خبر مهم از پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی بدون کارمزد + جزییات

رئیس کمیته امداد گفت: وام های اعطایی تا ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد است و تاکنون ۲۵ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه داده شده است.
خبر مهم از پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی بدون کارمزد + جزییات
کد خبر : ۷۲۷۶۷

رئیس کمیته امداد گفت: وام‌های اعطایی تا ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد است و تاکنون ۲۵ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه داده شده است.
وی ادامه داد: اولویت اصلی صندوق امدادولایت در اعطای وام، کارگشایی است گاهی با ۲۰ میلیون تومان زندگی مددجویی تغییر می‌یابد، کار‌های ارزشمندی در این رابطه انجام شده است.

بختیاری گفت: ۷۵ درصد وام گیرندگان از این صندوق مددجویان کمیته امداد و باقی آنها از دهک‌های پایین جامعه می‌باشند با این حال معوقات صندوق امداد ولایت ریز یک درصد است و وام گیرندگان به تعهدات خود پایبند می‌باشند.
رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: افرادی که در این صندوق سپرده گذاری می‌کنند تضمین بازگشت پول را دارند و معادل رقم سپرده گذاری در محل سپرده شده می‌توانند وام دریافت کنند.

وی تاکید کرد: اولویت بعدی پرداخت وام قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت، تسهیلات اشتغال، خریدمسکن و احداث آن، درمان و تحصیل دانشجویان و نخبگان است.
وی ادامه داد: امیداوریم از کمک بیشتر خیرین برخوردار باشیم، اما این صندوق یک ریال به کارکنان خود و کمیته امداد وام پرداخت نمی‌کند تا موجب افزایش اعتماد مردم شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر