کی ام سی T۹ جدید وارد بازار شد + قیمت

این خودرو با قیمتی کارخانه ای حدود 2 میلیارد تومان از سوی کرمان موتور به بازار عرضه شده و هم اکنون در بازار حدود 3.2 میلیارد تومان در بازار قیمت دارد.
کی ام سی T۹ جدید وارد بازار شد + قیمت
کد خبر : ۷۲۷۲۹

 بخش پیکاپ‌ها طی چند سال اخیر در بازار ایران بسیار شلوغ و پر تراکم بوده است. هرکدام از تولیدکنندگان کوچک و بزرگ سعی دارند تا یک یا چند پیکاپ را در سبد محصولات خود داشته باشند، چرا که اکنون رقابت در این بخش به بالاترین حد رسیده است. کرمان موتور نیز که با کی ام سی T8 موفق شد نظر مثبت بسیاری از مشتریان را جلب کند، اکنون برادر بزرگتر این پیکاپ را با نام KMC T9 روانه بازار کرده است.

این خودرو با قیمتی کارخانه ای حدود 2 میلیارد تومان از سوی کرمان موتور به بازار عرضه شده و هم اکنون در بازار حدود 3.2 میلیارد تومان در بازار قیمت دارد.

 

مشخصات فنی KMC T9
پیکاپ دوکابین KMC T9 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ GDI با تکنولوژی پاشش مستقیم است که حداکثر قدرت تولیدی آن به ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این پیشرانه منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو۵ است و می‌تواند پیکاپ را به بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت برساند. یک جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک، وظیفه توزیع قدرت در سیستم تعلیق دو دیفرانسیل مجهز به قفل دیفرانسیل را بر عهده دارد. در محور جلو، از سیستم تعلیق جناقی با فنر مارپیچ استفاده شده و در محور عقب، شاهد به کارگیری سیستم تعلیق غیرمستقل از فنر تخت هستیم. مدل KMC T9 سوار رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی است و وزن خالص آن هم به ۱۹۷۰ کیلوگرم می‌رسد.

 ابعاد پیکاپ KMC T9 کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خانواده یعنی جک T8 است. طول و عرض آن به ۵۳۳۰ میلی‌متر و ۱۹۶۵ میلی‌متر می‌رسد و ارتفاع آن نیز ۱۸۸۰ میلی‌متر است. فاصله بین محورهای خودرو هم ۳۱۱۰ میلی‌متر اعلام شده و همچنین، حداقل فاصله آن از سطح زمین ۲۰۹ میلی‌متر است. قسمت بار خودرو نیز ابعادی برابر با ۴۷۰۱۵۹۰۱۵۲۰ (طول، عرض و ارتفاع) دارد و ظرفیت بار مجاز آن هم ۱۱۳۰ کیلوگرم خواهد بود.

منبع: اتومبیل فارسی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر