پدرکشی وحشتناک با اسلحه شکاری

فرمانده انتظامی شهرستان میانه اظهار داشت: در شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی شنیدن صدای شلیک در منزل یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعلامی، اعزام شدند.
پدرکشی وحشتناک با اسلحه شکاری
کد خبر : ۷۴۵۷۸

حسن رفیعی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی شنیدن صدای شلیک در منزل یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعلامی، اعزام شدند.
وی افزود: پس از رسیدن کارآگاهان آگاهی و ماموران پلیس در بررسی‌های اولیه مشخص شد: فردی ۲۷ساله بعلت مشاجره با پدر خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری نموده و پدر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

سرهنگ رفیعی از دستگیری قاتل فراری با استفاده از شگرد‌های پلیسی و با تلاش‌های صورت گرفته ماموران پلیس شهرستان میانه و همکاری انتظامی شهر زنجان و دستگیری وی در کمتر از ۳ساعت در استان زنجان خبر داد و گفت: علت قتل داشتن مشکلات خانوادگی بوده و پرونده در دست بررسی است. فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر