آپارتمان ۷۰ متری در سعادت آباد چند؟!

در این گزارش جدیدترین قیمت آپارتمان ۷۰ متری در سعادت آباد را در تیر ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار داه شده است.
آپارتمان ۷۰ متری در سعادت آباد چند؟!
کد خبر : ۷۰۰۹۴

سعادت آباد، جز محلات پرتقاضای و پرمعامله تهران محسوب می‌شود، چراکه علاوه بر دسترسی خوب، از کلیه امکانات رفاهی، درمانی و تفریحی نیز برخوردار است.

در این گزارش جدیدترین قیمت آپارتمان ۷۰ متری در سعادت آباد را در تیر ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار داه است.

قیمت آپارتمان ۷۰ متری در سعادت آباد؛ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان
در تازه‌ترین آگهی‌های فروش خانه، آپارتمانی ۷۲ متری در نزدیکی میدان کاج سعادت آباد به فروش می‌رسد. این خانه‌ی غرق در نور طبقه چهارم از پنچم یک ساختمان با نمای مجلل و لابی مناسب است. این واحد دارای یک اتاق خواب و دو لاین آسانسور و پارکینگ و انباری، بیشتر به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود. ارزش کل این خانه، ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون؛ قیمت آپارتمان ۷۰ متری در سعادت آباد
خانه‌ای دیگر در همین منطقه با متراز ۷۵ متر، از شمال و جنوب خانه دارای نورگیر کامل، برای فروش آگهی شده است. این واحد مسکونی با دو اتاق خواب در طبقه سوم یک ساختمان پنچ طبقه قرار دارد. از دیگر امکانات این خانه می‌توان به انباری، پارکینگ و آسانسور آن اشاره کرد. ارزش این خانه در حال حاضر ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون است.

آپارتمان ۷۰ متری با سونا و جکوزی؛ ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون
یک خانه‌ی دیگر با ۷۰ متر مساحت، واقع در سعادت آباد فروخته می‌شود. این واحد با طراحی مدرن و خوش نقشه دو اتاق خواب دارد. امکانات دیگر این خانه ۱۵ ساله و بازسازی شده، سونا و جکوزی و سالن اجتماعات معرفی شده که یک گزینه خوب برای خانواده‌های کم جمعیت خواهد بود. این خانه با ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون فروخته می‌شود.

قیمت خانه ۶۵ متری در سعادت آباد؛ ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون
در همین منطقه و در نزدیکی بلوار سرو غربی، خانه‌ای ۶۵ متری با یک اتاق خواب، انباری و آسانسور آگهی شده است. همسایه‌های این ساختمان بسیار آرام و قابل اعتماد هستند، اما این خانه فاقد پارکینگ است و شاید برای افراد دارای خودرو مناسب نباشد. قیمت این واحد مسکونی ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

قیمت آپارتمان ۷۰ متری در سعادت آباد ساخت ۹۷
نزدیک به خیابان سپیدار، خانه‌ای ۷۰ متری در طبقه سوم از ششم یک آپارتمان مسکونی قرار دارد. این خانه‌ی شش سال ساخت، با دو اتاق خواب و یک بالکن کاربردی، نورگیر بسیار خوبی دارد. پارکینگ، انباری و آسانسور از امکانات این آپارتمان است و قیمت کل آن حدود ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

خانه‌ای ۷۰ متری در سعادت آباد؛ ۷ میلیارد و ۵۰۰
خانه‌ی ۷۰ متر دیگری در همین محله برای فروش آگهی شده، این خانه‌ی خوش ساخت، با یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری، در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد. ساختمان این واحد با یک نگهبان شبانه روزی دارای امنیت کامل است. این خانه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش ۷۷ متر خانه در سعادت آباد
در سعادت آباد بین خیابان پاکنژاد و شهرداری، خانه‌ای ۷۷ متری آگهی شده که به دلیل واقع شدن در یک کوچه بن‌بست علاوه بر جای پارک کافی، امنیت بالایی هم دارد. این خانه با دو اتاق خواب، انباری، آسانسور و پارکینگ، در طبقه سوم یک ساختمان هشت طبقه قرار دارد. ساختمان به طور شبانه روزی دارای لابی‌من است. چنین خانه‌ای با ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

منبع: کاما پرس

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر