امکانات هتل مادی ازمیر را بشناسید

در این محتوا همراه ما باشید تا با امکانات هتل ازمیر آشنا شوید و شرایط رزرو هتل ازمیر را برای شما توضیح دهیم.
امکانات هتل مادی ازمیر را بشناسید
کد خبر : ۶۹۶۹۰

اگر برای رزرو هتل ازمیر اقدامی نکرده‌اید و به‌دنبال هتلی خوب، با امکانات قابل قبول و هزینه نسبتا مناسب هستید، هتل مادی ازمیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل با در اختیار داشتن 4 ستاره، امکانات خوبی دارد و با فاصله کم نسبت به جاذبه‌های گردشگری ازمیر رفت‌و‌آمد در شهر را برای مسافران راحت می‌کند. 

معرفی هتل مادی ازمیر

شهر زیبای ازمیر در ترکیه، یکی از مقاصد گردشگری و توریستی است که همه‌ساله افراد زیادی به آن سفر می‌کنند. علاوه‌بر سفر تفریحی، این شهر برای سفرهای کاری نیز یکی از مقاصد اصلی در کشور ترکیه است و بیشتر افرادی که با هدف کار و تجارت به ترکیه سفر می‌کنند، بعد از استانبول در این شهر اقامت و فعالیت دارند.

به‌همین دلیل در این شهر هتل‌های متعددی فراهم شده تا مسافران دغدغه‌ای بابت اقامتگاه خود نداشته باشند. هتل مادی ازمیر یکی از هتل‌های خوب در این شهر است که همه مسافران، اعم از افرادی که برای گردش و تفریح به ازمیر سفر کرده و افرادی که با هدف کار راهی این شهر شده‌اند، امکان اقامتی راحت در آن را دارند.

این هتل دارای 4 ستاره است؛ در نتیجه امکانات و تجهیزات مناسبی در آن وجود دارند که نیازهای مسافران را فراهم می‌کنند. در کنار امکانات خوب، پرسنل آموزش دیده که مسلط به چند زبان زنده دنیا هستند نیز در تجربه اقامت راحت در این هتل بی‌تاثیر نیستند. پذیرش هتل مادی به‌صورت 24 ساعته، پاسخگوی مسافران است و در صورت بروز مشکل، نیازهای آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

امکانات هتل مادی ازمیر

اگر امکان ارائه شده توسط هتل برای شما حائز اهمیت است، اقامت در هتل مادی ازمیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه مهم‌ترین امکانات این هتل را معرفی خواهیم کرد.

خدمات مهمان

مهمانان و مسافرانی که در هتل مادی اقامت دارند، امکان استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی، انبار چمدان، تهیه بلیط یا تورهای گردشگری و اجاره و رنت خودرو را دارند. این خدمات با پرداخت هزینه قابل استفاده هستند و مسافران بسته به نیاز خود امکان استفاده از آن‌ها را دارند؛ اما خدمات پذیرش، پارکینگ هتل و وای‌فای که در تمام نقاط هتل قابل دسترس است، به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

امکانات هتل مادی ازمیر را بشناسید

امکانات تفریحی

در هتل مادی ازمیر، امکانات رفاهی خوبی برای مسافران فراهم شده تا اقامت در هتل برای آن‌ها به‌یادماندنی شود. ازجمله این امکانات می‌توان به کتابخانه اشاره کرد که انواع کتاب‌های مشهور جهان به زبان اصلی را می‌توانید در آن پیدا کنید. در نزدیکی کتابخانه محوطه‌ای برای مطالعه کتاب وجود دارد که به‌خوبی فضاسازی شده و محیطی آرام و دنج دارد.

هتل مجهز به یک سالن ورزشی است تا مسافرانی که به سلامتی بدنی خود اهمیت می‌دهند، امکان انجام تمرینات ورزشی را داشته باشند. در صورت تمایل روزنامه رایگان در لابی وجود دارد که با مطالعه آن در جریان اتفاقات روز دنیا قرار خواهید گرفت.

برخلاف دیگر هتل‌های 4 ستاره ترکیه، این هتل مجهز به استخر و... نیست اما فاصله نزدیک آن با دریا و مجتمع‌های تفریحی ازمیر باعث می‌شود که امکان انجام این تفریحات هم به‌راحتی میسر باشد. برای رفت‌وآمد راحت در شهر، جهت گردش و تفریح، هتل دارای خدمات تاکسی سرویس نیز است که با هماهنگی قبلی می‌توانید از آن استفاده کنید.

رستوران و کافی‌شاپ

مانند بیشتر هتل‌های ترکیه، در هتل مادی ازمیر نیز رستوران و کافی‌شاپی وجود دارد که مسافران می‌توانند وعده‌های اصلی غذایی یا میان‌وعده‌ها را در آن‌ها صرف کنند. این هتل دارای یک رستوران است که منوی آن ترکیبی از غذاهای محلی و بین‌المللی است. صبحانه به‌صورت بوفه سرو می‌شود و برای مهمانان رایگان است اما ناهار و شام با پرداخت هزینه قابل استفاده هستند. کافی‌شاپ هتل نیز منوی کامل از انواع نوشیدنی‌ها دارد که در میان آن‌ها حتی چای لذیذ ایرانی هم وجود دارد.

اتاق‌های مجهز با امکانات کامل

هتل مادی ازمیر دارای اتاق‌هایی مجهز با امکانات کامل است. اتاق‌های خانوادگی این هتل، تمام امکانات رفاهی برای اقامت راحت را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این اتاق‌ها عبارتند از:

  • اتاق سینگل با 1 تخت توئین

  • اتاق توئین با 2 تخت توئین

  • اتاق دبل با 1 تخت دبل

  • اتاق کامفورت تریپل با 1 تخت دبل و 2 تخت توئین یا 3 تخت توئین

  • سوئیت خانوادگی با 1 تخت دبل و 2 تخت توئین

روم‌سرویس یا خدمات اتاق برای همه واحدهای اقامتی این هتل رایگان است و خدمات نظافت اتاق از طریق آن انجام می‌شود. اتاق‌های این هتل تجهیزاتی مانند کتری برقی، کمد، تلویزیون LED، مبلمان و... را دارند. اقامت در این هتل برای کودکان زیر 2 سال رایگان است و تنها در بعضی اتاق‌ها امکان اضافه کردن سرویس اضافه وجود دارد.

امکانات هتل مادی ازمیر را بشناسید

هتل مادی ازمیر، بهترین گزینه برای اقامتی بی‌نظیر

هتل مادی ازمیر به‌عنوان هتلی 4 ستاره که امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، گزینه‌ای مناسب برای اقامت در این شهر است؛ ‌به‌خصوص اگر برای نخستین بار به ازمیر سفر می‌کنید و قصد مدیریت هزینه‌ها را دارید.

این هتل‌ را می‌توانید از طریق سیستم رزرواسیون فلای تودی رزرو کنید. این هتل و دیگر هتل های ازمیر در فلای تودی با توضیحات کامل قرار دارند تا بعد از آشنایی با امکانات و خدمات هتل، اقدام به انتخاب هتل مورد نظر و رزرو آن کنید؛ البته رزرو هتل تنها یکی از خدمات فلای تودی است و بعد از آن می‌توانید بلیط هواپیما ازمیر را نیز از طریق فلای تودی خریداری کنید. در صورتی‌که حین خرید بلیط یا رزرو هتل دچار مشکل شدید، کارشناسان فلای تودی پاسخگوی شما خواهند بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر