واکنش باشگاه تراکتور به ادعای رضا درویش با تندترین لحن ممکن

شب گذشته رضا درویش با حضور در برنامه فوتبال برتر مدعی شد که مهدی ترابی با دستمزد بیش از ۷۰ میلیارد تومان راهی تیم فوتبال تراکتور شده است.
واکنش باشگاه تراکتور  به ادعای رضا درویش با تندترین لحن ممکن
کد خبر : ۷۰۵۴۵

شب گذشته رضا درویش با حضور در برنامه فوتبال برتر مدعی شد که مهدی ترابی با دستمزد بیش از ۷۰ میلیارد تومان راهی تیم فوتبال تراکتور شده است.

سعید مظفری‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، اظهار داشت: علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر اکنون بازیکنان تحت قرارداد تراکتور هستند، علی‌رغم احترام خاصی که برای اقای درویش قائل هستم، عرض میکنم که آقای درویش حق ندارند راجع به بازیکنان ما این چنین اظهار نظر نمایند و با استفاده ابزاری از مسائل عاطفی و تحریک احساسات هواداری به دنبال جبران قصور مجموعه‌شان باشند. انتظار می‌رود ایشان به اصول و قواعد حاکم بر فوتبال واقف باشد.

وی ادامه داد: رقم‌های اعلام شده از سوی آقای درویش در خصوص رقم قرارداد بازیکنان مذکور با تیم تراکتور، به هیچ عنوان صحت ندارد. این بازیکنان به خاطر رفتار و خلف وعده مدیریت از پرسپولیس جدا شده‌اند، نه پول. باشگاه تراکتور قرارداد نامتعارفی با هیچ بازیکنی منعقد نکرده و رقم‌های اعلامی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توهم است.
مظفری‌زاده اظهار داشت: بار دیگر اعلام می‌کنم دلیل جدایی ستاره‌های پرسپولیس همین نوع رفتار و بدقولی‌های مدیریت این باشگاه است و عامل حضور آنان در تراکتور نیز رقم بالای قرارداد نیست؛ بلکه رفتار متعهدانه و نظم مالی تراکتور در قبال قرارداد‌های منعقد شده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور عنوان کرد: همان‌گونه که یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده بودند، بپذیرید که عدم توانایی شما در مذاکره و رفتار‌های نادرست‌تان عامل جدایی ستاره‌های پرسپولیس است. اینکه شما فکر کنید با فشار به ارکان فدراسیون و ایجاد موج رسانه‌ای میتوانید تغییری در عدالت ایجاد کنید تصور کاملا اشتباهی است

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر