قایدی در تیم ملی یک رکورد استثنایی ثبت کرد!

قایدی در ۹۰ درصد بازی‌هایی که برای ایران به میدان رفته تیم ملی برنده شده و هیچ‌وقت شکست نخورده و از این نظر آمار استثنایی ثبت کرده است.
قایدی در تیم ملی یک رکورد استثنایی ثبت کرد!
کد خبر : ۷۴۶۱۴

تیم ملی ایران برابر امارات با تک‌گل مهدی قایدی به پیروزی رسید. این بازیکن آمار فوق‌العاده‌ای در تیم ملی دارد. قایدی در ۹۰ درصد بازی‌هایی که برای ایران به میدان رفته تیم ملی برنده شده و هیچ‌وقت شکست نخورده و از این نظر آمار استثنایی ثبت کرده است.

قایدی مرد شکست‌ناپذیر تیم ملی
مهدی قایدی تاکنون ۲۱ بازی ملی انجام داده و نکته عجیب اینکه تیم ملی در این بازی‌ها هیچ‌وقت بازنده نبوده است و در جریان شکست‌های تیم ملی در سال‌های اخیر نظیر باخت به قطر در جام ملت‌های آسیا، مهدی قایدی در زمین حاضر نبوده است. قایدی تنها بازیکن تاریخ تیم ملی است که بیش از ۲۰ بازی انجام داده ولی بازنده نشده است. پس از قایدی، حسن رودباریان با ۱۳ بازی و علیرضا حکیم‌زاده با ۱۱ مسابقه بازیکنان شکست‌ناپذیر تاریخ تیم ملی هستند.

رکورد استثنایی قایدی در پیروزی
حاصل ۲۱ بازی قایدی در تیم ملی، ۱۹ برد برای ایران و تنها ۲ تساوی برابر سوریه و کره‌جنوبی بوده است. قایدی با پیروزی در ۹۰ درصد بازی‌ها بهترین آمار را در تاریخ تیم ملی دارد. ۲ بازیکن دیگری که بهترین آمار برد را دارند، از بازیکنان فعال هستند. امید نورافکن پس از قایدی در رده دوم است. این بازیکن هم پس از پیروزی برابر امارات به آمار ۱۹ پیروزی در ۲۴ بازی ملی رسید و در ۷۹ درصد بازی‌ها برنده شده است. صادق محرمی که مدت‌هاست از آسیب‌دیدگی رنج می‌برد، در ۲۴ بازی از ۳۱ بازی ملی خود برنده شده و در ۷۷ درصد مسابقات، تیم ملی در حضور محرمی به پیروزی رسیده است.

منبع: شفقنا ورزشی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر