گزارش آگهی

سفر به فرانسه با تور

کشور فرانسه به واسطه داشتن آب و هوای مطلوب و همچنین مکان‌های گردشگری تاریخی و مدل توانسته است تا نظر بسیاری از گردشگران را از سرتاسر دنیا به خود جلب کند.
سفر به فرانسه با تور
کد خبر : ۷۴۵۶۴

فرانسه جزء کشورهای اروپایی است که از نظر زیبایی زبانزد خاص و عام است، به همین دلیل بسیاری از افراد برای گذراندن تفریحات خود این کشور را به عنوان کشور مقصد انتخاب می‌کنند. کشور فرانسه به واسطه داشتن آب و هوای مطلوب و همچنین مکان‌های گردشگری تاریخی و مدل توانسته است تا نظر بسیاری از گردشگران را از سرتاسر دنیا به خود جلب کند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سفر با تور فرانسه از هر نظر برای شما از سفر شخصی به این کشور بهتر است. اما اینکه تور سفر با تور فرانسه از هر نظر برای شما از سفر شخصی به این کشور بهتر است. اما اینکه برای تور فرانسه چه مدارکی لازم است و قیمت تور فرانسه چقدر است؟ موضوعاتی است که ما در این مقاله تحت عنوان سفر به فرانسه با تور به آن پرداخته‌ ایم. پس اگر شما نیز مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کشور فرانسه در یک نگاه

کشور فرانسه یک کشور در جنوب غربی قاره اروپا می‌باشد، که از نظر زیبایی طبیعی و تاریخی جزء کشورهای غنی به حساب می‌آید. زبان رسمی کشور فرانسه فرنچ یا فرانسوی است و واحد پول رسمی این کشور نیز یورو است. از مهمترین شهرهای این کشور می‌توان به لیون، بوردو، مارسی، نیس و البته پاریس که پایتخت این کشور است اشاره کرد. هر ساله تقریباً حدود ۹۰ میلیون نفر از کشورهای مختلف با تور فرانسه و یا به شکل شخصی به این کشور سفر می‌کنند. بیشترین جمعیت فرانسه در شهر پاریس پایتخت این کشور است.

آب و هوای کشور فرانسه

در مورد آب و هوای کشور فرانسه باید بگوییم که آب و هوای کشور فرانسه در مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است، اما به شکل کلی با توجه به اینکه این کشور در جوار اقیانوس قرار دارد آب و هوای آن اقیانوسی و در بیشتر قسمت‌های این کشور فصل تابستان گرم و فصل زمستان معتدل است. شهر های این کشور مخصوصاً پاریس در طول سال شاهد بارندگی‌ های زیادی هستند. از نظر آب و هوایی ماه‌های سپتامبر تا نوامبر و آوریل تا ژوئن است.

مکان های دیدنی فرانسه

اگر شما با تور فرانسه و با آژانس‌ معتبری  مانند آمادای به این کشور سفر کنید مسلماً تورلیدرها تمام مکان‌های دیدنی این کشور را به بهترین شکل ممکن به شما خواهند داد.

اما به شکل کلی از مهمترین مکان‌های دیدنی کشور فرانسه می‌توانیم به برج ایفل، موزه لوور، بریتانیایی، شامونی مون بلان، کلیسای سنت شپل،طاق پیروزی، کاخ ورسای، کلیسای جامع نوتردام پاریس، بندر مارسی، موزه اورسی، باغ های لوکزامبورگ، میدان کنکورد،روستاهای منطقه آلزاس، کوت دازور و خیابان شانزه لیزه اشاره کرد.

سفر به فرانسه با تور

ویزای توریستی برای تور فرانسه

هرچند که برای سفر به فرانسه ویزا های مختلفی وجود دارد، اما اگر شما قصد سفر به این کشور با تور فرانسه دارید باید اقدام به گرفتن ویزای توریستی کنید، هرچند که برخی از تورها اقدام به گرفتن ویزای دسته جمعی می‌کنند که این موضوع نیز در تعیین قیمت تور فرانسه موثر است. برخلاف بسیاری از کشورها شما برای گرفتن ویزای توریستی فرانسه به مصاحبه نیاز نداشته و فقط کافیست که برای تحویل مدارک انگشت نگاری به VFS مراجعه کنید و منتظر باشید تا ویزای شما صادر شود. معمولاً 21 روز کاری برای صدور ویزای توریستی فرانسه زمان لازم است. شما برای اخذ ویزای توریستی فرانسه مدارکی مانند:

اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و کپی آن

اصل پاسپورت قدیمی و کپی از آن

بلیط هواپیما

اصل شناسنامه متقاضیان

دو قطعه عکس جدید

و بیمه مسافرتی شینگن نیاز است.

البته چنانچه شما قصد سفر به این کشور را با تور فرانسه داشته باشید نیازی به داشتن بلیط هواپیما نیست و همین موضوع می‌تواند باعث کاهش قیمت تور فرانسه شود.

هزینه ویزای توریستی فرانسه

هزینه ویزای توریستی فرانسه معمولاً با توجه به سن افراد متفاوت می‌باشد، هزینه ویزای توریستی افراد بزرگسال چیزی نزدیک به ۸۰ یورو و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال تقریباً ۵۰ یورو است. برای اخذ ویزای کودکان زیر ۶ سال نیز ۱۵ یورو کافی است.

شرایط اخذ ویزای توریستی فرانسه

شما برای اخذ ویزای توریستی فرانسه لازم است که شرایطی داشته باشید از مهمترین این شرایط می‌توان به ارائه نامه تمکن مالی مناسب که به انگلیسی ترجمه شده باشد، گردش حساب قابل قبول و داشتن تاریخچه سفری مناسب اشاره کرد.

مدت زمان ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه فقط برای افرادی صادر می‌شود که فقط برای بازدید به کشور فرانسه سفر می‌کنند. معمولاً مدت زمان بازدید از کشور فرانسه 90 روز است.

قیمت تور فرانسه

قیمت تور فرانسه به عوامل مختلف و گوناگونی بستگی دارد، که یکی از مهمترین آنها آژانس مسافرتی است که شما با آن قصد سفر به کشور فرانسه را دارید. مدت زمان اقامت شما در فرانسه از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت تور فرانسه است. محل اسکان شما و وسیله‌ای که با آن به کشور فرانسه سفر می‌کنید از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت تور فرانسه است.

جمع بندی

ما در این مقالات تحت عنوان سفر به فرانسه با تور به بررسی کامل این موضوع پرداختیم. به عنوان جمع‌بندی این مقاله می‌توانیم بگوییم که فرانسه یکی از کشورهای زیبای اروپا و جهان است، که سالانه میلیون‌ها نفر به این کشور سفر می‌کنند.سفر با تور به فرانسه از هر نظر برای شما بهتر است. امیدواریم که با مطالعه این مقالات اطلاعات کافی در مورد تور فرانسه به دست آورده باشید و همچنین جهت کسب اطلاع از قیمت تور فرانسه ، شرایط اخذ ویزا، اقامت تضمینی فرانسه و مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین مقاصد سفر در تور اروپا با خدمات و کیفیت بالا میتوانید به سایت آمادای تور مراجعه و یا با شماره 02192006881 تماس بگیرید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر