گزارش آگهی

معرفی شرکت لوله بازکنی لوله پرو

لوله بازکنی تهران آماده خدمت رسانی به تمامی مناطق تهران به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته است.
معرفی شرکت لوله بازکنی لوله پرو
کد خبر : ۷۰۳۹۷

شرکت خدمات فنی لوله بازکنی لوله پرو دارای تیمی مجرب و حرفه ای است که تشکیل شده از تکنسین هایی ماهر و با تجربه است. شرکت ما دارای چندین شعبه در تمامی مناطق تهران است تا سرویس دهی را به سراسر تهران سریع تر انجام بدهد.

لوله بازکنی تهران

یکی از مشکلات بسیار زیاد در تهران گرفتگی لوله است و شهر بزرگی مثل تهران نیاز به لوله بازکن های مطمئنن زیادی دارد. شرکت خدمات فنی لوله بازکنی لوله پرو در تهران با سابقه پیش از 20 سال در این عرصه، آماده خدمت رسانی به مردمان خوب تهران بزرگ است

در صورت نیاز برای اعزام سرویسکار با شماره 09194057841 تماس بگیرید.

لوله بازکنی سراسر تهران

خدمات فنی لوله بازکنی لوله پرو تهران، برای اینکه ساکنین محترم تهران در آسایش باشند در تمامی مناطق تهران سرویسکارانی را مستقر کرده است تا شما در هر نقطه از تهران با گرفتگی لوله مواجه شدید بتوانید راحت با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید تا سرویسکار به محل آدرس اعزام شود تا مشکل گرفتگی را رفع کند

لوله بازکنی شبانه روزی 

تمامی خدمات لوله بازکنی تهران به صورت شبانه روزی است چرا که گرفتگی لوله زمان مشخصی ندارد و شما در هر ساعت از شبانه روز که با مشگل گرفتگی لوله مواجه شدید میتوانید با ما تماس بگیرید تا سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل آدرس اعزام شود.

لوله بازکنی بدون کثیف کاری 

یکی از مسائل بسیار مهمی که سرویسکاران لوله بازکنی لوله پرو به آن پایبند هستند رعایت اصول بهداشتی است. چرا که رعایت نکردن این موضوع میتواند باعث ایجاد بوی بد و انتشار میکروب های بیماری زا شود و سلامتی مشتریان عزیز نیز برای ما بسیار حائز اهمیت است.

روش های مختلف لوله بازکنی در تهران

لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور فنر برقی

یکی از روش های مرسوم در لوله بازکنی استفاده از دستگاه ژنراتور است که با کمک یک فنر گرفتگی را رفع میکند نحوه کار این دستگاه اینطور است که ابتدا باید دستگاه را به برق متصل کرده و بعد فنر را از درون دستگاه عبور داده و به درون لوله هدایت کرده و با استفاده از دسته ای که روی دستگاه است شروع به کار کرده تا گرفتگی را رفع کند

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا معمولا مواقعی استفاده میشود که گرفتگی با فنر رفع نشود. روش کار این دستگاه به این صورت است که دستگاه هوا را با فشار بسیار بالا وارد لوله میکند تا گرفتگی رفع شود ولی این روش خطراتی مانند ترکیدن لوله نیز میتواند داشته باشد.

معرفی شرکت لوله بازکنی لوله پرو

لوله بازکنی بدون کنده کاری

لوله بازکنی لوله پرو تهران مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های لوله بازکنی در تهران است که سرویسکاران ما به راحتی میتوانند هر نوع گرفتگی را رفع کنند.

شاید فکر کنید که لوله بازکنی نیاز به تخریب یا کنده کاری دارد ولی اینطور نیست با وجود دستگاه هایی مانند دستگاه ژنراتو فنر برقی - دستگاه تراکم هوا نیاز به این کار نیست.

سوالات متداول لوله بازکنی

چرا  لوله بازکنی لوله پرو را برای لوله بازکنی انتخاب کنیم؟

شرکت خدمات فنی لوله پرو دارای تیمی از تکنسین و سرویسکارانی ماهر است که در زمینه لوله بازکنی و گرفتگی لوله تجربه بسیاری دارند و به همین دلیل گرفتگی لوله شما را به بهترین نحو در کمترین زمان ممکن رفع میکنند.

آیا امکان باز شدن لوله های سیمانی یا قیر وجود دارد؟

در بعضی مواقع مثل ساخت یا بازسازی خانه امکان رفتن سیمان یا قیر به درون لوله وجود دارد که این نوع گرفتگی از شدید ترین انسداد های لوله است ولی خدمات فنی لوله بازکنی تهران با سرویسکارانی ماهر و با تجربه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لوله بازکنی این مشکل را رفع میکنند.

اعزام لوله بازکن چقدر زمان میبرد؟

شرکت خدمات فنی لوله پرو همینطور که گفتیم در تمامی مناطق تهران دارای سرویسکار است تا سریع ترین خدمات را داشته باشد به همین دلیل نزدیک ترین سرویسکار را به محل آدرس اعزام میکنیم.

قیمت لوله بازکنی تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

شدت و نوع گرفتگی لوله به طور مثال انسداد های ساده مثل روغن و چربی هزینه کمتری به نسبت با رسوبات و سیمان و . . . دارند. متراژ استفاده شده فنر نیز بستگی به گرفتگی لوله دارد.

دلایل گرفتگی لوله توالت

  • افتادن دستمال کاغذی درون لوله
  • فرسایش لوله در طول زمان
  • رسوب گرفتگی لوله
  • قطر نامناسب لوله

دلایل گرفتگی لوله آشپزخانه

  • تجمع روغن و چربی در لوله
  • ریختن پسماند غذا یا میوه به درون لوله
  • ریختن تفاله چای به درون لوله
  • تجمع رسوبات

معرفی شرکت لوله بازکنی لوله پرو

چرا باید با لوله بازکنی معتبر تماس بگیریم

موقع گرفتگی لوله آشپزخانه یا توالت وقتی آب تخلیه نمیشود شاید عجله کنید که با یه لوله بازکن تماس بگیرید ولی در این شرایط نباید عجله کنید چرا که انتخاب یک لوله بازکنی غیر معتبر میتواند باعث هزینه های سنگینی شود به طور مثال

  • آسیب به لوله و موجب شکستگی لوله
  • عدم تسلط لوله بازکن روی دستگاه و موجب آسیب به وسایل خانه
  • عدم رعایت اصول بهداشتی و پخش کثیفی در فضا
  • عدم ارائه فاکتور معتبر
  • دریافت هزینه های اضافی به بهانه های مختلف

اما لوله بازکنی لوله پرو با ارائه فاکتور معتبر اگر بعد از باز شدگی لوله مشکلی پیش آید به صورت رایگان درست خواهد کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر