قلعه‌نویی برای بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی چه شرطی گذاشت؟

تیم ملی فوتبال ایران با کسب دو پیروزی یک بر صفر مقابل قرقیزستان و امارات در رقابت‌های دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به کار خود در فیفادی اخیر پایان داد.
قلعه‌نویی برای بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی چه شرطی گذاشت؟
کد خبر : ۷۴۸۲۸

در شرایطی که تیم ملی دومین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را هم پشت سرگذاشت، همچنان ابهامات و سوالاتی درخصوص دعوت یا عدم دعوت از چند بازیکن وجود دارد.
به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران با کسب دو پیروزی یک بر صفر مقابل قرقیزستان و امارات در رقابت‌های دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به کار خود در فیفادی اخیر پایان داد.
امیر قلعه‌نویی در حالی از لحاظ نتیجه گیری عملکرد قابل قبولی داشته که همچنان سوالات و ابهاماتی درخصوص دعوت یا عدم دعوت از چند بازیکن وجود دارد و این مهم در راستای سبک بازی تیم ملی بیشتر مطرح می‌شود. از جمله این بازیکنان احمد نوراللهی است که با اعتراض و ترک اردوی تیم، با قلم قرمز سرمربی روی نامش در بازی‌ها و اردو‌های بعدی مواجه شد.
حالا امیر قلعه‌نویی در یک گفت‌وگوی رادیویی درباره این موضوع صحبت کرده است: «احمد نوراللهی مانند پسر من است. وقتی کسی اشتباه می‌کند و اصول و قوانین را زیر پا می‌گذارد، اگر خودت رعایت نکنی و با آن برخورد نکنی، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. شما می‌توانید از آقای حمید مطهری بپرسید. من اصلا از این اخلاقیات ندارم ولی با جوان‌ها این حالت را دارم. مثلا در اردوی اخیر به آریا یوسفی اطلاع دادم که در بازی با قرقیزستان به میدان می‌رود. من به بازیکنان بزرگ‌تر هیچ وقت نمی‌گویم بازی می‌کند یا نه ولی با احمد این کار را پیش از دیدار با هنگ‌کنگ کار کردم.»
سرمربی تیم ملی افزود: «به حمید مطهری که دستیار من بود گفتم، چون شما به احمد نزدیکتر هستی، به او بگو که می‌خواهیم برای این بازی امید ابراهیمی و محمدجواد حسین‌نژاد را تست کنیم؛ اما بداند که در بازی با ازبکستان فیکس است. من احمد را خیلی دوست دارم و حالا نمی‌دانم آن شب حمید یادش رفته یا نه، اما به هر حال به او نگفت و حمید به من گفت که می‌خواستم بعد از بازی بگویم. نوراللهی یک کاپیتان و یک بازیکن بزرگ است و هر وقت او از هم‌دسته‌اش عذرخواهی کرد، من دعوت‌اش می‌کنم. من هیچ‌وقت آخرتم را برای توپ زدن نمی‌فروشم. باز هم می‌گویم احمد را مثل پسر خودم دوست دارم.»

منبع: تابناک

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر