7 نکته طلایی برای خرید اکانت قانونی PS5 در ایران

استفاده از کنسول ریجن چین شما را به مشکل می‌اندازد. پس راه‌حل چیست؟ کدام ریجن باید تهیه کرد و بازی‌ها را با چه ظرفیتی خرید کنیم؟ برای رسیدن به جواب تمام سوالات تا انتها همراه ما باشید.
7 نکته طلایی برای خرید اکانت قانونی PS5 در ایران
کد خبر : ۷۱۰۰۴

قبل از خرید اکانت قانونی ps5 ، اشتباه من را تکرار نکنید. برای گرفتن پاسخ سوالات خود تا انتها همراه ما باشید.

نکات مهم قبل از خرید اکانت قانونی PS5

قبل از خرید اکانت قانونی پلی استیشن 5، به 7 نکتۀ مهم باید توجه کنید. هر کدام از این نکته‌ها، به شما کمک می‌کند تا سال‌ها به‌خوبی از محصول خریداری کرده استفاده کنید. به‌فرض مثال اگر شما به‌دنبال ریجن چین باشید، ممکن است با سانسور شدن قسمتی از بازی مواجه شوید.

1. آشنایی با انواع ظرفیت اکانت PS5

طبق تجربۀ متخصصین، اولین نکتۀ طلایی برای خرید  اکانت قانونی PS5، توجه به ظرفیت آن است. بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شوند، ظرفیت‌های مختلفی دارند که واجب است شما با آن‌ها آشنا شوید.

نقاط قوت و ضعف اکانت ظرفیت 1 PS5

اولین مدل ظرفیت اکانت‌های PS5، ظرفیت 1 است که محدودیت بیشتری نسبت به ظرفیت‌های 2 و 3 دارد. دارندگان اکانت قانونی ظرفیت 1، نمی‌توانند اکانت خود را با بقیه به اشتراک بگذارند.

دومین محدودیت دارندگان اکانت ظرفیت 1 PS5، این است که تنها یک‌نفر می‌تواند از حساب استفاده کند. دارندگان این اکانت، فقط می‌توانند به‌صورت آفلاین از بازی‌ها استفاده کنند.

دارندگان اکانت ظرفیت یک، نمی‌توانند حساب خود را به‌فروش برسانند و اگر این اتفاق رخ دهد، سونی حساب کاربری را مسدود می‌کند. نکته قوت این اکانت‌ها، ارزان بودن آن نسبت به ظرفیت 2 و 3 است.

نقاط قوت و ضعف اکانت ظرفیت 2 PS5

اکانت‌های ظرفیت 2 پلی استیشن 5 نسبت به ظرفیت یک، محدودیت کمتری دارند و صاحبان اکانت می‌توانند به‌صورت آنلاین و آفلاین بازی کنند. در این مدل، صاحب حساب می‌تواند حساب خود را با یک کنسول دیگر به اشتراک بگذارد و دو نفر به‌صورت آفلاین و آنلاین از بازی‌ها استفاده کنند.

برخلاف اکانت‌های ظرفیت یک، در اکانت‌های ظرفیت دو شما می‌توانید حساب خود را به‌فروش برسانید.

نقاط قوت و ضعف اکانت ظرفیت 3 پلی استیشن 5

اکانت ظرفیت سه PS5، را می‌توان از گران‌ترین نسخه‌ها دانست که لازم است هر یک‌ساعت به اینترنت متصل شوید. این‌کار به‌دلیل قوانین سونی است.

دارندگان حساب 3 ظرفیتی  می‌توانند به‌راحتی بازی‌های آنلاین و آفلاین را روی پلی‌استیشن 5 نصب و سرگرم شوند.

2. بررسی منطقه اکانت PS5

کنسول‌های PS5، با چند ریجن مختلف مانند آسیایی برای کاربران کشورهای چینی، کره‌ای و...، اروپایی و آمریکایی عرضه می‌شود.

7 نکته طلایی برای خرید اکانت قانونی PS5 در ایران

علاوه‌بر ریجن دستگاه، سونی برای راحتی کاربران، اکانت‌ها را با ریجن مختلف  عرضه کرده است. اگر اکانت شما در منطقۀ انگلیس باشد، باید به‌صورت پوند خریدها را انجام دهید و اگر شما اکانت ریجن ترکیه داشته باشید، باید به‌صورت لیر حساب خود را شارژ کنید.

قیمت برخی از بازی‌ها در بعضی مناطق متفاوت است. توصیۀ ما این است که ریجن چین را به‌هیچ‌وجه تهیه نکنید.

3. یافتن فروشگاه‌های معتبر

سابقۀ فعالیت کسب‌وکار، اطلاعات تماس و مشخصات فروشگاه، رابطِ کاربری سایت، مجوزهای قانونی، قیمت مناسب و... مواردی هستند که اعتبار یک فروشگاه نشان می‌دهد.

در هنگام خرید اکانت های پلی استیشن 5، باید به سابقۀ فروشگاه توجه کنید. احتمال کلاه‌برداری در فروشگاه‌های با سابقه، کمتر است. برای شناخت بهتر سایت‌ها، می‌توانید نظرات و انتقادات مشتریان را مطالعه کنید.

برخی از آنلاین‌شاپ‌ها نزد گیمرها شهرت زیادی دارند. شما می‌تواند از گیمرهای باسابقه بپرسید تا یک فروشگاه معتبر به شما معرفی کند.

در یک فروشگاه معتبر اکانت قانونی PS5، شمارۀ تماس، آدرس ایمیل، کانال‌های ارتباطاتی و مشخصات فروشگاه ثبت می‌شود.

بعد از بررسی موارد بالا، شما باید مجوزهای قانونی فروشگاه‌ها را بررسی کنید. از کسب‌وکاری که هیچ مجوزی دریافت نکرده است یا اینکه از پروتکل‌های امن مانند HTTPS استفاده نمی‌کند، خرید نکنید.

در محتواهای سایت باید اطلاعات دقیق مانند قیمت، نوع اکانت، منطقۀ اکانت و روش تحویل نوشته شود تا شما بتوانید با خیالی راحت‌تر خرید کنید و اگر این اطلاعات در سایت نیست، از پشتیبانی سایت بپرسید.

4. بررسی خدمات سایت

برخی از فروشگاه‌ها، فقط در ساعت کاری خدمات  خود را ارائه می‌دهند و اگر شما قرار است ساعت 10 شب خرید کنید، باید تا ساعت 9 صبح روز بعد صبر کنید تا اکانت خود را تحویل بگیرید.

برای حل این مشکل، شما باید قبل از خرید اکانت قانونی کسنول‌ها، خدمات و ساعت کاری کسب‌وکار را مطالعه کنید تا با مشکلات کمتری مواجه شوید.

البته برخی از فروشگاه‌های ایرانی به‌صورت 24 ساعته به مشتریان خدمات خود را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از این کسب‌وکارها برای تهیۀ اکانت ظرفیتی پلی استیشن 5 استفاده کنید.

پس بررسی  و مطالعۀ خدمات سایت به شما کمک می‌کند تا سریعتر بتوانید اکانت خود را تهیه کنید.

5. نظرات و امتیازات سایر خریداران را مطالعه کنید

کاربران معمولا در قسمت نظرات، اطلاعات مهمی در مورد سرعت پاسخگویی، نحوۀ تحویل حساب، فعالیت سایت در ساعات غیر کاری یا حتی ساعت 2 شب منتشر می‌کنند. شما با مطالعۀ این اطلاعات، می‌توانید فروشگاه مناسب را پیدا کنید.

برخی از سایت‌ها، اطلاعات فیک منتشر می‌کنند؛ برای اطمینان بیشتر، می‌توانید نام کسب‌وکاری که به دنبال خرید از آن هستید را در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید. در این شبکه‌های اجتماعی، کاربران با مشکلاتی که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند به‌اشتراک می‌گذارند.

6. از روش‌های پرداخت امن استفاده کنید

حتما بارها شنیده‌اید که برخی از کاربران برای خرید یک محصول، حساب بانکی آن‌ها هک شد یا اینکه محصول به دست آن‌ها نرسیده است. هر چند کسب‌وکارها از درگاه‌های پرداخت معتبر استفاده می‌کنند؛ اما توصیه می‌شود شما هم با بالاترین دقت خرید کنید. برای این‌کار، باید به موارد امنیتی زیر دقت کنید.

  1. از کسب‌وکارهایی که در ستاد ساماندهی ثبت شده‌اند خرید کنید؛
  2. پول را کارت‌به‌کارت نکنید و از کسب‌وکارهایی که وب‌سایت دارند خرید کنید؛
  3. قبل از پرداخت، در مورد درگاه پرداخت سایت تحقیق کنید؛
  4. لینک یا URL درگاه پرداخت سایت را بررسی کنید؛
  5. یک‌بار اطلاعات CVV2 و ماه و سال حساب را به اشتباه وارد کنید، اگر خطایی نداد، مطمئن شوید درگاه پرداخت جعلی است؛
  6. بعد از خرید، از صفحه اسکرین شات بگیرید.

7. اطلاعات اکانت خود را به طور کامل و صحیح وارد کنید

بعد از خرید اکانت قانونی پلی استیشن 5، یک یوزرنیم و پسورد در اختیار شما قرار می‌گیرد. پسورد این اکانت‌ها، ترکیبی از حروف، عدد و کاراکترهای مختلف است تا دسترسی هکرها به حساب شما سخت شود. به‌همین‌دلیل ممکن است شما با خطای رمز عبور اشتباه است مواجه شوید.

برای ورود به حساب کاربری، شما باید اکانت خود را به‌صورت کامل و صحیح وارد کنید و اگر همچنان با خطای مواجه شده‌اید، باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

پس توصیه می‌شود قبل از خرید، چند دقیقه با تیم پشتیبانی صحبت کنید تا سرعت پاسخگویی آن‌ها چک شود. اگر پشتیبانی  سایت سریع پاسخ نمی‌دهد یا اینکه به خوبی راهنمایی نمی‌کند، پیشنهاد می‌شود از آن‌ها خرید نکنید؛ چون بعد از به مشکل خوردن، هیچ راه نجاتی ندارید.

خرید اکانت قانونی PS5

فروشگاه‌های معتبر زیادی در ایران در حال ارائۀ خدمات اکانت قانونی پلی استیشن 5 هستند. برخی از کاربران برای خرید اکانت قانونی PS5، به گاما لوپ مراجعه می‌کنند. اما چرا؟ یکی از کاربران در قسمت نظرات نوشته است، سفارش من زیر 20 دقیقه انجام شد و پشتیبانی هم در اسرع وقت پاسخگو است. بیش از 20 نفر این کامنت را تایید کرده‌اند.

در این سایت شما به‌راحتی می‌توانید ظرفیت اکانت خود را انتخاب و با پشتیبانی از طریق سایت گفت‌وگو کنید. گامالوپ برای افزایش اعتماد مخاطبان، شماره تماس، ایمیل پشتیبانی، آدرس سال تاسیس کسب‌وکار، زمان پاسخگویی و از همه مهم‌تر، قوانین کامل و جامع در سایت قرار داده است.

https://gamaloop.com/

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر