معنی پیامک عجیب تامین اجتماعی چیست؟!

سازمان تامین اجتماعی در پیامک جدیدی که برای آزمایشگاه‌ها ارسال کرده در اقدامی فراقانونی اعلام کرده است که از این به بعد نسخ الکترونیک پلتفرم‌های سلامت دیجیتال شامل ویزیت، پاراکلینیک، داروخانه و... در تعهد سازمان تامین اجتماعی نیست و هزینه‌های مربوط به این امور توسط این سازمان پرداخت نخواهد شد.
معنی پیامک عجیب تامین اجتماعی چیست؟!
کد خبر : ۷۲۹۵۹

سازمان تامین اجتماعی تهران در پیامکی به پزشکان طرف قرارداد با خود، قطع همکاری با پلتفرم‌های سلامت دیجیتال را اعلام کرد.

 به نقل از زومیت، سازمان تامین اجتماعی در پیامک جدیدی که برای آزمایشگاه‌ها ارسال کرده در اقدامی فراقانونی اعلام کرده است که از این به بعد نسخ الکترونیک پلتفرم‌های سلامت دیجیتال شامل ویزیت، پاراکلینیک، داروخانه و... در تعهد سازمان تامین اجتماعی نیست و هزینه‌های مربوط به این امور توسط این سازمان پرداخت نخواهد شد.

معنی پیامک عجیب تامین اجتماعی چیست؟!

دو روز قبل نیز سازمان تامین اجتماعی به آزمایشگاه‌ها دستور داده بود که با پلتفرم‌های سلامت الکترونیک قطع همکاری کنند. حالا به نظر می‌رسد این موضع‌گیری نسبت به پلتفرم‌های سلامت دیجیتال شدیدتر شده و دیگر هیچ خدمتی از سوی آنها مورد تعهد تامین اجتماعی نخواهد بود.

در شرایطی سازمان تامین اجتماعی اقدام به ارسال این پیامک به پزشکان طرف قرارداد با خود کرده است که روز گذشته رئیس مرکز تتا اعلام کرده بود احتمالا این تصمیم به دلیل یک ناهماهنگی است و به زودی در جلسه‌ای که برگزار می‌شود این مشکل برطرف می‌شود.
منبع: حیات

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر