محصول جدید و آماده فروش ایران خودرو را بشناسید!

خودروی جدید ایران خودرو تحت عنوان ری را به زودی به بازار عرضه می‌شود.
محصول جدید و آماده فروش ایران خودرو را بشناسید!
کد خبر : ۶۸۶۳۸

قرار است بزودی، ایران خودرو ری را را به عنوان رقیب کراس‌اوور‌های کوچک چینی به بازارعرضه کند. این خودرو نسخه ایرانی‌شده پژو ۲۰۰۸ به شمار می‌رود. با این حال، تفاوت‌های عمده‌ای با پژو ۲۰۰۸ دارد و تنها از لحاظ ابعاد با آن یکسان است.
ری را از موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژر با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد که قدرتمندتر از رقبای چینی است. گیربکس آن نیز ۶ سرعته خودکار است. شتاب صفر تا صد آن حدود ۱۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر در ساعت برآورد می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

از نظر طراحی، ری را از الگو‌های روز دنیا پیروی می‌کند. چراغ‌های اصلی در سپر‌ها قرار گرفته‌اند و چراغ‌های روی کاپوت نقش دی‌لایت را ایفا می‌کنند. نمای جانبی آن اسپرت و کشیده است و سقف مشکی‌رنگ به جذابیت آن می‌افزاید. در عقب نیز چراغ‌ها در بخش مشکی‌رنگ جای گرفته‌اند.

امکانات رفاهی ری را بنزینی
به نقل از روزگار خودرو، در داخل کابین، دو کلاستر ۱۲ اینچی لمسی برای اطلاعات و سیستم سرگرمی تعبیه شده است. تنظیمات تهویه نیز از دکمه‌های فیزیکی و کنترلر‌های چرخان برخوردار است. از تجهیزات ایمنی و رفاهی مانند کیسه‌های هوا، سیستم‌های کمکی رانندگی، سانروف، صندلی‌های برقی و سیستم صوتی قدرتمند بهره می‌برد.

گفتنی است، هفته گذشته مدیرعامل ایران خودرو از اخذ تاییدیه‌های نهایی برای ورود این خودرو به بازار خبر داده بود.

منبع: تازه نیوز

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر