گزارش آگهی

دلیل تحریم تور کیش توسط مسافران در سال جاری چیست؟

چرا امسال (1403) سفر به کیش و رزرو تور مسافرتی این جزیره با چالش مواجه شده است؟ علت کاهش تعداد گردشگران به کیش در سال 1403 دقیقا چیست؟ آیا افزایش نجومی قیمت کالا، غذا و رستوران، تور و به طور کلی سفر به این جزیره در سال جاری حقیقت دارد؟ همراه ما باشید.
دلیل تحریم تور کیش توسط مسافران در سال جاری چیست؟
کد خبر : ۷۳۱۱۱

گرچه این جزیره به عنوان یک برند با ارائه خدمات و محصولات باارزش شناخته می‌شود؛ اما عدم انطباق کیفی و کمی خدمات گردشگری با هزینه‌های پرداختی، حس نارضایتی مسافران را برانگیخته است. گردشگران می‌گویند برای یک تفریح یا رستوران ساده در این جزیره باید هزینه زیادی بپردازند در حالی که کیفیت با هزینه هم‌خوانی ندارد. برای بررسی دقیق‌تر همراه ما باشید تا این مسئله را از علت تا راهکار بررسی کنیم و بگوییم چطور می‌توانید تور مسافرتی کیش را رزرو کرده و سفری مقرون به‌صرفه‌تر را تجربه کنید.

تعداد مسافران تور کیش کاهش می یابد!

گردشگری یکی از مهم‌ترین بخش‌های توسعه اقتصادی جزیره کیش است و کاهش مسافران به سمت این جزیره می‌تواند نگران‌کننده باشد. زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های حوزه گردشگری کیش، همیشه زبانزد بوده است و در واقع همین مسئله سبب شده که هر ساله گردشگران زیادی راهی این جزیره شوند و از مراکز تفریحی و تجاری، جاذبه‌های گردشگری، رستوران ها، تفریحات آبی جذاب و هتل‌های آن لذت ببرند.

با این حال همه ما می‌دانیم که اکثر افراد تور مسافرتی کیش را با هدف خرید، تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری متنوع آن رزرو می‌کنند. این جزیره به عنوان بستری معتبر، در خصوص ارائه خدمات و محصولات باکیفیت و باارزش شناخته شده است؛ بنابراین مسافران توقع دارند اقدامات لازم به صورت دائمی در خصوص جلب حس اعتماد آن‌ها انجام شود. متاسفانه عدم انطباق کیفی و کمی خدمات گردشگری با هزینه‌های پرداختی، نارضایتی بسیاری از گردشگران را همراه داشته است. بر اساس آمار و تحقیقات صورت گرفته، بیشتر مسافران از هزینه‌های بالا شکایت دارند در صورتی که کیفیت با هزینه پرداختی منطبق نیست. علت اصلی این مسئله هم، حضور پررنگ دست دلالان در خصوص خدمات تفریحی، آبی و سایر تفریحات دیگر کیش است. با این وجود چطور می‌توانید سفری اقتصادی به این جزیره داشته باشید و قربانی قیمت‌های بالایی که دلال‌ها علت اصلی آن هستند نشوید؟ راهکاری که در ادامه معرفی می‌کنیم را دنبال کنید.

سامانه جامع گردشگری کیش؛ راهکاری برای مدیریت هزینه‌ها و حذف دلالان

دلیل تحریم تور کیش توسط مسافران در سال جاری چیست؟

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص نشستی که با موضوع اطلاع‌رسانی و تبیین شیوه مشارکت سازمان و جامعه‌ کلوپ‌داران برگزار شد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در راستای اهمیت راه‌اندازی سامانه جامع گردشگری گفت: اعتماد، مهم‌ترین محصول یک برند است محصولی که به سختی به‌دست می‌آید و حفظ آن برای رشد برند حیاتی است. رحیم سرهنگی همچنین پلتفرم جامع گردشگری و پلتفرم فروش بلیط تفریحات دریایی را راهکاری مهم برای مدیریت نرخ عرضه بلیط تفریحات دریایی عنوان کرد. به گفته وی، راه‌اندازی این طرح مزایای زیر را به همراه دارد:

  • مدیریت سفر و هزینه‌های آن

  • سهولت دسترسی

  • امکان نظارت مستمر بر هزینه‌ها توسط سازمان اصناف

  • درجه‌بندی کیفی و کمی خدمات از نگاه مشتریان

  • عرضه خدمات با نرخ واقعی و بدون واسطه

بر اساس صحبت‌های وی، می‌توان به این نتیجه رسید که با راه‌اندازی چنین طرحی، واسطه‌ها حذف می‌شود و قیمت تفریحات کیش در این سامانه واقعی است؛ بنابراین با مراجعه مستقیم به این درگاه، می‌توان با قیمت واقعی در این جزیره به تفریح پرداخت. از طریق چنین سامانه‌ای تلاش شده تا واسطه‌گری و دلالی از میدان فروش بلیط تفریحات دریایی کیش حذف شود. در این نشست گفته شد فروش بلیط تفریحات خارج از این سامانه تخلف محسوب می‌شود.

در پایان این نشست، سرهنگی اعلام کرد که سال‌هاست سهم درآمدی کلوپ‌داران کیش، از دلالال‌های دیگر شهرها که به فروش بلیط مشغول بودند کمتر است و این مسئله موجب کاهش درآمد کلوپ‌داران و در نتیجه کاهش کیفیت خدمات‌دهی و تجهیزات شده است. این مسئله موجب شده تا گردشگران ناراضی بوده و سفر به کیش را تحریم کنند.

دلیل تحریم تور کیش توسط مسافران در سال جاری چیست؟

در نهایت باید گفت، سامانه جامع گردشگری به آدرس bezanberimkish.com دست دلالان را از بازار فروش بلیط و تفریحات کیش کوتاه کرده و گردشگران می‌توانند با ورود به این سامانه، تفریحات را مشاهده کرده و بلیط مدنظر را به صورت مستقیم خریداری کنند. در این سامانه قیمت‌ها کاملا واقعی، مقرون به‌صرفه و شفاف است و مسافران می‌توانند با اطلاع از قیمت‌ها به این جزیره سفر کنند. سازمان منطقه آزاد کیش به طور کامل روی این سامانه نظارت دارد و مسافران می‌توانند با اطمینان خاطر خدمات لازم را دریافت کنید.

چگونه تور کیش اقتصادی رزرو کنیم؟

با تور مسافرتی کیش لحظه آخر، نیازی نیست برای سفر به این جزیره هزینه زیادی پرداخت کنید. لحظه آخر از طریق ارائه قیمت‌های مناسب و برگزاری تورهای اقساطی به جزیره کیش، این امکان را برای مسافر فراهم می‌کند تا با قیمتی اقتصادی اقدام به رزرو تور کند. تور خود را با قیمتی مناسب از این سایت به صورت آنلاین رزرو کنید و برای دریافت خدمات در جزیره کیش نیز به سایت سامانه ذکر شده مراجعه کنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر