جدیدترین قیمت خودروی داخلی و خارجی امروز ۳ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو امروز چهار‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ با توجه به نمودار‌های به‌دست‌آمده از بازار در طول هفته جاری روند نزولی به خود گرفته است.
جدیدترین قیمت خودروی داخلی و خارجی امروز ۳ مرداد ۱۴۰۳ + جدول
کد خبر : ۷۰۶۱۱

قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ حکایت از بازاری با روند نزولی دارد؛ طوری‌که از اوایل هفته جاری سرعت افت قیمت در محصولات شتاب گرفته است.

قیمت خودرو امروز چهار‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ با توجه به نمودار‌های به‌دست‌آمده از بازار در طول هفته جاری روند نزولی به خود گرفته است. طوری‌که ریزش قیمت‌ها از یک میلیون تا ۹۵ میلیون تومان به چشم می‌خورد. البته سه محصول روند افزایشی دارند و تعداد معدودی با قیمت ثابت باقی مانده‌اند.

نرخ دلار به‌عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیر خود را بر قیمت محصولات داخلی و مونتاژی گذاشته و نمودار قیمتی آنها کاهشی گزارش می‌شود.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، طی ۲۴ ساعت گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو به قیمت ۳۳۵ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رفت.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳، اما ۵ میلیون تومان ریزش کرد و ۷۵۵ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۳ در حدود ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۹۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم ۸۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V ۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۹۱۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V ۱ مدل ۱۴۰۳ نیز ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد در طول ۲۴ ساعت گذشته دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ در حدود ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۹۷۵ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ هم ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ نیز ۶۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۵۷۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار در حدود ۴۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF ۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۵ میلیون تومان ارزان و ۷۶۵ میلیون تومان فروخته شد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۸۰۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت خودرو‌های داخلی

جدیدترین قیمت خودروی داخلی و خارجی امروز ۳ مرداد ۱۴۰۳ + جدول
قیمت خودرو‌های داخلی در تمامی محصولات ریزشی مشاهده می‌‍شود.

سورن پلاس (ESP) یکی از انواع مختلف این خودرو داخلی به شمار می‌رود که برخلاف روز‌های گذشته از ابتدای امروز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به محدوده ۷۰۰ میلیون تومانی برگشت.

دنا پلاس توربو ۶سرعته با ادامه روند کاهشی، در صبح امروز با افت ۹ میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بین محصولات ایران خودرو شد و به قیمت ۸۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از کم‌نوسان‌ترین محصول شرکت سایپا، امروز به روند نزولی خود با ریزش ۹ میلیون تومانی ادامه داده و به کانال ۷۸۰ میلیون تومانی رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت چهار میلیون تومانی از ابتدای معاملات امروز به قیمت ۵۵۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت محصولات ایرانخودرو و سایپا

خودرو ۲ مرداد ۱۴۰۳ ۳ مرداد ۱۴۰۳
سورن پلاس دوگانه‌سوز EF۷ مدل ۱۴۰۳ ۷۷۰ میلیون تومان ۷۶۰ میلیون تومان
سورن پلاس بنزینی EF۷ مدل ۱۴۰۲ ۵۹۵ میلیون تومان ۵۹۵ میلیون تومان
دنا پلاس شش‌دنده‌‌ ارتقایافته مدل ۱۴۰۳ ۹۲۰ میلیون تومان ۹۱۰ میلیون تومان
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل ۱۴۰۳ ۹۸۰ میلیون تومان ۹۸۰ میلیون تومان
پارس سال XU۷p مدل ۱۴۰۳ ۶۷۰ میلیون تومان ۶۶۰ میلیون تومان
۲۰۷ با موتور TU۳ مدل ۱۴۰۳ ۶۴۰ میلیون تومان ۶۴۰ میلیون تومان
۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳ ۷۵۵ میلیون تومان ۷۵۵ میلیون تومان
۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل ۱۴۰۳ ۹۸۵ میلیون تومان ۹۷۵ میلیون تومان
رانا پلاس ارتقایافته مدل ۱۴۰۳ ۶۱۰ میلیون تومان ۶۱۰ میلیون تومان
رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۲ ۶۶۰ میلیون تومان ۶۶۰ میلیون تومان
تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ ۷۶۰ میلیون تومان ۷۶۰ میلیون تومان
تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ ۹۲۰ میلیون تومان ۹۱۰ میلیون تومان
تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۳ ۹۷۰ میلیون تومان ۹۶۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ ۶۴۰ میلیون تومان ۶۴۰ میلیون تومان
پراید ۱۵۱ تیپ DA مدل ۱۴۰۳ ۳۳۰ میلیون تومان ۳۳۰ میلیون تومان
ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۱۵ میلیون تومان ۴۱۵ میلیون تومان
کوئیک GX مدل ۱۴۰۳ ۴۲۵ میلیون تومان ۴۲۵ میلیون تومان
کوئیک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۱۵ میلیون تومان ۴۱۵ میلیون تومان
اطلس مدل ۱۴۰۳ ۵۱۵ میلیون تومان ۵۱۵ میلیون تومان
چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان یک میلیارد و ۵۳۰  میلیون تومان
چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ یک میلیارد و ۶۳۰  میلیون تومان یک میلیارد و ۶۳۰  میلیون تومان
شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۷۰۰ میلیون تومان ۷۰۰ میلیون تومان
شاهین اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ ۸۰۵ میلیون تومان ۸۰۵ میلیون تومان

قیمت خودرو‌های مونتاژی
محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ از دست داده و با روند نزولی همانند روز‌های گذشته به کار خود ادامه دادند.

جدیدترین قیمت خودروی داخلی و خارجی امروز ۳ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

X۲۲ پرو دستی یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو از ابتدای هفته ۱۷ میلیون تومان کاهش داشته و امروز نیز با افت ۱۱ میلیون تمان دیکر به قیمت ۹۲۶ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S۵ در شمار محصولات کرمان موتور امروز با افت چشمگیر ۶۴ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پیکاپ G۹ از دیگر محصولات این شرکت با افت شدید ۸۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

هونگچی E-QM۵ با روند نزولی خود از ابتدای هفته امروز نیز با افت ۹۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان رسیده است.

لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات مونتاژی هر دو با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرند.

منبع: خبرجو ۲۴

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر