گزارش آگهی

کمد لباس ریلی راه حلی برای کمبود فضای اتاقتان

امروزه با توجه به نوع و سبک زندگی آپارتمان نشینی اکثریت افراد از مشکل کمبود فضا در تمام نقاط منزل رنج می‌برند.
کمد لباس ریلی راه حلی برای کمبود فضای اتاقتان
کد خبر : ۷۰۸۲۸

این مشکل را به طور کامل نمی‌توان رفع کرد اما مطمئنا استفاده و به کارگیری از لوازمی که فضای کمتری را در اتاق اشغال می‌کنند کمک بزرگی را در جهت مرتب شدن و همچنین استفاده حداکثری از فضای اتاق به ما خواهد داشت. همه ما این تجربه را داشته‌ایم که کمبود فضای منزل به خصوص اتاق خواب، سبب نامرتبی و ریخت و پاش در اتاق شده است.

یکی از پیشنهادات ما به شما استفاده از کمد لباس درب ریلی در اتاقتان می‌باشد. این نوع کمد لباس به دلیل باز و بسته شدن درب‌های آن بصورت کشویی، علاوه بر کمک به حل مشکل فضای کوچک تاثیر بسزایی در دکوراسیون و دیزاین منزل دارد و همینطور به جمع و جور شدن اتاق نیز کمک شایانی خواهد کرد. این کمد لباس‌ها در مدل‌های مختلفی با جنس‌های متفاوت توسط تولیدکنندگان مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود.

شاید به قطعیت بتوان گفت که کمد لباس بعد از تخت خواب دومین عنصر مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون اتاق خوابتان است. بهتر است کمدلباس را همگون با تخت خواب خود و دیگر لوازم مورد نیاز اتاق خواب برگزینید تا تطابق و هارمونی این دو عنصر چشم نوازی بیشتری به اتاق خوابتان ببخشد.

کدام نوع کمد لباس بهترین انتخاب برای شماست؟

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید کمد لباس به آن توجه می‌شود توجه به نوع آن است. خوشبختانه امروزه دنیایی از مدل‌ها نظیر کمد لباس درب ریلی، کمد کشویی، کمد لباس دو درب، کمد یک درب، کمد قفسه‌ای، کمد لباس دو درب آینه‌ای و... تولید می‌شوند که مشتری می‌تواند بر اساس نیاز خود و میزان فضای منزل بهترین و مناسب‌ترین گزینه را بر اساس سلیقه سفارش دهد و به اتاق خواب خود سروسامان بزرگی بخشد. اگر اتاق خوابتان کوچک است و تمام لوازمتان در تنگنای یکدیگر واقع شده‌اند کمد لباس درب ریلی با توجه به اینکه درب ‌ها روی یکدیگر سوار شده‌اند و زمان باز کردن درب مشکل کمبود و درگیری فضایی توسط درب باز شده را ندارید بهترین گزینه برای شماست.

از فضای داخل کمد لباس غافل نشوید

قبل از اقدام به خرید کمد لباس این ابهامات را در ذهن خود حل کرده و سپس قدم بعدی را بردارید.

فضای درون کمد شما باید دارای چه نوع و چه مقدار فضای ذخیره ساز باشد؟ تنها وجود یک ریل برای آویزان کردن لباستان با چوب لباس کافیست؟ یا باید کمد لباستان جای کفش، کشوهای کوچک برای اکسسوری، لوازم آرایش و... را نیز نیاز داشته باشد؟

حال می‌توانید پس از پاسخ به این سوالات سفارشات خود را با توجه به مدل‌های بی نظیر موجود در بازار و  همینطور سلیقه خود ثبت کنید.

ویژگی‌های فروشنده‌ای که قصد خرید از آن را دارید

برای همه مردم دنیا، داشتن یکسری از خصوصیات و ویژگی ها در فروشنده‌ای که قصد خرید از آن را دارند بسیار حائز اهمیت است. یکی از مهمترین ویژگی، اعتبار برند در بازار و محبوبیت آن در میان افراد است. هیچ یک از ما دوست نداریم محصولی را خریداری کنیم که از کیفیت پایینی در ساخت برخوردار بوده و یا گارانتی و خدمات پشتیبانی مناسبی را ندارد. در میان برندها و تولیدکنندگان گوناگونی که در این حوزه فعالیت دارند، مجموعه‌هایی نظیر بهجا می توانند انتخاب مناسبی برای خرید محصولات چوبی و دکوراسیون داخلی باشند. بهجا ( Behja.ir ) یکی از بزرگترین و معتبر‌ترین تولیدکنندگان مصنوعات چوبی در ایران است که از عمده‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این مجموعه می‌توان به تخت خواب تاشو بهجا و یا کمد ریلی بهجا اشاره کرد

کمد لباس ریلی راه حلی برای کمبود فضای اتاقتان

با انواع جنس و متریال کمد لباس و ویژگی هر کدام آشنایی دارید؟

1- کمد لباس ام دی اف، مقاوم در برابر نفوذ رطوبت

امروزه یکی از مرغوب‌ترین متریال‌هایی که در ساخت کمد لباس کاربرد زیادی دارد ام دی اف است. کمد‌های ام دی اف درمقابل سایر کمد‌های چوبی و سایر اجناس، کیفیت بسیار بالاتری دارند. از جمله ویژگی های کمد لباس ام دی اف می‌توان به مواردی نظیر استحکام در برابر خط و خش، مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ آب و عدم نفوذ قارچ و حشرات اشاره کرد.

2- کمد لباس چوبی، ماندگاری و طرح پذیری عالی

کمد لباس چوبی با القای حس طبیعی بودن زیبایی چشم نوازی را به اتاق شما هدیه خواهد داد. کمد‌های چوبی معمولا از جنس گردو، بلوط ، افرا و.... ساخته می‌شوند اما یکی از معایب آن قیمت بسیار بالا به دلیل به کاربردن چوب طبیعی در تولید این نوع محصول  است و در ضمن مقاومتی در برابر نفوذ آب ندارد و با این اتفاق کمد ترک خورده و ظاهرش تغییر خواهد کرد که با رنگ زدن هم این مشکل جبران نخواهد شد.

3- کمد لباس برزنتی، کمدی با قابلیت حمل آسان

دیگر جنس کمد لباس که معروف به سبک و قابل حمل بودن است، کمد لباس برزنتی است که تنوع بسیار بالایی در رنگ دارد. این نوع کمد لباس قابلیت ارتفاع و طبقه دارند که می‌توانید اندازه مورد نظر را خود تعیین کنید. مهمترین معایب کمد لباس برزنتی که می توان در حال حاضر به آن اشاره نمود، میزان مقاومت کم آن است.

در این مطلب تلاش کردیم تا به مواردی که نیاز است در انتخاب و خرید کمد لباس به آن دقت داشته باشید بپردازیم. همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم از میان تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات چوبی، میتوانید به شرکت بهجا اعتماد کنید. چرا که این مجموعه در سالیان گذشته با تولید محصولات باکیفیت و ایده‌آل نظیر کمد لباس بهجا و تخت مسافرتی بهجا توانسته سهم بزرگی از بازار مصنوعات چوبی و دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص دهد. جهت مشاهده محصولات این مجموعه به همراه قیمت بروز می توانید به سایت https://behja.ir مراجعه کنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر