مشکل ترخیص خودرو‌های مدیران خودرو رفع شد

چندی پیش اعتراضاتی در خصوص عدم تحویل خودرو‌های مدیران خودرو ایجاد شده بود.
مشکل ترخیص خودرو‌های مدیران خودرو رفع شد
کد خبر : ۷۱۶۵۹

شرکت مدیران خودرو اعلام کرد با تغییر قوانین گمرکی و چالش‌های ارزی، ترخیص خودرو‌ها با چالش همراه بود، اما با حل این مشکلات ۱۰ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحول و روند عرضه به حالت عادی بازگشته است.
چندی پیش اعتراضاتی در خصوص عدم تحویل خودرو‌های مدیران خودرو ایجاد شده بود. بررسی‌های خبرنگار 《بازار》حاکی از آن است که این چالش ناشی از عدم هماهنگی وزارت صمت و سایر نهاد‌های ذیربط در این مساله سبب ایجاد اعتراض مشتریان شده بود.

از همین رو، شرکت مدیران خودرو به این رسانه اعلام کرد؛ مشکل ترخیص خودرو‌های مدیران خودرو حل شد و تحویل خودرو‌ها به مشتریان با سرعت بیشتر در حال انجام است.

طی چندماه گذشته تغییراتی در قوانین گمرکی ایجاد شد که این موضوع توام با مشکلات تخصیص ارز بانک مرکزی منجربه ایجاد چالش در ترخیص تعدادی از خودرو‌های تولیدی مدیران خودرو از گمرک شد.

شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه اقدامات و پیگیری‌های این شرکت در رفع معضلات تخصیص ارز از بانک مرکزی و ترخیص خودرو، اظهار داشت: تحویل و ترخیص خودرو‌های تولیدی این شرکت از پارکینگ بم به حالت عادی بازگشته است.

شرکت مدیران خودرو با اشاره به افزایش سرعت ترخیص خودرو‌های که موعد تحویل آن‌ها به اتمام رسیده، توضیح داد: این شرکت در گام نخست موفق به اخذ مجوز ترخیص ۱۰ هزار دستگاه خودرو شده است، بزودی این خودرو‌ها به مالکان آن‌ها تحویل داده می‌شود. لازم به ذکر است که سایر خودرو‌های تولیدی این شرکت نیز از امروز با روال عادی از پارکینگ گمرک ترخیص و تحویل مشتریان خواهد شد.

منبع: بازار

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر