خبر مهم برای داو طلبان کارشناسی ارشد درباره آزمون‌های عملی

اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کد مجموعه‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه و زمان و محل مصاحبه یا برگزاری آزمون عملی یا پروژه تشریحی در کد مجموعه‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲،۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ اعلام شده است.
خبر مهم برای داو طلبان کارشناسی ارشد درباره آزمون‌های عملی
کد خبر : ۶۸۵۱۷

 پروژه عملی رشته‌های هنری در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در ۱۴ کد مجموعه‌های امتحانی، منحصراً در شهر تهران و در بازه زمانی تیر و مرداد برگزار خواهد شد.

اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کد مجموعه‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه و زمان و محل مصاحبه یا برگزاری آزمون عملی یا پروژه تشریحی در کد مجموعه‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲،۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ اعلام شده است.

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ که اسامی آنها در سایت ملی سنجش اعلام باید با توجه به نکات ذیل و برنامه‌زمانی مشخص، برای اطلاع از مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه مورد نظر اعلام شده مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته-محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

 
آن‌دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل‌های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته‌های شرایط خاص و بورسیه (کدمجموعه‌های موضوع اطلاعیه) را داشته یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی مرحله مصاحبه این رشته‌ها را نداشته اند، در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند. این متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی و رویت کارنامه در کدرشته محل‌های انتخابی، در صورت هرگونه سوال می‌توانند با سازمان ملی سنجش مکاتبه کنند.

آزمون پروژه عملی کد مجموعه‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵:

پروژه عملی کد مجموعه‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ در صبح و بعدازظهر روز‌های چهارشنبه ۳ مرداد، پنج‌شنبه ۴ مرداد و جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ منحصراً در شهر تهران و برای مجازین به انتخاب دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) که حداقل یکی از کدرشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را انتخاب کرده (منحصراً دوره‌های روزانه و نوبت دوم) و هزینه برگزاری آزمون تشریحی یا عملی خود را هم‌زمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده‌اند، بر اساس جدول ذیل برگزار خواهد شد.

برای آن دسته از متقاضیانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه هستند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت است. ضمناً برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است. آدرس حوزه برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. همچنین برگ راهنما و کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه اول مرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش قابل دریافت است.

تبصره ۱: نظر به اینکه در کد مجموعه امتحانی «۱۳۵۲- معماری» سه پروژه عملی یا تشریحی برگزار می‌شود در صورت پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی هر یک از پروژه‌های ذیربط، یک کارت ورود به جلسه آزمون جداگانه در نظر گرفته می‌شود و لازم است با توجه به کدرشته‌محل‌های انتخابی بابت هر یک از پروژه‌های مربوط نسبت به پرینت کارت پروژه مربوط اقدام کنند.

تبصره ۲: منابع آزمون تشریحی درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه رشته کارگردانی نمایش از کد مجموعه امتحانی ۱۳۵۷ به شرح زیر است که داوطلبان باید تمامی کتب معرفی شده را مطالعه کنند: ۱ـ الکترا (اثر سفوکل) ۲ـ لیر شاه (اثر ویلیام شکسپیر) ۳ـ تراژدی مریم (اثر الیزابت کَری) ۴ـ الکتر (اثر ژان ژیرودو) ۵ ـ پلکان (اثر اکبر رادی) ۶ ـ خرس‌های قطبی (اثر مارک هَدِن).

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر