۸ بازیکن پرسپولیس مشکل قلبی و عروقی دارند!

در اتفاقی نادر و قابل تأمل، هشت بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تست‌های پزشکی سالیانه ایفمارک، نتایج مشکوکی در بخش قلبی و عروقی داشتند.
۸ بازیکن پرسپولیس مشکل قلبی و عروقی دارند!
کد خبر : ۷۲۴۱۷

نتایج تست‌های پزشکی سالیانه بازیکنان پرسپولیس، زنگ خطری برای کادر فنی و پزشکی این تیم به صدا درآورد و هشت بازیکن پرسپولیس مجبور به انجام سی تی آنژیوگرافی شدند.

در اتفاقی نادر و قابل تأمل، هشت بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تست‌های پزشکی سالیانه ایفمارک، نتایج مشکوکی در بخش قلبی و عروقی داشتند. به دنبال این نتایج، ایفمارک از این بازیکنان درخواست کرد تا برای بررسی دقیق‌تر وضعیت قلبی و عروقی خود، سی تی آنژیوگرافی انجام دهند.
با وجود انجام سی تی آنژیوگرافی و اعلام سلامت کامل این بازیکنان، این سوال مطرح می‌شود که چرا نتایج اولیه تست‌های پزشکی، این همه نگرانی را ایجاد کرده بود؟ این مسئله نشان می‌دهد که ممکن است در فرآیند انجام تست‌های پزشکی و تفسیر نتایج آن، خطا‌هایی رخ داده باشد.

وجود هشت مورد مشکوک در یک تیم ورزشی حرفه‌ای، مسئله‌ای بسیار جدی است و نشان می‌دهد که سیستم کنترل پزشکی در ورزش ایران نیازمند بازنگری جدی است. ایفمارک به عنوان نهادی که مسئولیت نظارت بر سلامت ورزشکاران را بر عهده دارد، باید به این سوالات پاسخ دهد و شفاف‌سازی کند.

منبع: فرتاک نیوز

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر