گزارش آگهی

هدلایت برای ماشین چه مدلی بخریم؟

اگر صاحب یک خودرو شخصی هستید، باید با چراغ‌های نسل جدید ماشین آشنا باشید. در این محتوا همراه ما باشید.
هدلایت برای ماشین چه مدلی بخریم؟
کد خبر : ۷۴۸۷۶

 احتمالا برایتان پیش آمده که به هردلیلی به‌دنبال یک چراغ قوی برای خودروی خود باشید. هدلایت‌ها نسل جدید چراغ‌های خودرو هستند که از ویژگی‌های خاصی برخورداراند. با توجه به تنوع بالا در برند و کیفیت هدلایت‌ها، خرید این لامپ‌های پرقدرت برای بسیاری از افراد به یک چالش تبدیل شده است. اگر می‌خواهید بدانید که بهترین هدلایت برای ماشین کدام است؟ باید چند فاکتور مهم در خرید آن را بررسی کنید. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی قیمت قوی‌ترین هدلایت ماشین، راهنمای خرید آن را بررسی کنیم.

راهنمای خرید هدلایت ماشین

لامپ‌های هدلایت که در نورافکن‌های سپر و کاسه چراغ‌های جلو استفاده می‌شوند، به تکنولوژی ال‌ای‌دی و اس‌ام‌دی مجهز هستند و با مصرف انرژی کمتر، نوردهی بیشتری ارائه می‌دهند. چراغ‌های هدلایت نسبت‌به چراغ‌های قدیم ماشین طول عمر بیشتر، مقاومت بالاتر و امنیت بهتری ارائه می‌دهند. طول عمر این چراغ‌ها از کاسه چراغ هم بیشتر است. متریالی که در ساخت این چراغ‌ها استفاده می‌شود، شکننده نیست و مقاومت آن را افزایش می‌دهد. در کل، هدلایت‌ها از ویژگی‌هایی برخورداراند که استفاده از آن‌ها را بهینه ساخته است. با این وجود، بسیاری از افراد نمی‌دانند که بهترین هدلایت برای ماشین کدام است؟ اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده، کاملا طبیعی است؛ چون چراغ‌های هدلایت توسط برندهای متنوعی تولید می‌شوند و قطعا سطح کیفی متفاوتی دارند. اگر به چند نکته مهم در خرید هدلایت ماشین توجه کنید، می‌توانید یک خرید ایده‌آل داشته باشید. در ادامه فاکتورهای مهم در خرید بهترین هدلایت خودرو را بررسی می‌کنیم.

نوع هدلایت و پایه آن

اولین فاکتوری که باید در خرید هدلایت ماشین به آن توجه کنید، نوع چراغ و پایه آن است که به نوع خودروی شما بستگی دارد. هرخودرو، کاسه چراغ متفاوتی دارد که حتما باید به نوع آن توجه کنید. ممکن است در برخی خودروها چراغ نور بالا و چراغ نور پایین در کاسه‌های جداگانه قرار بگیرند. در بعضی دیگر از خودروها نیز چراغ نور بالا و نور پایین در یک کاسه چراغ مشترک قرار دارند؛ به‌ همین‌ خاطر باید متناسب با نوع خودرو، هدلایت تک کنتاکت یا دو کنتاکت را تهیه کنید.

تعداد چراغ هدلایت

هدلایت‌ها از چراغ ال‌ای‌دی و اس‌ام‌دی تشکیل می‌شوند و در مدل‌های دو طرفه و چهار طرفه به‌فروش می‌رسند. هرچه تعداد چراغ‌ها بیشتر باشد، نورردهی آن نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد؛ اما ازآنجاکه کاسه چراغ اکثر خودروهای داخلی امکان متمرکز ساختن نور هدلایت چهار طرفه را ندارد، هدلایت دو طرفه انتخاب بهتری خواهد بود.

قدرت روشنایی هدلایت

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین هدلایت برای ماشین کدام است؟ باید به قدرت روشنایی آن توجه داشته باشید. هرچه روشنایی هدلایت بیشتر باشد، رانندگی در شب راحت‌تر خواهد بود. روشنایی هرچراغ هدلایت با واحد وات اندازه‌گیری می‌شود که روی بسته‌بندی آن درج شده است. هرچه این عدد بزرگتر باشد، روشنایی لامپ نیز بیشتر است. میزان روشنایی هدلایت به قدرت سیستم برق خودروی شما نیز بستگی دارد. اگر توان لامپ هدلایت با توان سیستم برق خودروی شما متناسب نباشد، ممکن است سیم‌کشی برق خودرو دچار آتش‌سوزی شود؛ بنابراین، وقتی به‌دنبال قوی‌ترین هدلایت ماشین هستید، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید.

فن هدلایت

هدلایت نیز مانند هر لامپ دیگر هنگام استفاده گرما تولید می‌کند. اگر این مقدار گرما مهار نشود، ممکن است به خود هدلایت یا سیستم برق خودرو آسیب وارد شود. این میزان گرما چندان هم زیاد نیست؛ اما اگر مدت طولانی از این لامپ استفاده کنید یا لامپ هدلایت شما توان بالایی داشته باشد، گرمای آن می‌تواند مشکل‌ساز شود. برخی از برندهای تولیدکننده هدلایت، فن کوچکی را پشت آن تعبیر می‌کنند تا گرمای لامپ را مهار کند.

هدلایت برای ماشین چه مدلی بخریم؟

رنگ نور هدلایت

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید بهترین هدلایت ماشین، رنگ نور آن است. این لامپ‌ها در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند؛ اما هدلایت زرد محبوبیت بیشتری دارد؛ ضمنا در بینایی رانندگان سمت مقابل اختلال ایجاد نمی‌کند. البته انتخاب رنگ این لامپ‌های نسل جدید یک مسئله کاملا سلیقه‌ای است.

بهترین برند هدلایت

اگر از هدلایت تنها به‌عنوان یک ابزار نوردهی ترند شده استفاده کنید، به کاربری بهینه از آن نخواهید رسید و لازم است که با برندهای برتر در خرید هدلایت ماشین آشنا شوید. اگر از خود می‌پرسید که بهترین هدلایت برای ماشین کدام است؟ باید برندهای برتر آن را بررسی کنید؛ چون هرچه اعتبار یک برند بیشتر باشد، کیفیت محصولات تولیدی آن بیشتر خواهد بود. از این برندهای برتر می‌توان برند زیمر، زنون، لایت، کانتکس، فیلیپس، اسمارت، المان، دیاموند، فونیکس، افراتاب و ... را نام برد. این برندها جزو معتبرترین کمپانی‌های تولیدکننده انواع هدلایت خودرو هستند و محصولات آن‌ها با گارانتی و ضمانت عرضه می‌شود.

قیمت هدلایت ماشین

یکی از فاکتورهای مهم در خرید هدلایت ماشین، قیمت آن است. قیمت بهترین هدلایت‌های خودرو در بازه قیمتی ۸۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و صد هزار تومان قرار دارد. اگرچه، قیمت قویترین هدلایت با برند آن ارتباط مستقیمی دارد؛ اما در نظر داشته باشید که خرید لامپ‌های هدلایت با قیمت بالا صرفا عاملی بر تایید کیفیت آن نیست. برای اینکه بتوانید بهترین هدلایت ماشین را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب و اقتصادی خرید کنید، بهتر است مرجعی را انتخاب کنید که محصولات برند خود را با قیمت‌های رقابتی و منصفانه به‌فروش می‌رساند. دراین‌راستا، سایت ایمالز انتخاب ایدئالی برای شما خواهد بود. قیمت بهترین هدلایت ماشین در این سایت کمترین قیمت فروشنده است.

نوع کاسه چراغ

قبل از خرید هدلایت حتما نوع کاسه چراغ خودروی خود را بررسی کنید. اگر کاسه چراغ کیفیت مناسبی نداشته باشد، ممکن است در برابر گرما مقاومت خود را از دست بدهد و دچار تغییر شکل شود. توان و تعداد لامپ‌های هدلایت باید با نوع کاسه چراغ و کیفیت آن تناسب داشته باشد.

هدلایت برای ماشین چه مدلی بخریم؟

جمع‌بندی

در این مطلب در راستای پاسخ به سوال بهترین هدلایت برای ماشین کدام است؟ فاکتورهای مهم در خرید قوی‌ترین و باکیفیت‌ترین هدلایت ماشین را بررسی کردیم و برندهای برتر تولیدکننده این لامپ‌های نسل جدید را نام بردیم. برای اینکه بتوانید بهترین نوع هدلایت خودرو را انتخاب کنید، باید به چند معیار مهم در بررسی سطح کیفی این لامپ‌های نسل جدید توجه کنید. درنهایت، می‌توانید با خرید هدلایت‌های برند از یک مرجع معتبر و تخصصی، یک خرید اقتصادی و مطمئن را تجربه کنید. سایت ایمالز بهترین مرجع خرید انواع هدلایت‌های برند و باکیفیت است. این سایت یک فروشگاه اینترنتی نیست؛ بلکه یک بازار رقابتی است که فروشندگان مختلف را به مشتریان آن‌ها متصل می‌کند. قیمت هدلایت ماشین در این سایت کمترین قیمت فروشنده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر