار رفته‌اند تا امنیت و پایداری بیشتری را فراهم کنند. این امکانات، همراه با طراحی زیبا و کاربردی، هیوندا اکسنت را به یکی از رقبای جدی تویوتا یاریس ژاپنی تبدیل کرده است! باوجود شرایط عالی برای ثبت نام تویوتا یاریس، این خودرو نیز یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی برای خرید پیش روی شماست.

هیوندا سانتافه؛ شاسی‌بلند قدرتمند کره ای در بازار ایران

شاسی‌بلند محبوب و پرقدرت هیوندا سانتافه، در بازار ایران با موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه و حجم ۲۳۵۹ سی‌سی عرضه می‌شود. حداکثر قدرت این خودرو ۱۸۸ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۲۴۵ نیوتن‌متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه است. هیوندا سانتافه با جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار شیف ترونیک، در ۱۰.۹ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در می‌رسد!

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۱۱.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای در کنار سیستم‌های ترمز و پایداری ESC، ABS، TCS، VSM و EBD در هیوندا سانتافه، این خودرو را به یکی از محبوب‌ترین و ایمن‌ترین ماشین‌های کره‌ای در بازار ایران تبدیل کرده‌اند.

بهترین ماشین کره ای در ایران؛ ۴ خودروی محبوب

هیوندا سانتافه از بهترین ماشین های کره ای در ایران

کیا سراتو کوپ؛ از بهترین ماشین های کره ای در ایران

خودرو اسپرت کیا سراتو کوپ، با موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه و حجم ۱۹۹۹ سی‌سی عرضه می‌شود. این خودرو با سیستم انتقال نیروی دیفرانسیل جلو، توان تولید حداکثر قدرت ۱۷۳ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۰۹ نیوتن‌متر در ۴۷۰۰ دور در دقیقه را دارد. کیا سراتو کوپ با جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار تیپ ترونیک، در ۸.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر در ساعت است.

مصرف سوخت ترکیبی ۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر، کیا سراتو را به گزینه‌ای اقتصادی برای استفاده روزمره در شهر تبدیل می‌کند. کیا سراتو کوپ مجهز به ۶ کیسه هوا شامل کیسه هوای سرنشینان جلو، پرده‌ای و جانبی است و وجود سیستم‌های HAC، ABS، EBD و ESP آن را به خودرویی ایمن با عملکرد عالی تبدیل می‌کنند. کیا سراتو کوپ با طراحی داخلی مدرن، امکانات رفاهی متنوع و عملکرد اسپرت، گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به خودروهای کوپ است.

بهترین ماشین کره ای در ایران؛ ۴ خودروی محبوب

کیا سراتو بهترین خودرو کره ای در ایران

تجربه خریدی هوشمندانه با شناخت بهترین ماشین کره ای در ایران

در این مقاله، به معرفی و بررسی چهار خودروی برتر کره‌ای در بازار ایران، کیا اسپورتیج، هیوندا اکسنت، هیوندا سانتافه و کیا سراتو کوپ پرداختیم؛ هر یک از این خودروها با ویژگی‌ها و مشخصات فنی منحصربه‌فرد خود، نیازهای مختلف شما را برآورده می‌کنند. کیا اسپورتیج با موتور توربوشارژ و سیستم دو دیفرانسیل، برای کسانی که به‌دنبال خودرویی با قدرت و قابلیت‌های پیشرفته هستند، مناسب است. این خودرو با داشتن امکانات ایمنی و رفاهی متنوع، انتخابی عالی برای خانواده‌های علاقه‌مند به مسافرت است.

هیوندا اکسنت با موتور اقتصادی و مصرف سوخت بهینه، گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی درون‌شهری محسوب می‌شود. هیوندا سانتافه با موتور قدرتمند، امکانات رفاهی متعدد و فضای جادار، انتخابی عالی برای خانواده‌های پرجمعیت و سفرهای طولانی است. کیا سراتو کوپ با طراحی اسپرت و موتور پرقدرت، برای جوانان و علاقه‌مندان به خودروهای کوپه و اسپرت مناسب است.

اگر به‌دنبال خرید این خودروهای بی‌نظیر هستید و نیاز به شرایط اقساطی مناسب دارید، شرکت سپند خودرو بهترین گزینه برای شماست. سپند خودرو با ارائه شرایط اقساطی با پیش‌پرداخت کم و اقساط بلندمدت، خرید خودروی دلخواه‌تان را آسان‌تر از همیشه کرده است؛ با سپند خودرو، نه‌تنها می‌توانید از خودروهای باکیفیت و محبوب کره‌ای بهره‌مند شوید، بلکه با شرایط پرداخت انعطاف‌پذیر، تجربه خریدی بی‌دغدغه خواهید داشت!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر